Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over en skitten og nedsaltet Honda S2000. Holder seg uforskammet godt, disse her. Skulle vært på EU i september...

Ellers en ganske pen 1982 240D med originale kapsler, før jeg havnet bak en 1968 SAAB V4 med to hjul på taket (det var ikke Carlsson på taket, tror jeg) som kjørte som et svin. Moro med veteraner som blir brukt friskt.

post-47117-0-03712500-1424014552_thumb.j

post-47117-0-13759700-1424014553_thumb.j

post-47117-0-99838200-1424014553_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny taxi i Ålesund, tøff eller hva? 

Synes selv det er kult at enkelte tørr å satse på noe som ikke er en vanlig E200 osv...

attachicon.gif11000010_10155249271735077_1038827267_o.jpg

Sexy modell dette (CLS Shooting Brake). Det eneste jeg har å utsette er egentlig bare knekken/linjen over bakhjulet som er et designtrekk Mercedes-Benz ikke lenger bruker på de nyeste modellene. Jeg har aldri vært spesielt begeistret for denne knekken/linjen som jeg synes er litt malplassert. Når dette er nevnt finnes det flere historiske MB modeller som har designtrekket... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bilen til Øistein, han som har den røde biturboen. Kjøpte den nylig og ekte vare ja.

Det er det ja, det må være veldig nylig også for i følge Vegvesenet så kjøpte nåværende eier bilen i 2013 og den er registrert i Oslo. Så artig at det var Øistein sin da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du redd for mennesker, Fredrik? Hadde jeg observert noe som lignet på en E34 Alpina hadde jeg tatt kontakt med eier og slått av en prat. Du blir ikke bitt av å ta steget ut av bilen og prate med folk utenfor internett.

Det var da fælt da, hva vet du om hvordan jeg er i det offentlige rom? Øistein har jeg snakket med før og vi har også en del felles bekjente, hadde jeg ikke stått på farten eller visst at det var han som hadde bilen så hadde jeg selvsagt slått av en prat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte en kamerat hjem ifra byen og mens han var inne på Esson for å kjøpe seg en pølse så kom det jaggu meg en Alpina. Rettere sagt en 1991 E34 Alpina B10 3,5, i følge vegvesenet er dette ekte vare... :cool:

attachicon.gifimage.jpg

Artig å se at noen allerede har spottet gamlebilen min :) 100% ekte vare det der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...