Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 hours ago, eivi91 said:

Ja, jeg ville uten tvil gått for Conductor. Mye penere å få det flush-montert. 😊

Tenkte å montere URC.3 skjult men Conductor fortjener litt mer oppmerksomhet. Men men min setup trenger jeg egentlig bare bytte profil og det er lite nytte med volumkontroll...  Og conductor er da ganske stiv priset. Men du har nå vist at den passer fint inn så da blir man litt 'vil ha' :P 

Skrevet
20 minutes ago, mr.pingu said:

Tenkte å montere URC.3 skjult men Conductor fortjener litt mer oppmerksomhet. Men men min setup trenger jeg egentlig bare bytte profil og det er lite nytte med volumkontroll...  Og conductor er da ganske stiv priset. Men du har nå vist at den passer fint inn så da blir man litt 'vil ha' :P 

Hehe, ja ser den. Jeg tenkte på å montere den andre basskontrollen nede i midtkonsollen, men det er kjekt å kunne justere bassvolum litt alt etter sang, så litt kålete å åpne midtkonsoll for hver gang man skal justere.

Om det bare er for å bytte profil som man gjør en gang i ny og ne, så er jo selvsagt det fullt mulig. 😊

Skrevet
6 minutes ago, eivi91 said:

Hehe, ja ser den. Jeg tenkte på å montere den andre basskontrollen nede i midtkonsollen, men det er kjekt å kunne justere bassvolum litt alt etter sang, så litt kålete å åpne midtkonsoll for hver gang man skal justere.

Om det bare er for å bytte profil som man gjør en gang i ny og ne, så er jo selvsagt det fullt mulig. 😊

Ja jeg har ikke 'eksterne' subber så føler nytte å styrre volum på subbene under sete er relativt lite ift din setup, men kan selvfølgelig være en mulighet det og. Når de er byttet til våren tåler de vel litt mer volum :) 

Men tanken  var er egt å lage flere profiler. 1. For sjåfør optimert, 2. for både sjafør og passasjer 3. om hele bilen er fullt med mennesker. Det er del timing forskjeller mellom 1,2 og 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...