Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, BjornarHS skrev:

Var og bygd en svært strøken hvit M3 her til lands med samme settet. Husker den bilen ble plukket i molekyler og bygd opp, skikkelig strøkent arbeid etter det jeg husker. Eier monterte fullt seidl, ikke helt etter min smak, men en bestemmer over egen bil :)

 

Byggtråd på denne, verdt å kikke gjennom, utrolig mye bra arbeid (bare ikke bildene er vekk) :) 

 

 

Var ikke denne til salgs for en liten stund siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv en blå slik widebody , som ble bygget av Vike biloppretting i sin tid. det er en 328,  vurdere å selge den slik den er med widebody kittet osv, for 35 tusen. :P  eller så blir det bygd om til orginal iløpet av vinteren å så er den plutselig verd 70-90:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, t06afre skrev:

Når jeg ser hva andre M1 ligger ute for så var faktisk ikke prisen så "gal" hvis man kan bruke det utrykket

Skal jeg være helt ærlig, så har jeg ikke tenkt så mye på prisen. Da dette er uansett uoppnåelig :-/ 

2 timer siden, Werther skrev:

Hadde jeg vært i markedet for en 70/80-talls sports/superbil er det dessverre mye annet jeg hadde kjøpt til 6 millioner kroner før en M1. Hadde heller kjøpt en Countach og en 911 Turbo og brukt de resterende 2 millionene på rødvin.

Nå er du bare rasjonell og smart :-)  Tenker vel at kunde gruppen for disse bilene, er mer opptatt av å supplementere/bygge en evt. bil samling som de har.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Werther skrev:

Hadde jeg vært i markedet for en 70/80-talls sports/superbil er det dessverre mye annet jeg hadde kjøpt til 6 millioner kroner før en M1. Hadde heller kjøpt en Countach og en 911 Turbo og brukt de resterende 2 millionene på rødvin.

1968 Shelby GT500KR Mustang for min del. Hvis jeg skulle valgt en totalt upraktisk bil etter hjertet. Det finnes sikkert mye bedre biler fra tidsepoken. Men det er noe med designet og hva den stod for, som tiltaler meg. Men dette får vente til jeg vinner noen hundre millioner i lotto ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...