Raymond86 Skrevet August 12 Forfatter Skrevet August 12 Koed.no. Det består av 3 deler. Bolt on på dekselet på torpedo veggen. KMT reagerte på dette 1
Raymond86 Skrevet August 13 Forfatter Skrevet August 13 Litt plundring med bremserør. Var ikke så lett å bøye det røra. Det orginale var litt bøyd etter lagring så det ble helt feil når det skulle monteres. KMT, Olaandref, viggo E34 og 1 annen reagerte på dette 4
Eystein Ose Skrevet August 22 Skrevet August 22 Et tips (som sikkert kommer litt for sent) når det gjelder bremserør er å lage seg en "jig" med noen kulelager, for å få retta de skikkelig ut. I kombinasjon med bøyverktøy fra Biltema kan man få det ganske greit https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/bremseverktoy/rorboyeverktoy/rorboyeverktoy-o-3-4-6-mm-2000051937 recorded-82445344960240.mp4 Olaandref, KMT, M-jakob og 3 andre reagerte på dette 5 1
Raymond86 Skrevet August 22 Forfatter Skrevet August 22 Dørkontaktene 😕 Ikke noe som selges lengre, så jeg fikk en høgger til å selge meg det han hadde på sin e30. Var ikke så fine det heller men tror kanskje eg kan bruke litt ifra begge deler for å få det noen lunde på bilsiden vertfall. Ampera og KMT reagerte på dette 2
Raymond86 Skrevet August 24 Forfatter Skrevet August 24 Får starte monteringen av lednigsnettet. Ampera, KMT og M-jakob reagerte på dette 3
Raymond86 Skrevet August 29 Forfatter Skrevet August 29 Ser at ny brakett til bremseslangen på høgre side har eg glemt å sveise. Så nå som lakk er på må eg ty til alternativ løsning. 2 komp metal. Men det ser faktisk ut til å bli sterkt det. Så fikk eg omsider på siste bremserør. Men her må eg nok ha noen flere rør klammer en det eg trodde. Før dashen kan monteres er det planen å bytte litt deler på varmeapparatet nå som det er grei tilkomst. motoren står gadd blant annet. sveigis, Ampera, PIIIPower og 1 annen reagerte på dette 4
Rune-K Skrevet August 30 Skrevet August 30 Jeg er veldig usikker nå men er du sikker på at den svarte Bosch boksen er original? Den ligner veldig på en bilalarm som var veldig populær på 80 tallet. Mulig jeg tar feil men det kan være lurt av deg og undersøke litt mere om den før du monterer den igjen.
Raymond86 Skrevet August 30 Forfatter Skrevet August 30 Tenker du på denne? https://www.ebay.com/itm/187027286822 Ser ut til å være noe med automatgir å gjør kanskje? Ledingsnettet ser helt orginalt ut så vil tro det. Men kan jo ta feil.
Rune-K Skrevet August 30 Skrevet August 30 29 minutter siden, Raymond86 skrev: Tenker du på denne? https://www.ebay.com/itm/187027286822 Ser ut til å være noe med automatgir å gjør kanskje? Ledingsnettet ser helt orginalt ut så vil tro det. Men kan jo ta feil. Det kan nok stemme, jeg tar feil noen (mange) ganger jeg også.
sveigis Skrevet August 31 Skrevet August 31 Glimrende og flott arbeid du legger bak deg her,ikke minst her går det fremover .😊
Raymond86 Skrevet August 31 Forfatter Skrevet August 31 Litt søndagsvask og gnikk før eg legger deler inn i bilen. Varmeapparatet får ny motor, radiator, pakning og motstand. Så imens en venter på deler er mye gjort med vaskemiddel. KMT reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå