eivi91 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden På den må du vel bruke begge klemmene for å komprimere fjæra, kontra den andre som har fjærskåler.
eivi91 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Biltema VS settet fra Autodoc. Kommer jo fra Kina begge to som alt annet.
mr.pingu Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 23 minutes ago, eivi91 said: På den må du vel bruke begge klemmene for å komprimere fjæra, kontra den andre som har fjærskåler. Ja så langt hadde jeg også kommet Men den jeg lenkte til har hvertfall lås (ser det ut som) og virker derfor ikke like skummelt noe som dette: Fjærspenner, 2 stk. - Biltema.no. Er det sånn sett veldig stort fordel med skåler?
Eystein Ose Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg lånte meg dette nå sist når jeg byttet fremfjærer på en E84 X1 https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/chassisdeler/fjaring/spiralfjarer/justerbar-fjarklemme-2000036571 Men selv en orginalfjær var for kort til at denne klarte å komprimere det nok.. Så endte opp me å bruke desse https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/forstillingsverktoy/fjarspenner/fjarspenner-2-stk-2000050333
E.C. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Denne suger balle, gikk i retur hos Biltema. Tanken er god, men det er så fete klør på den at den passer dårlig: Disse er veldig kjekke å ha, fungerer bra på lange rette bakfjærer som ikke behøver all verdens komprimering. Til 200 spenn er det ingen grunn til å ikke ha disse. De med skåler er ellers en god allrounder: Biltema og Autodoc, etc. er sikkert like bra/dårlig, jeg har f.eks Biltema sin. De er dog trolig litt kjipere enn samme design fra Gedore/Klann/Hazet, men disse blir fort opp på 10 papp, som for mange blir uaktuelt. Samtidig, jeg kjøper enkelte ting i opp mot denne prisklassen av og til. Skal man ha kvalitetsverktøy i 20-30+ år blir det ikke sååå ille. mr.pingu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå