Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som har kjøpt seg en E92 M3 som må ha komplett sett med sommerhjul, kva er perfekt spec på felger/dekk her for å fylle ut hjulbuer uten å måtte space eller skrape i skjermene? Min 19" felger

Legg gjerne med bilder også om dere har det :D 

Skrevet (endret)

Da er det GS, Dekk24 eller andre billigbutikker som gjelder. Dekk og felg er blitt enormt kostbart de siste par årene.

Edit: Så en med "gode gamle" Zito WP111 en gang. Det er rimelige felger, og det så veldig bra ut, synes jeg. Vet ikke om de lages lenger da.

Endret av *MrB*
Skrevet
19 minutter siden, *MrB* skrev:

Da er det GS, Dekk24 eller andre billigbutikker som gjelder. Dekk og felg er blitt enormt kostbart de siste par årene.

Edit: Så en med "gode gamle" Zito WP111 en gang. Det er rimelige felger, og det så veldig bra ut, synes jeg. Vet ikke om de lages lenger da.

Joda, Zito WP111 er enda å oppdrive. :) Et firma i Ålesund skal klare å levere komplett dekk og felg til 15-20000,-.

https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=254091298&srsltid=AfmBOopj3j_08PuPs09P4Un3z0s6wJsn9jhmFDP4BUJhpPwCqFLI-TvM&ci=4

Skrevet

Competitionhjulene ligner jo litt på nettopp WP111. De er ikke lette å finne, og neppe mulig å oppdrive innenfor budsjettet som nevnes her. Men enig i at de hadde vært optimale. Hartge er også flott, om budsjettet likevel skal blåses: 

IMG_5907.thumb.jpeg.64044df692c5351e43d6722e3a09c249.jpeg

Skrevet
Akkurat nå, *MrB* skrev:

Må bare spørre: Står den på de originale hjulene nå? Men de vil han ikke ha?

Fulgte kun med vinterhjul på bilen, derfor må han ha nye :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...