Gå til innhold

Geir Anders

Medlem
  • Innholdsteller

    2380
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Geir Anders vant dagen sist Juli 4 2022

Geir Anders hadde mest likt innhold!

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Kjøretøy
    F20

Nylige profilbesøk

3627 profilvisninger

Geir Anders's Achievements

  1. Anbefaler Albert Bauer, god service.
  2. Liten oppfølging på denne. Senkesett godkjent i vognkortet uten problem, og en veldig hyggelig kontrollør som var BMW interessert. Går som regel smoothe når ting er i orden.
  3. Når man bestiller time for godkjenning, uansett hva det måtte være.. skal de i utgangspunktet bare ta for seg saken du har booket. Men ser de opplagte mangler eller mistenker noe, har de absolutt lov til å undersøke og skrive rapport på det de finner, der og da. BTS har alltid vært russisk rullet, noen er greiere enn andre, og noen har ikke fått pult på 3 måneder. Jeg har stortsett gode opplevelser. Sist på 335'n min for godkjenning av senk, han kommenterte spacerne mine, at de ikke var lov, men gjorde ingenting med det. Jeg skal inn om 3 uker å godkjenne senkesett igjen på 1'rn, antar at det skal gå smertefritt. Men så er det meste på stell ellers.
  4. Skitten, men med nybehandlet lakk og coating er det blankt allikevel
  5. Montert på H&R 50mm igår, ingen problem. Hatt på flere tidligere også.
  6. Ikke bra å lese her.. første er at jeg savner Z3n jeg hadde, og det andre er at man får lyst på billig baneracer og en skruplass!
  7. Chargepipe sprekker garantert i innfestningen, rundt C-klippen. Alle N55 har denne i plast, og bør bare byttes med engang, med VRSF feks. Det er mye snakk om rådebank og oil starvation her ser jeg.. noe jeg vil påstå ikke er normale problemer, men heller worst case. Ja det finnes tilfeller, men om man bruker bilen sin "normalt", så er dette trolig ikke noe å bekymre seg for. Hadde vel min i 6 år, alle årene med ESS Tuning. Lest meg opp mye, sett mange videoer. Vil heller si at det som er normalt på N55 er chargepipe, svetting fra oljehuset (og påfølgende reim), toppdekselpakning og veivhusventilasjon i toppdekslet. De to sistnevnte er vel ikke unikt for N55 akkurat. Kjøper du en N55 som er godt fulgt opp med vedlikehold, hadde jeg ikke bekymret meg.
  8. 3 stegs med keramisk coating. Bare noen småting igjen, så er man i mål. Senk neste
  9. løfter denne opp igjen for ett siste forsøk
  10. Hei, Er det noen som kunne tenke seg å tjene noen ekstra kroner? Tenker å bytte til H&R fjærer samt bytte lagrene foran begge sider. Noen som kunne tenke å ta på seg litt jobb her, en 120dx 17mod. Vestfold/Telemark/Buskerud/Østfold
  11. Bytta hele lykta på min F20 også. Tok ut lykta, og som Jens sier så er det ikke meningen at kretskortet skal tas ut. Du må med all sannsynlighet knekke plasten som kretskortet sitter i.
  12. Nydelig. Er helt i gata til Tommy (autospa) dette, når han hadde sin M3 GT. Tråden hans finns sikkert dypt i arkivet her en plass.
  13. De aller fleste solfilmer er OK idag, men det er allikevel mange forskjeller. Personlig hadde jeg valgt Solarscreen, Johnsson eller Llumar, dette er kvalitetsfilmer fra seriøse produsenter. Skal du ha nøytral film, kanskje metallic, eller med grønnskjær? Metallic feks kan påvirke mobilsignal. Skal du ha film med sikkerhetsfilm i seg, eller hva med varmekontroll? Solfilm er mye mer enn bare holdbarhet og UV resistanse.
×
×
  • Opprett ny...