plugg69 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Sett et par fine fremtidige klassikere med forholdsvis brutale motorer per norsk definisjon idag. Original 328i kjøpt ny i Norge 540Ia med en nydelig turkis/blå/grønn farge og et mer sjeldent enn pent velurinteriør. Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Sett et par fine fremtidige klassikere med forholdsvis brutale motorer per norsk definisjon idag. Original 328i kjøpt ny i Norge image.jpg 540Ia med en nydelig turkis/blå/grønn farge og et mer sjeldent enn pent velurinteriør. image.jpg Min Atlantis individual 540ia, på naf test:D sandersander, HPVL og noekult reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Min Atlantis individual 540ia, på naf test:D Haha, verden er ikke stor. Fantastisk bil du har. Så ut som den aldri har blitt brukt, bare vedlikeholdt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Så en Jaguar XKR 4.2.. Fy faen for en lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Møtte på en BMW i8 og Bentley Continental GT på vei til jobb idag. i8'en ser råere ut i virkeligheten enn bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Så i8 uten for der jeg trener igår igjen. Er visst Svein Erik Bjerkerheim, typen til Susan Goksør som har handlet hvis ryktene stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Noe av det jeg setter mest pris på med Norge er alle de eldre amerikanske bilene som ruller rundt år etter år. 1980 Chevrolet Malibu Classic, import i 1983 og samme eier siden 1988 (!). Og en 1979 Chevrolet Caprice Classic. Herlige biler...sistnevnte er hele 5,4m lang. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Må være dyrt å bruke dem som daglige bruksbiler...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Koselige gamle hverdags amerikanere Går faktisk noen slike Malibuer her i byen også, samt ett par av søstermodellen Cutlass Cruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 @Werther; Du burde besøke Halden sentrum en tilfeldig Onsdag i løpet av sommeren, streetmeet for amcars der hver Onsdag hele sommerhalvåret. Mye fint - mye ikke fullt så fint - og mye sjeldent! Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Takk for tipset, scoot. Jeg er stadig vekk ute og cruiser nede i regionen, og Halden er uten tvil en av byene i Norge med størst bilkultur. Er alltid noen eldre biler ute. Sist helg så jeg en 1958ish Bel Air parkert i en busslomme, og på motorveien i regnvær kveldstid møtte jeg en hvit 67-68 Cadillac DeVille. Er stadig vekk innom T-A Bil på Svinesund og titter på hva han har stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 TA- Bil har ett ganske variert utvalg. Men det er utvilsomt på "fisketorget" det er å finne mye rart om sommeren, det er en utrolig amcarkultur i byen. Og det er en kjent sak at hvis du trenger deler til sjeldne og spesielle årsmodeller av amerikanske biler finner du det ofte i en garasje/låve/skur i Halden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Svart E39 M5 i Ski sentrum tidligere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Så jævlig stilig! Dweezil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå