macrorain Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 Da blir det visst en liten retur til Bimmers. Har bare såvidt signert kontrakt, og er litt ventetid på levering ifm klargjøring osv. Så litt mer info og bilder kommer etterhvert. papertiger, KireS, mslello og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 Gratulerer så mye med ny bil! Hadde selv en Carbonsort iX3, dog pre LCI. Dette er mye BMW (og problemfri elbil) for pengene og er mer leken og morsom en vår nåværende iX1. Spent på å høre om inntrykkene når du får den. macrorain og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 Gratulerer med flott iX3 og velkommen tilbake til forumet! G01/G08 X3/iX3 står seg som en svært pen og erkeekte BMW SUV i designet. Ron Jeremy, macrorain og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 30 Forfatter Share Skrevet Juli 30 Tusen takk begge to, gleder meg veldig til jeg får den. Det går jo ikke an å ha en BMW uten å modifisere et eller annet, så den blir levert med badge delete (bak og på siden og hvor nå alle merkene er), pluss at jeg stjeler idéen til @codex om å putte på m40i grill, og i tillegg fant jeg ut at deler av felgen er jo egentlig klips, og felgene er jo egentlig ganske fete, så det skal også av. Så istedenfor sånn: Så blir det ca sånn (har ikke funnet noe skikkelig bilde av det, skal ta når jeg får de): Ron Jeremy, mr.pingu, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 Kult! Blir spennende å følge med modsene Grattis med fin bil. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 31 Share Skrevet Juli 31 Gratulerer med fin bil! Kjekt å se deg tilbake på forumet. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 1 Share Skrevet August 1 Gratulerer! Jeg er storfornøyd med ix3, rett og slett knallbil enn så lenge Null tull macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 1 Share Skrevet August 1 28 minutter siden, codex skrev: Gratulerer! Jeg er storfornøyd med ix3, rett og slett knallbil enn så lenge Null tull Angivelig er iX3 en model med svært lite trøbbel. Selv opplevde jeg bare en eller to små bugs i løpet av mine 54k km med vår 21’. Alt i alt et meget hyggelig bekjentskap. Middene høres også meget korrekte ut 👍🏻 macrorain og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 2 Share Skrevet August 2 Her er ett Bilde av 20" uten dekslene, jeg har beholdt mine på :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 2 Forfatter Share Skrevet August 2 13 minutter siden, codex skrev: Her er ett Bilde av 20" uten dekslene, jeg har beholdt mine på :-P Uhm, det så ikke helt ut som forventet. Kanskje jeg skal beholde de på også. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 15 Forfatter Share Skrevet August 15 Endelig hentet! Skal få tatt av takboksen (den er bare til langturer) og ta et par bilder til etterhvert. mr.pingu, mslello, sveigis og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 Hadde jeg vært på utkikk etter ny bil, kunne valget lett bli en slik da den på mange måter er et fint kompromiss på mange områder. ( Blant annet både størrelse, tyngde, praktiske muligheter i hverdagen osv). Ron Jeremy og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 15 Forfatter Share Skrevet August 15 Første mod: Frunk! Ikke gigastor, men fint plass til en "overnight" bag eller to ganske fulle handleposer. fupsaker, StigJ, ///M-ini95 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 Det er faktisk en modell jeg kunne tenkt meg, selv om en eTron frister mer grunnet 4WD og generelt raskere lading. Og ikke minst dugelig hengervekt. Kul mod som er nødvendig! Ron Jeremy og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 15 Forfatter Share Skrevet August 15 Dette frister jo veldig å bestille også da, men jeg får kanskje teste dagens understell litt først. Ron Jeremy, fupsaker og lws reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå