Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Kan kanskje diskuteres om disse er "spottet", da jeg har oppsøkt de selv, men la gå. :)

991 GT3:

IMG_3785_zpsw6zhkzny.jpg

991 GT3 RS #1:

IMG_3789_zpszkvcuynn.jpg

991 GT3 RS #2:

IMG_3784_zpsecnou5eq.jpg

991 GT3 RS #3:

IMG_3790_zpslpnloi9p.jpg

991 GT3 RS #4:

IMG_3780_zpsysg2oqdy.jpg

991 911R:

IMG_3781_zpsavuythbx.jpg

918 Spyder:

IMG_3782_zpsvxjxnc72.jpg

I tillegg hadde de en 991 911 50 jahre som jeg ikke tok bilde av, samt noen andre veldig heftige og sjeldne biler jeg ikke fikk ta bilde av. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎15‎.‎09‎.‎2016 at 19.15, Werther skrev:

...og en snasen 1983 (1986) S123 280TE. Ikke rart sistnevnte ble tatt inn brukt som varebil,  da disse kostet 700 000kr i 1984, eller gode 1,5mill. Rikmannsfolkets "soccermom"-bil for 30 år siden.

Møtte på denne igjen i dag. Ikke fullt så snasen nå uten Lorinser-felger og med noe mer rust, men det står nå respekt av en småtørst 280TE som fortsatt pendler til og fra jobb i rushen etter 34 år på norske veier.

Passerte også en helt original svensk-registrert E34 525i.

IMG_2415.JPG

IMG_2417.JPG

IMG_2418.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Kom bak denne pene E34en, den så veldig hel og rustfri ut. Hadde Bimmers.no skiltplater :) 

Dæven, er du ute og råner på Ensjø/Tøyen?

Kom over en veldig sjelden og kul vinterbil i dag - en 2009 (2017) Chevrolet Camaro 6.2l i original gulfarge på skilt. Den stikker seg kraftig ut i trafikken!

IMG_2427.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lasseln skrev:

Meg det der! Bilen er hel og pen den 👍

Så artig da, jeg kjørte bak deg opp til der Bavaria ligger da jeg skulle dit. Jeg kjører en helt orignal E34 520i selv og gleder meg over å se flere som gjør det. Kjørte dog ikke min E34 da jeg så deg, prøver å spare den for salta veier selv om jeg bruker den om vinteren også. Ta godt vare på bilen din, den tok seg godt ut der du kjørte avgårde :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Så artig da, jeg kjørte bak deg opp til der Bavaria ligger da jeg skulle dit. Jeg kjører en helt orignal E34 520i selv og gleder meg over å se flere som gjør det. Kjørte dog ikke min E34 da jeg så deg, prøver å spare den for salta veier selv om jeg bruker den om vinteren også. Ta godt vare på bilen din, den tok seg godt ut der du kjørte avgårde :) 

Bilen blir brukt daglig, dessverre! Har ikke mulighet for å sette bort begge bilene for vinteren og denne har definitivt lavest verdi, så regnestykket blir enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lasseln skrev:

Bilen blir brukt daglig, dessverre! Har ikke mulighet for å sette bort begge bilene for vinteren og denne har definitivt lavest verdi, så regnestykket blir enkelt.

neimen i alle dager lasse?! erre liv i dag? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...