Werther Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Jeg kjørte forbi han polakken i Scorpio på Ring 3 i dag. Den peneste Scorpioen jeg har sett på en god del år...Kommer til å bli en ekstremt sjelden veteranbil. Ellers havnet jeg bak en 2011 (2015) BMW 640 Coupe. Tror han så at jeg tok bilder, for han ga på med hjulspinn over krysset. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Patteyh, Tunsaskw og Olek69 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 M5 E60, ventet i 10 min for å høre lyden, men eieren kom ikke mkj, Patteyh og Tunsaskw reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Regner med at du sikta til at AMG'n var kul, fordi det andre er vel en vanlig A6. Patteyh og Reef89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Spotta denne på SPAR bardufoss igår.. noen her inne sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Så denne hos Bilia Drammen da jeg skulle hente bilen. Dyreste Bmwen på finn for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Er ikke så ofte jeg ser Nismo RS-versjonen av Juke. Spottet i parkeringshuset i blokken min. sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Hva i alle dager er det for et parkeringsopplegg? Kan alle bilene flyttes på de platene? Cab3serie2009 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 (endret) ..ja det lurer jeg også på Endret Januar 26, 2016 av Reef89 Cab3serie2009 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Kan det være flomsikring? Haha Cab3serie2009 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Ser ut som et system hvor man kan dobbeltparkere, og at de stativene der flytter seg når bilen innerst skal ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Korrekt, trallene har små motorer som flytter bilene til høyre og venstre avhengig av hvilket plassnummer du taster inn. funker fint når ikke mange skal dra samtidig og alt virker. De er litt følsomme og havner fort ut av spor hvis man kjører litt hardt oppå en av dem. Trange var de vi hadde på jobben også, noe som funket dårlig med lavprofil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Er som flobben sier, ja. To linjer parkering uten mellomrom i dybden for plassbesparelse. Er også noen som parkeres over hverandre i enden av garasjen. Litt treigt og trangt men funker greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 juken blir ikke penere selv i nismo utgaven xD Patteyh, StigJ og Cab3serie2009 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Møtte på denne "rally" 911'n i dag tidlig....fin vinterbil. Sorry uklart bilde, men bedre enn ingenting. Fredrik, Patteyh, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå