eivi91 Skrevet Mars 24 Forfatter Skrevet Mars 24 3 hours ago, Evopower said: Jeg satt i powerflex black series i mine casterstag. Angrer ikke et sekund. Det svikter ikke når man bremser hardt eller svinger. Man fikk litt ekstra edge i styrefølelsen uten å miste komfort i stor grad 😊 Ellers så er det koselig å se daily tråd med en n57 e70. Er det risikosport å kjøpe en slik i dag? Med tanke på register og HT pumpe. Ser på 2014 X6 30d selv Spotter en forester med bola felger 😀 det er det vinter beater? Ja, har fått med meg at flere skryter av Powerflex-foring i casterstagene. Men er litt skeptisk til om det blir for stivt for en bruksbil, samt om de må smøres opp inn i mellom for å forhindre knirk. Jeg var utelukkende på jakt etter pre-face bil for å få M57. 😊 Foresteren har fifteen52 Tarmac felger, og den er det hovedsakelig fruen som ratter rundt i. 😊 Otis og Evopower reagerte på dette 2
Evopower Skrevet Mars 25 Skrevet Mars 25 (endret) 1 time siden, eivi91 skrev: Ja, har fått med meg at flere skryter av Powerflex-foring i casterstagene. Men er litt skeptisk til om det blir for stivt for en bruksbil, samt om de må smøres opp inn i mellom for å forhindre knirk. Jeg var utelukkende på jakt etter pre-face bil for å få M57. 😊 Foresteren har fifteen52 Tarmac felger, og den er det hovedsakelig fruen som ratter rundt i. 😊 Ja måtte tilbake i første tråd å se. Der står det jo m57 ja min feil, trodde 2009 var første året med n57 på e70. Tenk om bmw hadde laget 8 trinns kassa ilag med m57. Slik det er nå må man velge m57 og middels god girkasse, eller en mer tvilsom n57 men med en knallbra girkasse 😅 Jeg var også spektisk til powerflex, da jeg liker originale deler best. Men akkurat kreftene i casterstag er slik at de lever litt i foringen uansett merke. Noen sier de skal leve litt. Men jeg prøvde powerflex likevel. Dusse knirket kanskje i 2 uker før det ble helt stille og man følte aldri at vibrasjoner og slag ble merkbart værre. Endret Mars 25 av Evopower eivi91 reagerte på dette 1
eivi91 Skrevet April 7 Forfatter Skrevet April 7 Motorvask, preventiv dyserens, og fått på sommerhjul. 😊 mr.pingu, Dusy, Otis og 3 andre reagerte på dette 6
eivi91 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Jeg er ikke noen fan av chrome lister, og selv om denne bilen ikke hadde chrome, men "alu satiniert", så måtte noe gjøres. 😅 Jeg fikk endelig skoget tak i et komplett sett Shadow Line-lister fra eBay. 🤩 Mye bedre! Og for å bytte listene på fremdørene, så måtte speilet av, og da måtte også dørtrekk av, så jeg fikk skiftet waiere fra dørhåndtak til låskasse i samme slengen når jeg først var "inni der". 😊 sveigis, E.C. og mr.pingu reagerte på dette 3
sveigis Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Stadig like bra jobbet 😊 Og ikke minst ,takk for at du fjernet cromelistene på den. 10 ganger frekkere nå 🥳🥳. eivi91 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå