Gå til innhold

Min BMW G11 750d X-drive

BimmerFan!
 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, RNJ skrev:

Tror du skal finne en lang nedoverbakke for å nå 300 km/h i G11 750D :-)

Sperren i min stopper videre fremdrift når speedometeret står på 260 km/h og da er hastigheten på GPS rett over 250 km/h. Man merker tydelig når sperren slår inn, men jeg tviler sterkt på at 300 km/h er innen rekkevidde uten å gjøre endringer på motoren.

må trimme den ja, men siden kjølepakken er bedre så slipper du høy innsugstemp. klarte nesten 300 mellom flensburg å hamburg med 550d jeg hadde men gikk i nød pga høy innsugstemp så mistet en halv bar ladetrykk. hadde gått fint om det hadde vært kaldere ute temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen med nydelig bil! :D misunner deg med km.standen du har, hadde det ikke vært for at min hadde gått så langt på kort tid hadde jeg definitivt beholdt den mye lenger. Dette er en av verdens beste biler å farte rundt i, og kan tenke meg din 750D er en del hakk kvassere enn min 730D. Flotte felger du har fått deg, det kler bilen meget godt :) vi hadde jo vell samme farge og like felger som du nå, samt uten m-sport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Snagg30 skrev:

Gratulerer igjen med nydelig bil! :D misunner deg med km.standen du har, hadde det ikke vært for at min hadde gått så langt på kort tid hadde jeg definitivt beholdt den mye lenger. Dette er en av verdens beste biler å farte rundt i, og kan tenke meg din 750D er en del hakk kvassere enn min 730D. Flotte felger du har fått deg, det kler bilen meget godt :) vi hadde jo vell samme farge og like felger som du nå, samt uten m-sport. 

Tusen takk for det @Snagg30 😄 Jeg er veldig fornøyd med både bilen og kilometerstanden. Jeg tror og håper jeg kan beholde denne lenge uten for mye reparasjoner 😄 Du merker virkelig ikke så mye forskjell på en 730d og en 750d i det daglige, med mindre du trykker pedalen i bånn 😝 Felgene er veldig fine, men de er ikke strøkene. Tenker at det går fint da denne bilen blir brukt hver dag, så slipper jeg å være overnervøs for skader 😝 Stemmer, bilene er like utvendig, men din var betydelig bedre utstyrt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Gratulerer med kanonflott kontinentkrysser 🙌

Leter selv etter ny bil om dagen og ikke utenkelig att jeg ender opp med 7er igjen... Finner ikke rette med ok km stand og litt kresen mtp farge og utstyr 🫣 Ser litt på EQS fra Tyskland også.

Tusen takk for det @Tony Soprano :) 

Det er veldig morro å lete etter ny bil! Kan anbefale deg G11, tror du hadde likt det du som både har hatt A8 og F01. Det finnes en del fine G11er i Tyskland ser jeg på nettet. EQS er også en meget flott bil! :) Lykke til meg leting etter ny bil! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med tråd @BimmerFan!, og ikke minst med en av verdens beste motorpakker! Til tross for at jeg er i siklemodus på en G05/G07 om dagen, kjenner jeg at jeg stadig dras i retning av G11. De er vesentlig mer hyggelig priset (og som regel korrekt utstyrt) enn en tilsvarende G05/G07. 7er gjør seg som hør og bør, best uten M-pakke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Saltkjelen skrev:

Herlig med tråd @BimmerFan!, og ikke minst med en av verdens beste motorpakker! Til tross for at jeg er i siklemodus på en G05/G07 om dagen, kjenner jeg at jeg stadig dras i retning av G11. De er vesentlig mer hyggelig priset (og som regel korrekt utstyrt) enn en tilsvarende G05/G07. 7er gjør seg som hør og bør, best uten M-pakke. :) 

Tusen takk for det @Saltkjelen :) Jeg er veldig fornøyd med både bil og motor! Både G05 og G07 er flotte biler som jeg fint kunne ha tenkt med å hatt, men har man hatt 7er før så vil man ha 7er igjen :P Det skal sies at om jeg kunne ha akseptert å bruke kr. 1.000.000,- på bil så hadde valget lett blitt en X7 i pre LCI. Jeg synes det er et av BMW's mest vellykkede G-serie design. Jeg syns den rett og slett ser veldig bøs ut forfra. Men med tanke på pris/performance ratio så synes jeg 750d g11 kommer veldig greit ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2024 den 23.33, BimmerFan! skrev:

Hadde vært hyggelig å fått til et treff snart, så skal du få prøvd bilen! :) Regner med at @///M-ini95 stiller opp :) 

Det får vi til garantert og ja tester gjerne bilen 😊

Foreslår en helg jeg er i Sandefjord nå på nyåret så møtes vi igjen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Det får vi til garantert og ja tester gjerne bilen 😊

Foreslår en helg jeg er i Sandefjord nå på nyåret så møtes vi igjen .

Det hadde vært veldig hyggelig, Jan! Hadde vært hyggelig om vi kunne ha fått til et treff med flere BMW interesserte! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, BimmerFan! said:

Det hadde vært veldig hyggelig, Jan! Hadde vært hyggelig om vi kunne ha fått til et treff med flere BMW interesserte! 😄

Leser jeg Sandefjord? Slenger meg gjerne på om det blir noe treff der ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mr.pingu skrev:

Leser jeg Sandefjord? Slenger meg gjerne på om det blir noe treff der ☺️

Det er helt korrekt! Så hyggelig! :) Vi hadde et sammenkomst der for et par år siden hvor flere bimmersmedlemmer møtte opp, og det var veldig hyggelig! Hadde vært gøy med noe ala det samme! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...