Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Disse er spottet iløpet av denne uka i både Gøteborg og Oslo:

 

ACS4

AC_Schnitzer_ACS4.JPG

Nye C klasse Coupe

Mercedes_C250_Coupe.JPG

Porsche Macan Turbo

Porsche_Macan_Turbo_4.JPG

Panamera Turbo

Porsche_Panamera_Turbo.JPG

99.2 Carrera S og 997 Carrera GTS

991.2_Carrera_S_og_997_Carrera_4_GTS.JPG

Nye R8

Audi_R8_V10_Plus_(_Gøteborg_).JPG

Flott E39 M5

 

D3 S8

Audi_S8_(2).JPG

C63s AMG

Mercedes_C63S_AMG_(Oslo_2).JPG

C6 Corvette

Chevrolet_Corvette_(_C6_).JPG

R35 GT-R

Nissan_GT-R_R35.JPG

BMW_E39_M5_(2).JPG

Endret av Patteyh
Skrevet
46 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ble skikkelig skuffa når jeg søkte på skiltnummeret til den ACS4.... Viser seg å være en dekaltrimma 420d...

Finnes dessverre for mange som dekaltrimmer biler. Spør du meg er det en skam!

Skrevet (endret)

Hva er problemet med  ASC4en? De leverer jo tuning og styling til hele modellrekken til BMW.

Kan godt være levert fra AC Schnitzer akkurat slik som på bildet den. Den er jo også importert. Så dekaltrimmen kan være / er nok original ACS. 

Hvis det er eksosen dere kicker på og tror det skal være en M4 så er dette et originalt Schnitzerprodukt.

http://www.ac-schnitzer.de/bmw-automobile/produkte-modelle/4er/f32-4er-coupe-seit-2013/auspuff/

 

Endret av StigJ
Skrevet (endret)

De blir hetende det uansett motor om det er ACS selv som bygger de opp.

 

The ACS4 Coupé.

csm__DSC0321700x400_02_0643559151.jpg

With its upgrade of the new BMW 4-series Coupé, AC Schnitzer is again reaching for the "Tuning Crown“. The Aachen-based tuning company presents the world premiere of its own version of the sporting mid-range coupe at the Essen Motor Show from 30th November to 8th December 2013. The tuning specialist again impressively demonstrates how to transform a base model from BMW into royalty. From engine, through suspension, bodywork and wheel sets, to the interior: the BMW 4-series Coupé has been comprehensively refined.

 

 

Before - After

  • F32_Coupe_Front_Standard.jpg
  • AC_Schnitzer_Front_36.jpg
  • F32_Coupe_Heck_Standard.jpg
  • AC_Schnitzer_Heck_22.jpg

 

 

Endret av StigJ
Skrevet

Det spiller ingen rolle, så lenge den ikke er komplett ombygget til ACS4 så har ikke ett slikt emblem noe som helst på bilen å gjøre synes jeg. Dette er en 420d med ACS4 styling, hadde eiern hatt baller nok (eller lommebok) til å gå all in med motor og alt så hadde bilen fortjent ett emblem. Skal man kunne sette ACS4 emblem på en 420d som kun har AC eksosen også da? 

Blir det samme som å sette M5 emblem på en 520I som har M5 styling, det er vi vel alle enige om at blir teit ;) Jeg er ikke fan av dekaltrimming eller noe forsøk på å gjøre en bil til noe den ikke er. En ting er stylingen, det er greit nok men så fort ett emblem kommer på så blir det feil så lenge det ikke samsvarer med ekte vare. 

Skrevet

Så du vet at det ikke er motoroppgraderinger og resten av stylingen ACS leverer på denne altså?

Hvordan vet du at denne bilen ikke er levert ut fra ACS som komplett med badge og det hele?

Skrevet

I følge Statens Vegvesen er dette en standard 420d med 184 hester...

Men dette gidder vi ikke å diskutere mer, vi blir ikke enige uansett. Jeg med flere mener dette er feil, dere mener det er greit og sånn er det bare :) Kul bil å se på iallfall!

Skrevet (endret)

Det er år og dager siden jeg sist så en E23. Jeg savner virkelig den modellen og det spiller derfor nesten ingen rolle om det er en 728i eller en 745i hvis jeg ser en (noe som dessverre er lite sannsynlig her i Danmark). Jeg kan være heldig å spotte en E32... stort sett alltid 735i iom. at dette var storselgeren for denne modellen sammen med 730i. Akkurat 730i kom både som rekkesekser (M30B30) og V8 (M60B30), men V8 motoren var på programmet i kun to år mot seks år for rekkesekseren. Den historisk viktige V12 modellen har jeg ikke sett "live" siden jeg flyttet fra Norge for 16 år siden (jeg så den imidlertid på BMW museumet i München da jeg var der for tre år siden). Både E23 og E32 er svært fine modeller som burde ha mer appell som entusiast/samlerbiler... :)

Endret av Fredrik
Skrevet
14 timer siden, Fredrik 90 skrev:

I følge Statens Vegvesen er dette en standard 420d med 184 hester...

Men dette gidder vi ikke å diskutere mer, vi blir ikke enige uansett. Jeg med flere mener dette er feil, dere mener det er greit og sånn er det bare :) Kul bil å se på iallfall!

Nå kjenner jeg en som jobber i autolife og du skal ikke stole på Statens Vegvesen. 

flere bilder her, 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...