Skulebollen Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 (endret) går fint og bruke muttertrekker Endret September 22, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Hvor kjøper folk Eksos manifoild? Sprekk i min nå... Mildt sagt jævlig lei av den bilen nå [emoji14] EGR ventil, turbo, ladetrykk sensor, diverse andre sensorer, tannstang, osv i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Ny original, den er "forbedret". Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Dette står i manualen; Carry out wheel alignment check if a spring strut with support bearing was or has been installed without centering pin. Vet ikke helt hva det betyr med en "centering pin" Centering pin er den lille tappen på lageret som passer i et lite hull i toppen av karosseriet. Det fikser hjulvinkel. Da skjønner du sikkert teksten Ingen styrepinne : kan få skeiv hjulvinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Aha. Trodde alle topplager hadde denne pinnen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Noen som vet hvilken type lyspære somer til "lysringene" på en LCI modell (Xenon og adaptive lys). Utrolig nok har jeg ikke klart å Google meg fram til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Det er H8 35w. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Man kan sjekke alle slike ting på feks bmwfans.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Takk Saltkjelen:) Otis: Takk for tips, prøvde bare GS-bildeler jeg, men der gikk det ikke klart frem hvilke pærer som var til hva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Eller bare søke i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Går det ann å heve setet i E60? Justerte HUD-en min til max høyde igår og sliter fortsatt med å se den dersom setet er litt tilbakelent, må sitte rett opp å ned for å se den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Du kan jo heve det med knappen på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Ops da så har ikke funnet den knappen hehe.. Forresten noen som vet hvor dreneringshullene er i dørene? Mistenker de er noe tette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 De ser du om du går ned på kne og ser oppunder døra. Mener det er 4 hull bortover. Sjekk samtidig etter rust bak den nederste pakningen. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Skal bestille meg vinterhjul nå, og skal kjøre på 18" originale m sport felgene.. Disse er vel 8x18 på alle 4 på touring? Er usikker på om jeg skal gå for 225/45/18 eller 245/40/18, hva tenker dere? 225 er billigere og bedre, men er redd det vil bli litt smalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå