Joaroe Skrevet Onsdag kl. 22:54 Skrevet Onsdag kl. 22:54 (endret) Hei 😀 Ny bruker pÃ¥ forumet og førstegangseier (snart) av en BMW. Mange er opptatt av motor og broom, men etter Ã¥ ha kjørt elbil i over 3 Ã¥r sÃ¥ var jeg ikke i tvil om at det ble der igjen. Kommer fra VW og har vært aktiv pÃ¥ div. forum der tidligere, sÃ¥ nÃ¥r jeg fant dette forumet for BMW sÃ¥ ble jeg glad. Morsomt Ã¥ samle bilder/info istedenfor bare innlegg i Facebook-grupper. SÃ¥ du er hjertelig velkommen til Ã¥ følge 🤩 Tilbake til bilen. Har siklet pÃ¥ I4 M50 siden den kom, sÃ¥ hvorfor jeg valgte en ID4 GTX for 3 Ã¥r siden kan du gjerne spørre om...jeg spør selvðŸ¤Â men har vært fornøyd. Bilen blir en I4 M60. Prøvekjørte M50, men var M60 nÃ¥. Litt mer hk og rekkevidde. Sikkert greit. Ellers blir fargen Mineral White Metallic. Ikke den rÃ¥este fargen for meg som liker detailing, men har savnet hvit bil med sorte detaljer. Utstyrspakke Fully Charged med M Sportpakke Pro. I tillegg har jeg valgt med takluke og Harman Kardon stereo. Felger: Blir levert med standard 18" og har valgt 19" vinter (859m). SÃ¥ om noen er interessert i 18" sommerhjul med helt nye dekk, sÃ¥ skrik ut, sÃ¥ avtaler vi kjøp nÃ¥r bilen kommer i desember. Av ekstra ting som blir gjort med det første er: - Komplett nedvask av bilen og full coating - H&R senk (sÃ¥ fort H&R fÃ¥r godkjent for M60) - BassBrothers NivÃ¥ 4 basspakke. - Fjerne emblemer bak - Frontleppe - Ny grill (hvis passer) - Sideskjørt - M-Performance list pÃ¥ dørene - Spoiler / M-Performance leppe bak - Gule DRL - Foliere tak i sort - Tone ruter bak helt sort 5% og side foran 35% - Foliere reflekser bak - Div. PPF pÃ¥ utsatte steder SÃ¥ fÃ¥r man bestemme seg litt mtp. felger etterhvert, men er inne pÃ¥ tanken med smidde felger. 20x9" ET35 foran med 245/35-20 20x10.5" ET40 bak med 285/30-20 Har lyst pÃ¥ konkave bak, men tror det blir litt vanskelig pÃ¥ denne bilen. Litt gÃ¥r, men ned pÃ¥ ET20 blir langt ut. Har kun bilder fra konfiguratoren nÃ¥, sÃ¥ slik vil bilen bli levert:  Sikler litt pÃ¥ noen av disse felgene:  En av disse grillene jeg tenker, men usikker pÃ¥ om det passer. Endret Torsdag kl. 15:57 av Joaroe Otis, Ron Jeremy, papertiger og 13 andre reagerte pÃ¥ dette 15 1
papertiger Skrevet Torsdag kl. 06:19 Skrevet Torsdag kl. 06:19 Gratulerer med fint spec'et M60 og velkommen til forumet! Hvordan er oppsettet innvendig? Gledelig å se at andre også setter pris på et gammeldags forum kontra facebook-grupper. fupsaker, Joaroe og Marius2002 reagerte på dette 1 2
Joaroe Skrevet Torsdag kl. 06:34 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 06:34 (endret) 15 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med fint spec'et M60 og velkommen til forumet! Hvordan er oppsettet innvendig? Gledelig å se at andre også setter pris på et gammeldags forum kontra facebook-grupper. Takk for det  Det glemte jeg jo selvfølgelig å skrive. Vanlig sportsseter som følger med. Er vel noe skinn/alcantara. Liker ikke fullt skinn. Og litt bred over ræva så satt bedre i standardsetene faktisk. Er jo ikke så gammel, men ting forsvinner så fort på Facebook, selvom man raskt kan finne inspirasjon der, så håper jeg ikke forum dør ut   Endret Torsdag kl. 06:36 av Joaroe
Marius2002 Skrevet Torsdag kl. 06:46 Skrevet Torsdag kl. 06:46 Gratulerer med verdens beste elbil!  Her har du kjøremaskin i øverste klasse om man tar bilen for det den er. Spennende planer. LCI-grillen til i4 er kjempefin, så du burde vurdere hva du gjør. En M4-grill er større enn i4, så du må ha en ettermarked som er tilpasset i4/G26. Usikker hva jeg synes, men det er din bil   Med alt dette så er det kult at du blir med her og har planer for bilen. Det liker vi  Velkommen! Ron Jeremy, Joaroe, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 06:49 Skrevet Torsdag kl. 06:49 Gratulerer med flott i4 og velkommen til forumet! Kjekt å se at flere verdsetter en plass som dette, fremfor Facebook-grupper som på langt nær kan sammenlignes.  Spennende planer. Gleder meg til å se flere av disse. Når er det forventet at du får bil? Du bør være oppmerksom på at grillene du har postet bilde av ikke passer i4. Du er nødt til finne en for G26 BEV spesifikk, og ikke G26 (G22/G23). G26 (G22/G23) G26 BEV fupsaker, Joaroe, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 2 2
Joaroe Skrevet Torsdag kl. 07:11 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 07:11 21 minutter siden, Marius2002 skrev: Gratulerer med verdens beste elbil!  Her har du kjøremaskin i øverste klasse om man tar bilen for det den er. Spennende planer. LCI-grillen til i4 er kjempefin, sÃ¥ du burde vurdere hva du gjør. En M4-grill er større enn i4, sÃ¥ du mÃ¥ ha en ettermarked som er tilpasset i4/G26. Usikker hva jeg synes, men det er din bil   Med alt dette sÃ¥ er det kult at du blir med her og har planer for bilen. Det liker vi  Velkommen! Tusen takk  Verdens beste altsÃ¥? Ser ut som du kjører Tesla. Er BMW bedre 🙈 Ny BMW-mann her. Hva betyr LCI? 😛 Selgeren av grillen var litt usikker pÃ¥ om den passet M60, sÃ¥ skulle komme innom med bilen sÃ¥ skulle vi prøve litt. SÃ¥ fÃ¥r se ann grillen litt da Hyggelig at man er velkommen i et slikt forum, selv med elbil. Â
Joaroe Skrevet Torsdag kl. 07:14 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 07:14 22 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med flott i4 og velkommen til forumet! Kjekt å se at flere verdsetter en plass som dette, fremfor Facebook-grupper som på langt nær kan sammenlignes.  Spennende planer. Gleder meg til å se flere av disse. Når er det forventet at du får bil? Du bør være oppmerksom på at grillene du har postet bilde av ikke passer i4. Du er nødt til finne en for G26 BEV spesifikk, og ikke G26 (G22/G23). G26 (G22/G23) G26 BEV Tusen takk  Skjønner jo nå at jeg kanskje har vært litt tidlig ute, for bilen kommer ikke før i desember pga. leasing på den jeg har nå 😛 Takk for at dere informerer om dette med grillen. Er som nevnt ny BMW-mann, så kan ikke alle disse forkortelsene. Får sjekke litt med Sportsdeler. Han var litt usikker på om alt passet, så skulle prøve litt. Får revurdere grillen litt.
Marius2002 Skrevet Torsdag kl. 07:18 Skrevet Torsdag kl. 07:18 (endret) 9 minutter siden, Joaroe skrev: Tusen takk  Verdens beste altså? Ser ut som du kjører Tesla. Er BMW bedre 🙈 Ny BMW-mann her. Hva betyr LCI? 😛 Selgeren av grillen var litt usikker på om den passet M60, så skulle komme innom med bilen så skulle vi prøve litt. Så får se ann grillen litt da Hyggelig at man er velkommen i et slikt forum, selv med elbil.  LCI er facelift, står for Life Cycle Impulse. Kjører Tesla YP idag ja, skal ikke tilbake. Må bare kjøre den noen år så regnestykket ikke blir helt stygt. God bil, god plass og nyttelast og mye bil for pengene er det derimot, men det er ingen BMW og det er ikke premium  Tja, hvilken annen elbil får du med de prestasjonene i4 har, samtidig som du har god plass i bagasjerommet og du kan dra 1600kg på kroken? Ikke minst kvalitet og et infotainment-system som slår omtrent alt annet. Dette blir bra det  Jeg har M50/M60 i kikkerten selv om noen år. i4 er jo fortsatt en elbil og den er tung, så en skal jo ikke prøve å gjøre den til noe den ikke er. Men tatt alt i betraktning og tar man bilen for hva den faktisk er, så er det et mesterverk. Endret Torsdag kl. 07:21 av Marius2002 Joaroe reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet Torsdag kl. 09:12 Skrevet Torsdag kl. 09:12 Velkommen, kompis! Endelig BMW pÃ¥ deg.  Og det gledes jo over at du er den jeg kjenner med mest kompetanse pÃ¥ detaling. Â
Joaroe Skrevet Torsdag kl. 09:17 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 09:17 1 time siden, Marius2002 skrev: LCI er facelift, står for Life Cycle Impulse. Kjører Tesla YP idag ja, skal ikke tilbake. Må bare kjøre den noen år så regnestykket ikke blir helt stygt. God bil, god plass og nyttelast og mye bil for pengene er det derimot, men det er ingen BMW og det er ikke premium  Tja, hvilken annen elbil får du med de prestasjonene i4 har, samtidig som du har god plass i bagasjerommet og du kan dra 1600kg på kroken? Ikke minst kvalitet og et infotainment-system som slår omtrent alt annet. Dette blir bra det  Jeg har M50/M60 i kikkerten selv om noen år. i4 er jo fortsatt en elbil og den er tung, så en skal jo ikke prøve å gjøre den til noe den ikke er. Men tatt alt i betraktning og tar man bilen for hva den faktisk er, så er det et mesterverk. Ahh, takk  Var mye premium over BMW ja, så gleder meg veldig. Noen ting i infosystemet jeg ikke så helt intuitivt, men her snakker vi vel bare om vaner. Og de endres raskt. ID4 GTX var også tung og ikke minst høy. Satt H&R på den også, men fortsatt ikke helt sportsbil 😛 2 minutter siden, fupsaker skrev: Velkommen, kompis! Endelig BMW på deg.  Og det gledes jo over at du er den jeg kjenner med mest kompetanse på detaling.  Takker, blir morro det her  Skal nok få den bilen til å skinne også ja. Kunne sikkert valgt sort, men med barn så irriterte jeg meg lett over alt av småriper. Savner hvit, så ble det denne gangen. fupsaker reagerte på dette 1
mslello Skrevet Torsdag kl. 11:18 Skrevet Torsdag kl. 11:18 Gratulerer med morsom elbil  Nå er det en stund siden jeg fikk i4'n, men om du ønsker de størte bremsene, er det vel 861 felgen du må ha? fupsaker og Joaroe reagerte på dette 2
Joaroe Skrevet Torsdag kl. 11:22 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 11:22 2 minutter siden, mslello skrev: Gratulerer med morsom elbil  Nå er det en stund siden jeg fikk i4'n, men om du ønsker de størte bremsene, er det vel 861 felgen du må ha? Kanskje mulig det, så bare på bildet og syns de lignet litt 😛 Skal høre med forhandleren hva det ble. mslello reagerte på dette 1
mslello Skrevet Torsdag kl. 11:26 Skrevet Torsdag kl. 11:26 2 minutter siden, Joaroe skrev: Kanskje mulig det, sÃ¥ bare pÃ¥ bildet og syns de lignet litt 😛 Skal høre med forhandleren hva det ble. Dyrt Ã¥ gjøre om senere, sÃ¥ verdt en dobbeltsjekk  Ser ikke sÃ¥ verst ut 861 felgene heller synes jeg da.Â
*MrB* Skrevet Torsdag kl. 11:33 Skrevet Torsdag kl. 11:33 861-felgen er ikke med lenger, ser det ut til. De blå bremsene får men med M-pakke. de røde bremsene får man med M-pakke pro, ser det ut til. Oppgradering til blå bremser:  Oppgradering til Røde bremser: Jeg gir blanke i bremser ut over standard på en matpakkebil, men ser at jeg faktisk fikk de blå med da jeg kjøpte en lagerbil i vår. Joaroe reagerte på dette 1
Joaroe Skrevet Torsdag kl. 11:41 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 11:41 7 minutter siden, *MrB* skrev: 861-felgen er ikke med lenger, ser det ut til. De blå bremsene får men med M-pakke. de røde bremsene får man med M-pakke pro, ser det ut til. Oppgradering til blå bremser:  Oppgradering til Røde bremser: Jeg gir blanke i bremser ut over standard på en matpakkebil, men ser at jeg faktisk fikk de blå med da jeg kjøpte en lagerbil i vår. Jeg tenkte på de store bremsene ville se bedre ut med åpne 20". Men det er kanskje bare noe jeg ser for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå