Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Så ut som et unikt og flott hus for de som liker moderne stil, det gjør jeg :) Angående M-stripene får det være opp til eier, det er ikke verre enn å male over om eier går lei. Norge ligger i verdenstoppen på oppussing og det er blitt vanlig å bytte gulv innen 10 år siden forrige gang og følger man trender må man male veggene innvendig en gang i året. Sjelden mange gjør det, men tendenser kommer oftere og oftere, og malingen kommer i billigere og billigere varianter(selv om det er et snev prisøkning på produkt hvert år 1. okt og/eller 1.april). Altså kan noen M-striper umulig alene dømme huset, så får som sagt eier eller annenhåndseiere male over om de går lei. Folk tattoverer jo BMW logo på kroppen, eller Opel for den del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Etter som det er flere designelementer i huset som er direkte relatert til BMW og M så synes jeg stripene gjør hele huset. Jeg er spent på å se det ferdige resultat, må vel være det eneste i sitt slag i Norge dette. 

Okei, jeg var ikke klar over at flere elementer var relatert BMW og BMW M. Jeg synes isåfall da at stripene er harrykul. :) Uansett er stripene en enkel affære å fjerne om eier skulle bli lei. Lurer på hva han bruker på stripene, vinyl eller maling/lakk eller annet. Det skal jo tåle all slags vær, uten å bli matt og blass. Alt i alt, kult at det dukker opp unike hus rundt om! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Hva synes folket om Villa M? Dette er ett hus som nå er godkjent av kommunen og skal bygges i Froland nord for Arendal. Byggherren er vel en av Arendals største BMW entusiaster, eier blant annet Nord Europas eneste M4 DTM Champion Edition på skilt 😎 M stripene på veggen er både harry og kjempekult synes jeg, gir huset særpreg 😀

257E4B21-AB79-4F36-8C3D-F622EBB7F44B.thumb.jpeg.7bf0a82a317c5e28a1885211eb090ef4.jpeg

A07D2ABE-8A5A-44F3-BBB4-C1C816660880.thumb.jpeg.6eb504c7e0aae9ec5192ec8060979eab.jpeg

9B87559A-E7E1-4CE6-8E31-7BBE6B872837.thumb.jpeg.0323cd85d8ae4e8d977535ad22b90d26.jpeg

Vel vel, småharry men koster såpass at det blir litt... Tøft samtidig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kaldsvette av å se på det der...

 

EDIT: Fant annonsen og fikk sett litt bedre bilder, så ser det ut til at det antagelig er under voksing og han ikke har buffet enda.. Det så et lite sekund ut som tidenes verste hologrammer..

Endret av asv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre Ålesund-Bergen-Ålesund om en god ukes tid. Det er vel gjerne et sjansespill å kjøre på sommerdekk nedover når det begynner å nærme seg halvveis i oktober? Har en bil med vinterdekk i backup, men det frister å bruke M3-en... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var senest i Bergen i går, Gud hjelpe meg så det hølja ned på morgenkvisten!

Har jo egentlig lagt ut bilen for salg, men ser ut som den blir beholdt en stund til. Blir for dumt å la den stå i ro hele vinteren også. Er jo kjøpt for å brukes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de kommer på rekke og rad, med kanskje 5-10 minutters pustepause. Begynte nettopp en nå :P

Syns jeg så den på Finn ja.. Litt dumt å selge den etter så kort tid? :(

Biler skal brukes ja :) Om du er veldig flink med vasking osv, så burde den jo overleve vinteren til tross for litt (evt mye) salt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...