Gå til innhold

Vinnerliste

Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng fra 03/25/25 i alle områder

  1. E.C.

    Den store finn.no tråden.

    For mye jobb å ta C-lappen, så da utgår den.
    8 poeng
  2. Ampera

    Den store finn.no tråden.

    Her er det en auksjon for de som har kroner til overs. 6 stk 911 Porsch og biltransport for og kjøre til og fra tracday, eller for og vise seg fram i nabolaget. https://rmsothebys.com/auctions/s0425/lots/r0004-six-cars-one-truck-the-delivery-mileage-porsche-collection-sold-as-one-lot/ Six Cars, One Truck - The Delivery Mileage Porsche Collection - Sold as One Lot
    6 poeng
  3. Orjan

    Den store finn.no tråden.

    Den "Alpina"en er ikke helt etter min smak, men det går sikkert an å rydde opp litt. Bort med side- og hekkskjørt og fake Alpina-striper. På med senk og ekte Alpina-felger, så er jo utseendet der. Interiøret med sorte stoler og beige matte er en rar kombo, og så automat da... Fake Ekte (Til salgs Alpina B6 3,5 2-dörrars – Auto Classica of Sweden AB )
    5 poeng
  4. Ja, årene går fort og nå har den stått lenge nok. Det er bare å brette opp armene å komme i gang. Nå skal den i første omgang kjøre også får den gradvis oppgraderinger Så hyggelig! det kommer ny oppdatering snart. 750i er saker. Denne er ikke ille, her er det håp! Det ligger nye 750/850 krom stusser i eske som snart skal på. Bilen hadde dette på 90-tallet
    5 poeng
  5. Imponerende samling! Men at alle bilene blir levert med 0 km på telleren har jeg ikke mye positivt å si om. Vedkommende burde ikke fått lov å kjøpe slike biler, er mange i køa som faktisk hadde brukt de. @E.C. jeg mangler kun oppkjøring på C/CE så om du og noen til vil kjøpe kan jeg sikkert motvillig ha bilene stående hos meg og slikt. Stelle litt og sjekke alt fungerer mot et lite tillegg
    4 poeng
  6. https://www.finn.no/mobility/item/397344045?ci=16 Peeen!
    4 poeng
  7. Liten ubetydelig oppdatering siden dette er omtrent det eneste jeg driver med av SoMe.. Får lov til å belaste høyrefoten 🥳, men bare litt😔. Ikke lov med full belastning på noen uke enda, men belaster ved å gå med krykker og det er litt som å bremse med venstrebeinet, hvor mye er 50% belastning? Hva er vondt nok? Jeg skal jo bli skadefri ASAP😎. Jeg hører E90’n hulke om natta og trøster meg med å bestille litt krimskrams innimellom. Sikkert ulønnsomt, men det skal bli godt å skru litt for sjela i alle fall. Dytta forresten inn bilen i «rødboka» for moro skyld og fant vel egentlig ut at rødboka er litt på viddene, stemmer din verdi? Er min verdi representativ er jeg skuffet over at Toll bruker den tjenesten som «mal».
    3 poeng
  8. Orjan

    Den store finn.no tråden.

    Grei måte å starte Porsche-samlinga på
    3 poeng
  9. eivi91

    Min '09 X5 xDrive30d

    Ja, har fått med meg at flere skryter av Powerflex-foring i casterstagene. Men er litt skeptisk til om det blir for stivt for en bruksbil, samt om de må smøres opp inn i mellom for å forhindre knirk. Jeg var utelukkende på jakt etter pre-face bil for å få M57. 😊 Foresteren har fifteen52 Tarmac felger, og den er det hovedsakelig fruen som ratter rundt i. 😊
    2 poeng
  10. Hva tenker folk om denne? https://www.finn.no/mobility/item/397344045 jeg er litt der at jeg har lyst på en kosebil. E53 og e65 er konge biler det, men savner bensin og manuellgir. De få gangene jeg kjører en av de, er det som regel bare småturer rundt i kommunen uansett, og til slik kjøring passer en e34 bedre🤓 pluss at jeg har vel egentlig ikke bruk for to. Den var noget dyr, men mye var riktig med den også. Men disse holder seg nok bra i pris fremover vil jeg tro (mulig den har vært linka her inne før?)
    2 poeng
  11. Kona legger merke til ting .. Jeg hadde jo en god økt på e61 igår og tenkte at idag skulle det bli bilfri . Det var helt til idag på morgenkvisten det 😅 Måtte hente noe i Opelen før hun dro ,da hun ser på den sorte og sier :Gud hvor glad jeg er at vi har denne Jan (E61en),er så gøy at den er hel og blank men du ?Du må fikse det stygge nederst ! Jaha tenkte jeg hva da ? Aha hun mente dette : Her er det rett og slett slitt lakk på skjørtet som måtte gjøres noe med tenker jeg . Og da begynte det å kverne ,hvorfor ikke få det på stell? Så frem med bøtte og div papir og våtslipe . Har og fått ei ripe der i vinter som måtte gjøres noe med på døren ; Etter puss ,så var det frem med maskin og div og joda den lille jobben ga resultater den . Nå ble det blankt skjørt igjen : Ferdig og fikset : Farvel ripe på dør : Så da tok jeg like godt og la på voks på hele siden sånn at ting står i stil : Så nå må hun være fornøyd vel? Fikk og vasket og lagt bort vinterhjul : Her ble det overhode ikke lagt vekt på finish så kun vask og hengt på plass .😊 Tenker disse kommer for salg til høsten da ønsket om 17 toms er enda større som nevnt tidligere . Og ufattelig hva man har . Disse dukket opp : Disse kjøpte jeg til en serien da jeg trodde de måtte byttes . Det kjekke er at disse er omtrent som nye og jeg mener disse er like til e91 og . Kjekt og ha sånt på lur uansett. Ble litt bil idag og men 😊😅
    2 poeng
  12. Mer fjas (bokstavelig talt). Det er nevnt før, men eneste forskjellen på pre-LCI og LCI på e89 er blinklys og hovedlykter. Blinklysene er på plass, og jeg har sånn litt av og til sett etter hovedlykter også. Plutselig hadde jeg kjøpt en fra bruktmarkedet på Koed. 🙄 ...ikke så lenge etter kom det plutselig en til, denne gang fra Allegro.pl. For å toppe det enda litt til kom det jammen meg ikke et sett til på finn.no i høst, og siden de faktisk er ganske sjeldne å komme over havnet de også hos meg. 🥴 Galskapen i dette? Ikke en eneste person på denne jord klarer å skille disse lyktene fra hverandre. Den ene fra finn.no har riktignok sprukket glass, så får se om jeg gjør noe med den en gang. Tilbake til det første settet, så er disse uten noe elektronikk, så det gikk noen måneder på å skaffe LED-moduler, LED-pærer og xenon-moduler til en rimelig penge. Nytt er alt dette svindyrt. Testing av LED-pærene til angel eyes. Nye xenon-pærer. Så skulle jeg forske litt på de gamle lyktene, og en eller annen sted i tråden her er det nevnt at det er noe antignagersystem. Dette hadde jo jeg glemt litt ut, og fant fort ut at det virket ja. 🥵🌩️ ...så da var det en ting å gjøre; rive ut den driten. De som har installert dette har virkelig gått til verks. Snakk om å legge ledninger på utilgjengelige steder. Egen panserbryter. Sikkert for å deaktivere systemet når panser er åpent. Vel, denne virket ikke. I begynnelsen tenkte jeg at jeg kunne jo prøve å få dette helt ut. Etter ca. fem sekund ombestemte jeg meg, og gikk amok med avbiter. ...så de kunne denne idiotien fortsette. Prøvde å matche nytt og gammelt lysbilde. Ikke at jeg vet om det gamle var rett, men tror ikke det var helt på bærtur. Jeg hadde et lite håp om at dette skulle være en forholdsvis grei ettermontering. Spesielt siden den var en offisiell ettermontering fra BMW. Men nei. Først så er jeg så heldig at jeg har tapt i FRM-lotteriet. De aller fleste e89 har FRM3, men min hadde selvfølgelig FRM2. Fant en fra en X1 hos en hugger etter intensiv leting. ...så var det koding og styr. Jeg nevnte dette litt i kode-tråden, men å kopiere filer fra en forholdsvis moderne PC til en med Windows XP er ikke rett frem lengre. 😛 Enten var minnepinnene for små, eller så var de for trege, eller så var de formatert feil og blablabla. Fant heldigvis en i noe gammelt rot som gjorde jobben til slutt. Endring av VIN på frm. Tror jeg. Kanksje. ...og denne kodingen var et mareritt uten like, og jeg er forsatt ikke i mål der. Etter at FRM var byttet og kodet virket jo ingenting nesten. Taket gikk ikke, vinduene gikk ikke, men litt etter litt og etter en del forsøk begynte ting å fungere slik det skulle. Vinduene måtte rekalibreres (kjøres opp og ned i 15 sekund og noe slikt), og til slutt var det meste ok, bortsett fra engel eyesene. Disse blinker bare, så slukker de. Ettersom jeg ønsket bilen på veien var jeg veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre her. Enten montere på gamle lykter og fortsette en annen gang (hadde fort blitt til vinteren), eller montere alt sammen, og satse på jeg får til å kode dette. Her ser man såvidt forskjellen mellom ny og gammel lykt. Den gamle med gåen xenon-pære og den nye uten angel eyes. Etter mye fundering bestemte jeg meg for å bare sette i begge nye lyktene og få bilen sammen, så får vi satse på kodingen løser seg etterhvert. I tillegg har jeg ting friskt i minne nå, frister lite å begynne forfra om et halvt år. De nye lyktene har øyebryn som lyser, så det får være fungerende parkeringslys i mellomtiden. Ettersom fangeren av var det greit å spyle bort sand og dritt fra baksiden. Mitt nyeste innkjøp, vaskekonetralle. 😛 Perfekt når 40-tallet er rett rundt svingen, og både rygg og knær knirker bare man tenker på å reise seg opp. Med halvveis ren bil ble den kjørt inn igjen, og jeg monterte sammen den andre lykten også. Pærene på lykten jeg er ferdig med hadde en form for tettemasse, mens de to siste hadde ikke dette. Jeg vet ikke helt hva som er brukt her, men satser på bytul gjør jobben. Så var det fangeren. Fant noen løse plastdeler inni her, så fikk festet de. Fant ut at disse er ca. umulige å feste igjen om man tar ut innerskjermene, så de har nok vært slik noen år. Rengjort og på plass. Mens bilen likevel var i luften passet det med et oljekift, og der kom mitt nest nyeste innkjøp til nytte også. Har bare hatt kar på bakken tidligere, og da sprutet det overalt. ...og mitt tredje nyeste innkjøp, denne fra USA. Veldig kjekk lykt når man styrer på under bilen. Så da kunne jeg få ut resten av museelektrosjokkvåpenet fra undersiden av bilen. Må også nevne denne jeg dro med meg over fjorden, klikket rett på Biltemhåndtaket, og var super til å feie over garasjegulvet med. Tilbake til oljen. Jeg har tidligere brukt 5W-30 på denne, rett og slett da det er det som er anbefalet. Denne gangen ble det litt banning i kirken, og jeg prøver meg på 5W-40. Attpåtil uten LL-04-godkjenning. Gikk med en del tid på å justere inn lykter mot fangeren, men resultatet ble ganske akseptabelt til lutt. ...så da ble bilen registrert, og kunne luftes for første gang i år. Det jeg merket umiddelbart var at den hadde en mye finere gange nå enn tidligere, og det kan ikke skyldes noe annet enn oljen. Bilen ble kjørt varm for jeg byttet, og da hørtes den som om om den alltid har gjort. Etter oljebyttet derimot var det en mye finere og mykere gange. Jeg hadde aldri trodd at en litt tykkere olje skulle utgjøre så mye. Lyktene har jeg ikke gjort noe mer med, men må ta den ballen opp en dag også. Alt av vanlige lys fungerer slik det skal, det er kun ringene som ikke vil på. Med Z4 ute av garasjen kunne jeg også ta et mellomskift på X4-en. 10-12000km og ca. et år siden sist, så greit å få det også gjort. Her ble det derimot samme gamle 5W-30-olje.
    2 poeng
  13. Oppdatering BN72348 Min far sin gamle 1992 750i får en del oppgradering om dagen. Han hadde denne på 90-tallet, nærmere bestemt våren 1996->høsten 1998. Har omtalt bilen tidligere her inni, men siden innkjøp i 2017 har den stort sett bare stått på låven. Nå har vi bestemt oss, at i første omgang skal bilen bli kjørbar og få en del kosmetiske oppgraderinger. Vi har samlet mange nye deler over årene som vi har liggende på lager. Karosseriet er ikke dårlig, så her er det håp uten å hel lakkere bilen. Vi vil beholde litt patina, men få den topp teknisk/mekanisk slik at den blir fin å kjøre. Vi hentet bilen fra låven her for en uke siden. Da hadde den ikke vært startet opp siden 2021. Bilen startet fint, trillet ut av låven og kjørte 10-12 km hjem. Siste dagene har den fått "ny" front med originale deler. Blant annet, nyrer, blinklys, plastikk deksel rund lamper og side blinklys. Som nye baklamper er også montert. Innvendig har den fått rens av tepper, grundig vask av dørtrekk og konsoll. Vi hadde et meget pent Recaro interiør som vi har satt inn. Bilen fikk seg et stort løft i dag. Prøvemonterte Hartge felger i dag. Disse skal på når bilen er klar mekanisk. Her blir det også senk slik at felgene kommer til sin rett og bilen får rette stuket Nå venter vi på en stor ordre fra GS Bildeler, både service deler og detaljer som oppgraderes/mangler. Fortsettelse følger...
    2 poeng
  14. Dusy

    Den store finn.no tråden.

    Melder meg frivillig til å holde vakt utenfor lokalet @Snagg30 sammen med den skumle vakt bikkja mi.
    1 poeng
  15. Den nye er til F-serie biler, og vil ikke fungere her.
    1 poeng
  16. Evopower

    Min '09 X5 xDrive30d

    Ja måtte tilbake i første tråd å se. Der står det jo m57 ja min feil, trodde 2009 var første året med n57 på e70. Tenk om bmw hadde laget 8 trinns kassa ilag med m57. Slik det er nå må man velge m57 og middels god girkasse, eller en mer tvilsom n57 men med en knallbra girkasse 😅 Jeg var også spektisk til powerflex, da jeg liker originale deler best. Men akkurat kreftene i casterstag er slik at de lever litt i foringen uansett merke. Noen sier de skal leve litt. Men jeg prøvde powerflex likevel. Dusse knirket kanskje i 2 uker før det ble helt stille og man følte aldri at vibrasjoner og slag ble merkbart værre.
    1 poeng
  17. Blir forskjell på å default-kode en brukt FRM-modul til din bil (og endre VIN) kontra å legge inn firmwaren på nytt. Så fint om du spesifiserer hva det er snakk om, trolig lettere å få hjelp da.
    1 poeng
  18. Kan være mye rart dette her da. Men som alt annet, om det ikke er tydelig hva som er galt. Så må du nesten starte med å ta en diagnose. Sperrer på 4k rpm, høres nesten ut som nødmodus.
    1 poeng
  19. Farlig kombo for den tyske bilindustrien 🫣 https://www.motor.no/aktuelt/xiaomi-ansetter-bmw-folk-for-europeisk-satsing/310444
    1 poeng
  20. Jeg har hatt nevnte M6-felger, og de passet fint bak på vanlig e61. Jeg fikk dessverre aldri prøvd det skikkelig før bilen ble solgt, men felgene ble med bilen og livet videre. Var også en tråd på Facebook etter noen år der en eller annen hadde kjøpt min tidligere bil, og så levert bilen inn for en sjekk der verkstedet mente dette var uoriginale jallafelger. Snakk om idioter. 🙃 Lurer på om jeg finner det igjen, var litt morsom lesing. 😛
    1 poeng
  21. @awt: Jeg har faktisk snoka en del selv i ETK på høsten, hehe. Har sett felgene du nevner: E61 M5 har et annet delenummer på karosseriet enn vanlig E61, men delenummeret for ulike bakpaneler som inkluderer bakskjermen er det samme på alle E61. Dermed vet man at en E61 M5 ikke har breiere bakskjermer (i alle fall utvendig). Hjulnavet på M5 har tre sentreringspinner for bremseskiver, men jeg tror at det er samme tykkelse som non M5, slik at hjulposisjonen ikke påvirkes av det. På metalldelen på innerskjerm ser det ut som at E60 og E61 M5 har noe annet delenummer, men på locari så virker det å være likt på M-sport og E61 M5, vanskelig å si om det er noe særlig forskjell der. 275/35R19 som sitter på bakfelgen per nå er feil dimensjon for E9x (som felgen egentlig stammer fra), men 100% korrekt for Alpina E60/E61 (som jeg skal ha). Alpina kjører vel standard innerskjermer og det oppsettet jeg nå prøver å gå for havner på ET 21, i stedet for Alpinas standard ET på 24 med disse hjula. Innover blir det åpenbart ikke noe problem, mens utover blir det rundt 2-3 mm mer utstikk enn originalt og mer enn M5-felgen, men Disse har jo også smalere dekk enn M5. Tror det går, men kan jo hende jeg blir tvunget til å kjøpe 12 mm spacere i stedet for 15 mm. Ser man originalbildet med felgene så bør de vel tåle 2-3 mm ekstra bredde bak
    1 poeng
  22. God post og artig lesing, som vanlig! LCI-lykter på Z4 gjør seg.
    1 poeng
  23. Har nå lest gjennom e91-oppussingen din (blir dessverre litt rykk og napp-lesing for min del), og som vanlig må man bøye seg i hatten og støvet og det meste igrunn. Resultater og arbeidsmot er virkelig noe å se opp til. Hadde du hatt Youtube-kanal hadde dette vært høydepunktet på fredagskvelden.
    1 poeng
  24. Lekker bil! Firkantet eksos og brede nyrer var vel det som avslørte at man hadde en helt spesiell 7-serie på 90-tallet.
    1 poeng
  25. Bruker samme pasta som på bremsedeler, Bosch Superfit. Veldig praktisk med innebygd kost og pumpefunksjonalitet. Da er det veldig enkelt å ta på rundt navet, uten å kline på for mye og bli seendes sånn her ut:
    1 poeng
  26. Gunstig leasingavtale? I forhold til hva da lurer jeg på da. Du går inn med 150 000,- også skal du betale 15 000,- i måneden… Ran på høylys dag kaller jeg dette 😬 https://www.finn.no/mobility/item/398801898
    1 poeng
  27. Det er ikke rart forsikringspremien blir høy på BMW. En E60 og en F10? F30? i kappkjøring i Nordbytunnelen. https://www.vestbyavis.no/bare-flaks-at-liv-ikke-gikk-tapt/s/5-53-963370?fbclid=IwY2xjawJHRHpleHRuA2FlbQIxMAABHYlhMj5pCS45wyjKlus2FB5CHF_BZSaqr-Vug-MvwpkIQDfzQY9PbY9UoA_aem_nZDVnBVVd9j4or0G0BSXnQ
    1 poeng
  28. Så tilbake til den virkelige verden og problemene der. I høst en gang begynte taket å tulle nok en gang. Jeg fikk lukket det, men det gikk ikke i lås, og da går heller ikke vinduer opp, samt bagasjerommet er låst. Erfaringsmessig visste jeg godt hva problemet var, og fant etterhvert ut hvilken sensor som var årsaken. Fikk lånt meg Inpa, og fikk dermed tvangsåpnet bagasjerommet. Jeg lette etter brudd uten hell, så løsningen ble å bare legge oppe en ny, midlertidig ledning gjennom bilen slik at jeg fikk lukket vinduer og denslags. I tillegg er det BOING BOING BOING-lyd om det er brudd her. Med et brudd som man ikke helt vet hvor er, og ledninger som er fikset flere ganger før, var det bare en ting å gjøre; bytte hele ledningsnettet til dene delen av taket. Dette ble derimot utsatt, utsatt og utsatt. 🙄 Jeg begynte å rive litt paneler etter at bilen ble parkert for vinteren, men kom ikke skikkelig i gang før nå nylig. Mye greier. For å få enklere tilgang fjernet vi det ene panelet til taket; det som har vindu i seg. Her er det skims og greier, så greit å notere seg ned hvor de var, da det var forskjellig. Panelet i seg selv er bare festet med seks bolter. Så var det disse ledningene. Fra BMW selges det kun et komplett sett til hele taket, med hydraulikkslanger og det hele. Dette koster ikke mindre enn 16000,-. Jeg var liksom ikke helt der. 😛 Søkte en del etter hva slags type ledninger som var de mest fleksible, og konkluderte med at LiFY var godt egnet. Ikke så lett å få tak i i små kvanta, men fant litt på en butikk på tysk eBay. Jeg er usikker på om det er 0,35 eller 0,50 originalt, men jeg kjøpte 0,25. Planen var så å tvinne to og to sammen, slik at jeg har litt redundans om en av de skulle få brudd. Ledningene jeg kjøpte var til noe modelljernbanegreier, og var tvinnet tre og tre, så da måtte man ty til denne løsningen. Fungerte supert. Denne var derimot enda bedre å bruke, men da den kun gikk en vei funket den bare til å tvinne sammen to og to igjen. Det er en babylizz hårflette-et-eller-annet-dings jeg fant hos jentene. @E.C. Har et helt fantastisk innlegg ang. MQS-kontakter, og jeg skulle ønske jeg leste det før jeg bestilte. Har forsøkt meg på Aliexpress tidligere, og gjorde dette nå også, men de fungerer rett og slett ikke bra nok, så ble kjøpt originale fra GS. Kunne endelig børste støv av MQS-tangen min også. Som @E.C. nevner er det litt så som så med isolasjonstykkelse, og det blir absolutt ikke bedre når man skal ha to ledninger i en kontakt. Jeg kunne brukt en, så loddet innpå to etter kontakten, men ønsket å ha hele ledninger hele veien. Måtte overtale den litt, men fikk de greit nedi testkontakten. Deretter var det å begynne å bytte ledninger. Forsøkte å bruke de originale strømpene mest mulig, og det gikk forsåvidt på et vis. Jobben hadde vært mye enklere om man tok av det andre takpanelet også, men man skal visstnok ikke fjerne begge disse samtidig. På passasjersiden er det fire ledninger (mot to på førersiden), og disse har vært reparert før. Reparasjonen var sikkert greit nok, men litt snarveier hadde de tatt. Var veldig greit å få rive bort alt det gamle. Originale strips. Noen mente disse måtte benyttes. Jeg er ikke helt overbeist, men jeg gjorde det nå likevel. Kom i et svindyrt sett med diverse andre småting jeg ikke trengte. 🙃 Hele veien koblet jeg meg til de gamle ledningene, slik at jeg var sikker på alt fungerte før jeg fortsatte. Og etter å ha kjørt taket opp og ned mange, mange ganger konkluderte jeg med at det sikkert fungerte. Dette var samtidig en fin anledning til å få vasket bakruten i bilen. Denne er normalt litt utilgjengelig. Skims på plass igjen, likt som de var. Og på igjen med panelet. Dette er laget av aluminium og veier ca. ingenting, men er uten tvil en tomannsjobb. Deretter var det justering. Gikk en del tid med å få dette korrekt, men det gikk på et vis det også. Brukte de gamle boltene under justeringen, og byttet ut en og en med nye originale med loctite på etterpå. Deretter var det å stramme til hele 19Nm. Og da var det sånn halvveis utført. Gjenstår litt deksler i bagasjerommet bare.
    1 poeng
  29. https://www.ta.no/politiet-leter-etter-denne-bmw-en-etter-beruset-forer-trakk-fram-kniv/s/5-50-2055736
    1 poeng
  30. Ber jo om å bli stoppa med den høyda der
    1 poeng
  31. Da har ALPINA D3 BiTurbo fått seg nytt hjem hos @Snagg30 og vil helt sikkert få det fint i tiden fremover En ryddig handel og hyggelig kar med de samme sunne interessene for bil som oss andre. Ettersom E65 ikke ble vinterbil, måtte jeg svinge meg da salget av ALPINA gikk fort. Intensjonen med salg av denne, var å finne en mer egnet bruksbil til å takle kjøring til barnehage, køkjøring inn og ut av byen, hit og dit etc. Siste ervervelse er en 2009 530xd med 243.000 på tellerverket. En forholdsvis ryddig bil med få eiere. Ikke et utstillingsobjekt men med enkle oppgraderinger vil dette være en helt ypperlig bil gjennom vinterhalvåret, samt at den gir masse kjøreglede, komfort og en herlige sekserlyd fra sin M57. Bilen er for lav for min smak (senkefjærer foran og justert på lufta bak), den skal tilbake i normal høyde. En større service og bremsebytte så er denne egentlig veldig ok. Noen kosmetiske avvik vil også bli utbedret. Innvendig er bilen meget pen, hovedsakelig slitasje på ratt så dette vil bli byttet snarlig. Dukker det opp noen mer spennende felger så vil det også være interessant. Til nå har bare bilen fått seg en god vask, våtslip av hovedlamper, baklamper, tåkelys og sideblinklys. En rask og god oppgradering på utseende. Mer stell kommer .. !👍🚗 Bilen kjører fint, super komfortabel og med svært godt skyv
    1 poeng
  32. Arthur

    Den store finn.no tråden.

    Jeg bare legger denne her. https://www.finn.no/mobility/item/399549934
    0 poeng
Vinnerlisten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...