316 Skrevet Oktober 16, 2025 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2025 11 timer siden, Lars89 skrev: Har en RS071 (15-tommer) liggende hvis det kan være interessant. Senteret er likt så da trenger du bare resten 😄 Bilen din ser jo svært bra ut med BBS RZ også da. 👍 Absolutt! Er ikke sikkert jeg skal kjøre 16» RS heller. Men må gjort noe med RZ’ene til våren. Rister for mye i rundt 70-80, selv om de ble avbalansert før montasje.
Saltkjelen Skrevet Oktober 17, 2025 Skrevet Oktober 17, 2025 Nydelig E30 som fortjener å bli ivaretatt slik du gjør her. Ettersom du har siklet på denne i halvannet tiår - er det denne som var gjenstand for valg av brukernavn? I så fall er jo nesten ringen sluttet nå som du endelig har fått tak i den. 316 reagerte på dette 1
316 Skrevet Oktober 17, 2025 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2025 Årets siste kjøretur, nå er det hvile frem til våren. Vinteren får brukes til å lete etter en felg og legge planer for sommeren. 😊 Angående brukernavn; Hadde sett denne allerede da jeg kjøpte min første E30 i 2007, som også var en 316. 😇 Ringen er på en måte sluttet! Saltkjelen, Werther, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7
316 Skrevet Januar 26 Forfatter Skrevet Januar 26 Aner ikke planen med disse, men synes det var greit å ha liggende originale colacork i tilfelle. Så da det dukket opp 4 pene slo jeg til. 🙂 Patryck, HakonLimseth og Ampera reagerte på dette 3
Werther Skrevet Januar 26 Skrevet Januar 26 4 hours ago, 316 said: Aner ikke planen med disse, men synes det var greit å ha liggende originale colacork i tilfelle. Så da det dukket opp 4 pene slo jeg til. 🙂 316 reagerte på dette 1
316 Skrevet Januar 27 Forfatter Skrevet Januar 27 Det kan du si 😆 Skulle fått bygd de om slik, men det koster omtrent like mye som bilen 🤡
316 Skrevet Februar 13 Forfatter Skrevet Februar 13 På 15.10.2025 den 20.42, Lars89 skrev: Har en RS071 (15-tommer) liggende hvis det kan være interessant. Senteret er likt så da trenger du bare resten 😄 Bilen din ser jo svært bra ut med BBS RZ også da. 👍 Hei Har du bilder av denne felgen, og noe ca pris? 😃 @Lars89
Lars89 Skrevet Februar 13 Skrevet Februar 13 Hadde glemt dette helt bort. Skal prøve å finne ut av hva den er verdt. 316 reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Februar 13 Skrevet Februar 13 14 minutter siden, Lars89 skrev: Hadde glemt dette helt bort. Skal prøve å finne ut av hva den er verdt. About three fiddy
316 Skrevet Mars 8 Forfatter Skrevet Mars 8 Prøver her også. Er det noen som er interessert i byttehandel? Mine 3 BBS RS 003 mot et sett med for eks BBS RM, eller noe annet oldschool i 4x100? Max 16» men gjerne også 15».
316 Skrevet i går, 12:04 Forfatter Skrevet i går, 12:04 (endret) Begge hentet ut fra vinterlagring. Har holdt på i hele vinter for å få leid meg en garasje i nærheten av hjemme slik at jeg har plass til alt under tak hjemme på sommeren, tror det nå er i boks så E30 også får tak over seg. Bestilt time på verksted for feilsøking og reparasjon av forgasser, her blir det ny Weber etc hvis dette ikke går. Også avtalt polering av min kontakt på bilpleie så nå skal e30 poleres for første gang noe sinne, tror jeg. 👀💀 RS-jakten er avsluttet. Solgte i går mine 3 RS felger. Lurer nå på om jeg skal kjøre med disse RZ’ene som sitter på eller sette på 14» colacorkene. Hva mener folk? Endret i går, 13:38 av 316 laffe, ///M-ini95, Patryck og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Herlige biler, kult at de begge har matchende bokstaver på skiltet 👍 316 og Patryck reagerte på dette 1 1
RF91 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hold deg til RZ'ane, spør du meg. Colakork blir på lik linja med rusta stålfelg, spør du meg 😄
316 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 13 timer siden, Fredrik 90 skrev: Herlige biler, kult at de begge har matchende bokstaver på skiltet 👍 For ikke å glemme i4’n 👆 E30 og E34 solgt nye i Elverum på Tvins Auto, som på folkemunne ble kalt Tvils Auto da de mildt sagt hadde et frynsete rykte for hva som angikk kundeservice 😆 Kjøpte i4 ny i november og ville ha den på HB skilter også, selv om den er hentet på Hamar. KireS og Saltkjelen reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå