Olaandref Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Lager en tråd på denne så ikke det blir så mye forskjellig i gamle tråden. Hadde som nevnt tenkt å være uten bil en periode nå, bygge garasje og få skikkelig plass til å skru E34, men jeg ser jo at garasje utgår i år, vi har et bad under renovering og et til som må renoveres så snart det andre står ferdig, slik at tiden strekker ikke til for noe garasjeprosjekt. Planen da er at E34 blir nedprioritert frem til garasje er på plass, tenker å få den på hjul og sette den bort til lagring, slik at M3en får tak over hodet. Så litt om bilen. 2001 modell, godkjent ombygget. 209000 km. Rådelagre skiftet, vanos overhalt og ventiler justert, alt på rundt 200000 km. KW V2 understell. Godkjent. CSL bakluke. Glassfiber kopi. Manuell kasse. El Cinnamon skinn interiør. 19" BBS CH felger. GS performance bakpotte. Har original. Eventuri Carbon luftinntak. Catless seksjon 1. Mye bra med bilen, bærer preg av godt vedlikehold, men noen negative ting er der. Litt lakkslipp på bakluka. Noe fargeforskjell på lakkede deler. Angle eyes virker ikke på ene lykten. Slutter å lade på 4500 omdreininger, men lader igjen når den kommer ned på ca 3000. Spiller er ikke koblet opp mot brytere på ratt. Liten rift i taktrekk, men har fått med alcantera pluss strøkent innertak. Lekker litt langs sidevindu bake ved bilvask. Planer sånn med det første. Oljeskift. Få på BBS LM 19" disse er sendt til shining. Få koblet spiller opp mot ratt. Få orden på Angle eyes. Finne ut av ladeproblemet. Få orden på lekkasje ved vindu. Og ellers bare kose meg med bilen, få med meg litt treff. 🙂 GtiGtr, sveigis, ///M-ini95 og 16 andre reagerte på dette 18 1
sveigis Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Som sagt tidligere dette ser ut til å være en utrolig rå vil og skjønner valgene dine . Du trenger en bil og kose deg med blant alt du holder på med😊😊 Så kos deg nå fremover Ola-Andre. Olaandref reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden de englelysa må du jo bare få fjerna så blir bilen 10 ganger penere lakkslipp på bakluka er kanskje fordi glasfiberen har slått seg i sola ? flotte greier imolarød, litt enklere å matche farge på en sølv Olaandref, Saltkjelen, Eystein Ose og 1 annen reagerte på dette 4
Dusy Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden For en nydelig bil, farge kombinasjonen er jo 10/10 Gratulerer så mye igjen, og denne gleder jeg meg til å se live! Olaandref og sveigis reagerte på dette 2
Daniel. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Meget flott bil i riktig fargekombinasjon dette BBS CH er jo en sikker vinner på disse også. Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden 56 minutter siden, sveigis skrev: Som sagt tidligere dette ser ut til å være en utrolig rå vil og skjønner valgene dine . Du trenger en bil og kose deg med blant alt du holder på med😊😊 Så kos deg nå fremover Ola-Andre. Ja, jeg må faktisk ha det, må ha noe som funker når jeg har lyst på en tur, ikke bare arbeid. 🙂
Olaandref Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden 52 minutter siden, Ingvaldsen skrev: de englelysa må du jo bare få fjerna så blir bilen 10 ganger penere lakkslipp på bakluka er kanskje fordi glasfiberen har slått seg i sola ? flotte greier imolarød, litt enklere å matche farge på en sølv Haha, angel eyes føler jeg hører hjemme på E46 🙂 Ja, enten det, eller at den er mykere enn originalluke, som gir mer bevegelse og til slutt lakkslipp 🤔 Ingvaldsen reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden 47 minutter siden, Dusy skrev: For en nydelig bil, farge kombinasjonen er jo 10/10 Gratulerer så mye igjen, og denne gleder jeg meg til å se live! Takk for det, er veldig fornøyd med denne kombinasjonen selv 🙂 Blir nok nedover til sommeren, da må vi få til et treff igjen 🙂 Dusy reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden 37 minutter siden, Daniel. skrev: Meget flott bil i riktig fargekombinasjon dette BBS CH er jo en sikker vinner på disse også. Absolutt, CH har jeg alltid likt på E46, men LM har alltid vært favoritten, samtidig som jeg vil sette mitt eget preg på den, og da er felger det som gir mest utbytte. 🙂
GtiGtr Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Perfekt e46! Blir enda bedre på LM Kvar sende du dei på renovering, og går det å spørre om pris? Skulebollen maser vekentlig om at mine også må på fiksing. Flasser litt både på kant og senter med meg. Olaandref reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Fikk en rask titt på denne forrige helg. Flott bil som kommer til å gi mye kjøreglede😍 Følger selfølgelig med her Olaandref reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden I mine øyne er det noe helt magisk med en 2000-talls BMW i Imolarød. Jeg synes også CH-felgene er noe av det kuleste aftermarket til E46 M3, så jeg håper du i det minste beholder disse i tilfelle du angrer på LM. Olaandref reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Imola E46 M3 er så utrolig lekkert, og for et interiør. Gratulerer igjen! Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 14 timer siden, GtiGtr skrev: Perfekt e46! Blir enda bedre på LM Kvar sende du dei på renovering, og går det å spørre om pris? Skulebollen maser vekentlig om at mine også må på fiksing. Flasser litt både på kant og senter med meg. Har et håp om at det blir full klaff ja 😃 Oladorfelgen i Kristiansund, følger han på insta og han har pusset opp slike felger før, er bare 30 min fra der jeg jobber og, så det passet bra. Bra dere er så flinke til å følge hverandre opp 😅👌
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 14 timer siden, Eystein Ose skrev: Fikk en rask titt på denne forrige helg. Flott bil som kommer til å gi mye kjøreglede😍 Følger selfølgelig med her Akkurat passe med skavanker til at jeg har god samvittighet med å bruke den 🙂 Eystein Ose reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå