Gå til innhold

E61 med N53 og manuelt gir. Nytt bruksbilprosjekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har også gjort bilen 15 år nyere ved å få montert Carplay i bilen. Godt å slippe masse ledninger og styr. Sprøtt hvordan en så liten ting har så mye å si for gleden av å bruke bilen. Hadde hverken DAB eller noe før, nå har jeg alt jeg trenger og litt til. Sømløst integrert i bilens orginale system som var veldig viktig for meg. 

Carplay1.jpg

Carplay2.jpg

• 2 months later...
Skrevet

Kjørt på den snart 25000km siden innkjøp.
Byttet AC kondenser og fylt gass. Det var deilig. 
Sjansen er stor for at vi kjører denne til Italia i år i stedet for Teslaen. Dere som har to barn vet...
I dag begynte dessverre takluken å krangle. Gikk helt opp og guttungen forlangte "hans del" også åpen. Men etter en stund fikk jeg feilmelding. "anti trap function". Fikk lirket det igjen, men så gikk det helt i tilt og jeg får ikke verken lukket eller åpnet det mer. 
Har prøvd en reset, men det hjalp ikke. Håper det er bryteren. 

Skrevet

E61 er jo en herlig turmaskin som ikke trenger lades så skjønner at den frister på langtur framfor Tesla. Men på så lang tur kan det vel friste å kjøre nyere bil med garanti også..

• 3 weeks later...
Skrevet

Flott skute med mye potensiale 😄 
Er planen å utbedre bulkene med lakk/oppretting etterhvert, eller er det snakk om å få det så bra som mulig med PDR også overse litt imperfeksjon? 

Carplay er fantastisk å ha, spesielt både trådløst og "originalt integrert". Hva slags løsning er brukt der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...