Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Meget pent! Definitivt en av de peneste E61 i landet :wink:

Håper bare du skal sette på BMW-emblemer i senter av felgen, istedenfor det lyseblå feltet!

Tror også det kunne blitt stilig med svak toning Lamin-X på det røde feltet på baklyktene. Det gjør at lyktene markeres mer på røde biler - har sett det tidligere og det gir en tøft inntrykk. Har lagt ved et bilde hvordan det kan bli seende ut. Har gjort det samme på min E60 med LCI baklykter, og det gjør også LED-strekene mer blir mer markerte og tøffere :)

76djw8f2qdcakqz5uqvq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig lekkert! Jeg er rimelig spendt på å se flere bilder når du får skodd den på andre siden også. Hvordan splitterene festet? :)

Ja, dessverre går det nok noen uker til enda. Splitterene er bare skrudd fast på undersiden, men får se om jeg kanskje limer de i tillegg.

Dette så veldig bra ut Anfinn. de mørke hjulene stemte godt sammen med den "mørke" rødfargen.

Skulle gjerne fått tatt noen bilder der fargen kommer litt bedre frem, får se en vakker dag. :)

Veldig riktig oppgradering!!!

Hartge er helt der oppe med BBS CH, kongen på haugen!

Speila var en signifikant oppgradering også!

Takk for det. :)

Meget pent! Definitivt en av de peneste E61 i landet :wink:

Håper bare du skal sette på BMW-emblemer i senter av felgen, istedenfor det lyseblå feltet!

Tror også det kunne blitt stilig med svak toning Lamin-X på det røde feltet på baklyktene. Det gjør at lyktene markeres mer på røde biler - har sett det tidligere og det gir en tøft inntrykk. Har lagt ved et bilde hvordan det kan bli seende ut. Har gjort det samme på min E60 med LCI baklykter, og det gjør også LED-strekene mer blir mer markerte og tøffere :)

Grunnen til at det er blå er at jeg ikke har fjernet beskyttelsesfilmen som ligger utpå. :) Kommer nok uansett BMW-merker der. Soting av baklykter er også til vurdering, takk for bilde. :)

Sikler hver gang jeg leser denne tråden! mulig det står i tråden et sted, men vilken nettside kjøpte du solskjermene i fra?

Jeg kjøpte de her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, det ble LEKKERT! :D

Kjempesynd å høre at det var feilleveranse på de to andre felgene, men Tom Erik ordner nok opp - Strandveien er veldig greie å ha med å gjøre. Bare vent til du får 10x20" bak, det kommer til å se ut som en helt annen bil... de fyller godt ut i hjulbuen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, det ble LEKKERT! :D

Kjempesynd å høre at det var feilleveranse på de to andre felgene, men Tom Erik ordner nok opp - Strandveien er veldig greie å ha med å gjøre. Bare vent til du får 10x20" bak, det kommer til å se ut som en helt annen bil... de fyller godt ut i hjulbuen ;)

Ja, det var litt kjipt, men jeg er vel igrunn mest irritert over meg selv som ikke oppdaget det før nå.

Felgene bygget greit nok ut foran ihvertfall, så om det blir likt bak blir det bra. :) Blir neppe nødvendige med spacere.

Det blei kjempebra med hartgehjula og splitterene. Nydelig..

Takk for det. :) Tror igrunn bilen er ferdig utseendemessig slik som dette, med unntak av senk muligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Senkesett er bestilt, men det blir nok dessverre ikke rare senken. :)

Fikk to nye bakfelger denne uken, så nå har jeg fire felger i samme farge. Ble litt redd når jeg monterte på hjulene bak, da de tok boti noe plastikkgreier såpass mye at de ikke kunne rulles rundt. Etter litt trippelsjekking av innpress og hvilket innpress andre har, ble jeg enda mindre klok, men så fort bilen kom ned på bakken kom klaringen, og alt går fint rundt. :)

Naturligvis noe mer hjulstøy enn med 17" vinterhjulene jeg har kjørt på, men ikke noe mer enn "forventet". Synes heller ikke at dette sporet nevneverdig.

cd21b406.jpg

eb07fb79.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...