Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
40 minutter siden, eivi91 skrev:

Jaja, vi får vente spent. 😂 Heldigvis ikke værste jobben eller kostnaden når man gjør det selv. Betalte vel 1100,- per stk for disse. Ser jeg hadde fått Lemförder X5M stag for 1850,- per stk på Autodoc nå. Noterer meg det, så for jeg gå for de neste gang. 😁

Takk for det. 😊 Prøver å ta litt forefallende, så håper jeg på et pålitelig bilhold i retur. Bilen er jo tross alt 16 år gammel i år, selv om jeg ikke syns det føles slik. Min første bil var 16 år gammel når jeg kjøpte den i 2008, og da følte jeg det var en veldig gammel bil. 😂

Neste på listen er å bytte vaiere fra låskasse til dørhåndtak i begge fremdørene. Har kjøpt disse også, så de ligger klar. Har hatt et par tilfeller når det har slått om til frost at de har kilt seg eller at jeg ikke får åpnet døren, spesielt på passasjersiden.

Byttet selv wire på sjåførdør på min E70 igår 😅 Fruen var lei av å holde igjen døra på tur til barnehagen på dem kaldeste dagene 😂

IMG_7064.thumb.jpeg.c31b9e6949b4444612d9f9b66b4f7f85.jpeg

Husk å ha et par klips ekstra i bakhånd, gikk med et par av dem under demontering 👍🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...