Tony Soprano Skrevet Onsdag kl. 10:14 Skrevet Onsdag kl. 10:14 Hvor handler du dine nye dekk ? Er det gode alternativer til feks Dekkonline Byttdekk el ?
Snagg30 Skrevet Onsdag kl. 10:24 Skrevet Onsdag kl. 10:24 Dekk365 alltid før jeg fikk egne avtaler via firma. Utgjorde ofte noen tusen samt fikk jeg alltid dekk produsert samme år, lenge siden jeg har handlet der nå så vet ikke om de har like gode priser
Reef89 Skrevet Onsdag kl. 10:32 Skrevet Onsdag kl. 10:32 Handler på Byttdekk. Aldri vært noe trøbbel derfra og de levere på døra. Ringer på forhånd. Dekkonline sluttet jeg med for endel år siden da det stort sett var noe hver gang som tilsendt gamle dekk, feil på dekk osv.
Dusy Skrevet Onsdag kl. 10:46 Skrevet Onsdag kl. 10:46 Jeg veit bare at enkelte sjapper her i området opererer med gebyr per dekk for å skifte om til dekk som ikke er kjøpt hos de. Som @Snagg30 påpeker, så er det ikke sikkert det er så mye å spare på å kjøpe fra nett om dagen. Ofte kan man spørre om en hyggelig deal om man feks har de på dekkhotell hos de man kjøper dekk fra
Marius2002 Skrevet Onsdag kl. 11:17 Skrevet Onsdag kl. 11:17 Opplevde at ingen ville ta på seg å legge om dekk som ikke var kjøpt hos de da jeg sjekket sist gang. Endte med å kjøpe alt lokalt og kom ok ut. Dusy reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Onsdag kl. 11:24 Skrevet Onsdag kl. 11:24 Michelin er vertfall særdeles billig hos Nascherei motorsport. Alt annet kjøper jeg lokalt😊 Marius2002 reagerte på dette 1
Otis Skrevet Onsdag kl. 16:09 Skrevet Onsdag kl. 16:09 Min bror bestilte på nett og fikk lokal dekksjappe å legge om. Klett dekk i Trondheim området er svært rimelig på dekk, både lavere og øvre klasse. De samarbeider også med dekkonline eller byttdekk, husker ikke helt.
RemyNG Skrevet Onsdag kl. 16:38 Skrevet Onsdag kl. 16:38 Bruker som oftest byttdekk.com så velger jeg en avtalt dekkverksted som de har avtale med. Når dekkene kommer tar jeg bare med hjulsettet og får det lagt på. Har aldri hatt noe problem med enten valg av dekkverksted eller bare fått det hjem å finne alternativ verksted selv.
awt Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Brukte mye dekkonline tidligere, men etter en del tull for noen år siden har jeg bare brukt min lokale dekksjappe. Prisene er helt greie, og det er mye enklere. Marius2002 reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Send meg gjerne melding for gode priser på dekk! Har solgt dekk til mange her inne😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå