BMWlog Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Litt OT men et tips til dere som har bokmerket denne tråden. På linken i bokmerket ditt så står det foreksempel 566 som er det nåværende, endrer man denne til 9999 i slutten av linken vil man alltid komme til siste side i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Et enda bedre tips er å lagre ?view=getnewpost der det står page-blablabla, da kommer man til første uleste innlegg. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aas530E60 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Frostvæske/Kjølevæske til 525 DAT '05 Noen som vet om det er rød eller blå? Sitter på mobil og søkefunksjon er ymse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Rister litt i bilen i hastigheter 80og opp samt under nesbremsing. Skivene er nye og hjula er balanserte. Mistenker casterstaget, høres det riktig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Rister litt i bilen i hastigheter 80og opp samt under nesbremsing. Skivene er nye og hjula er balanserte. Mistenker casterstaget, høres det riktig ut? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Frostvæske/Kjølevæske til 525 DAT '05 Noen som vet om det er rød eller blå? Sitter på mobil og søkefunksjon er ymse Var blå hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Er det noen her som har gått fra 19" til 20" på sommerhjula? 20" er ikke for stort i mine øyne, men 19" er heller ikke for lite.... Det jeg er mest bekymret for er hvor mye komfort du mister når du går fra lavprofil, til veldig lavprofil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Eneste jeg kan komme med på det spørsmålet er overgang fra vinter til sommer (18" - 20"). Bilen er lettere å ha med å gjøre med 18" og "normale" dekk. Fra 19" til 20" tror jeg ikke er så stor forskjell med tanke på komfort. Er ganske fornøyd med med komforten med 20" på min. Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Jeg vurderer nye felger, da muligens 20", blir da 255/30/20 og 285/30/20, har 245/30/19 og 275/30/19 nå, komforten sånn sett er ganske bra, så lenge veien ikke har tusen hull på en mil, da ser det ut som jeg fyllekjører SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Ville brukt 245/30-20 fram og 285/25-20 bak.... Jeg har kjørt med 245/35-20 fram og 285/30-20 bak på min.... å det går bra det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Er ikke fornøyd med spesielt bakstillinga på min nyinnkjøpte 2006 e61 m sport. Min eldre e39 m sport (Sedan) er vesentlig mye bedre på morrokjøring. Så til spørsmålet: Er det noen som har erfaring med enkle "bolt on" oppgraderinger fra e61 m5 (som kun finnes som lci?)? Jeg tenker da på traversforinger, bærearmer, luftbelger etc? (stabstag sier seg selv og er på lista). Jeg ser også at travers er egen for m5, men vet ikke om det er pga innfestning til diff eller annen geometri. Det samme gjelder spindler. Jeg kommer til å se på forstilling også, men i førsteomgang bakstilling jeg lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Jeg vurderer nye felger, da muligens 20", blir da 255/30/20 og 285/30/20, har 245/30/19 og 275/30/19 nå, komforten sånn sett er ganske bra, så lenge veien ikke har tusen hull på en mil, da ser det ut som jeg fyllekjører Hva har du nå da? Mulig jeg kan handle dersom du kjøper større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hva har du nå da? Mulig jeg kan handle dersom du kjøper større 245/30/19 GS Concave 8.5" 15 foran og 275/30/19 GS Concave 10" ET23 bak Mulig det blir Velgen VMB5 eller 7er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 (endret) Trenger en tilbakemelding litt fort på denne...Motoren n47 har vært ute i forbindelse med registeroverhaling. Nå har det lekket kjølevæske fra en utett kobling ned på et hjul til multireima. Dette lagde en ulyd, og nå er rillene slitt ned. Det virker som om dette hjulet ikke tas med rundt, for det damper litt fra det med motor igang. Er det kun et stramme/føringshjul, eller driver dette noe viktig? Er snakk om å evt kjøre 8 km til BMW-verksted. Farlig å kjøre med? Det er ingen advarsler som vises. Bilen går som vanlig, men lager en ule/reimlyd. Takknemlig for svar! Endret Mars 8, 2015 av johanngj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Uten at jeg er noen ekspert vil jeg tro den går til ac. Men du kan jo bare starte bilen og se om det er noen varsellamper, hvis ikke er det ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå