[space] Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Jeg var passasjer i m3en i sta på vei hjem fra Fredrikstad. Kjørte forbi denne her. Sjåføren i trekkbilen så jeg knipset og tomler opp ble utvekslet Tror også jeg ble passert av teslabjørn rundt avkjøringen til Lambertseter her om dagen. Så bilde av bilen hans med lik henger dagen etter eller noe. M3en har lite å stille opp med mot suv med skaphenger på størrelsen av en liten garasje (eventuelt tett trafikk og god tid) Fredrik og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Lå bak en tilsynelatende strøken 450SL i stad Gøy med fine og solfylte dager, kommer alltids mye snacks ut fra hiene sine. Patteyh og RNJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 2001 Rolls Royce Silver Seraph solgt ny i Norge, nypris 3 mill. BMW V12-motor fra E38, men det trengs nok hvis man skal frakte 2500kg med litt umph. Og en koselig gammel arbeidsbil, 1968 Duett. Patteyh, RNJ, Peak og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 ....Og en 1973 Citroen DS23 Pallas som har hatt samme eier siden 1988 (!) og en 1988 560 SEC solgt ny i Norge. stig., RNJ, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Tipper noen har hatt en bra tur opp til Oslo! RNJ, Patteyh og N.E.W. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Well well, jeg har kjørt E6 fra København til Oslo gjennom Sverige 100 ganger og kan avsløre at det er verdens kjedeligste vei - kun slått av E18 mellom Oslo og Kristiansand. Hvis de derimot tar turen over flellet til Vestlandet så venter fantastiske opplevelser! Hansh og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Regner jeg tur retur som to turer har jeg opp mot 100 turer på strekningen selv, så vet akkurat hvordan den er men synes selv at "sånne" biler er morsomme å kjøre uansett hvor kjedelig veien egentlig er Men absolutt, har omtrent like mange turer opp på Vestlandet, sist gang nå i sommer, så kan være enig i at enkelte strekninger er mer spennende. Personlig synes jeg strekningen Minnesund-Otta troner ganske høyt på listen over kjedelig veier! RNJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Noen her inne som kjørte svart F11 uten M-sport med en eller annen leppe, sota ruter og store felger ut av Oslo på E6 retning Moss for en times tid siden? Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Kjempebra bilde... X6M med spenstig interiør Er nok en konebil. I passasjersetet lå det en åpen dameveske med nips og en laptop. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Det er fredag, så det kommer litt flere spottings. 1977 (2014) Triumph Spitfire som skal ha for innsatsen - han kjørte uten vindbeskytter og med vinduene nede (slik man skal kjøre cab) i 120 km/t på vei til jobb i morges. Det står det respekt av - gøy å se at folk BRUKER gamle klassikere. Ellers en noe spesiell 1960 MB 220SE Cabriolet som har hatt samme eier siden import i 1990 (!). og en 2016 VW Passat i en skikkelig fet farge - Habanero oransje metallic. Første gang jeg ser en VW med denne lakkoden - i følge eier var det hennes datter som fikk bestemme fargen på nybilen. Herlig N.E.W., Patteyh og sandersander reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Jeg legger ved litt rester fra de siste to ukene, som egentlig ikke er kule biler, men som likevel er litt kule. 1988 (1994) XJ6 som er skikkelig sliten med mye mariekjeks i skjermene - denne trenger en whiskeyflaske i baksetet for å komme gjennom neste EU. En ganske så sjelden 1999 (2000) CLK430 uten synlig rust, 1964 MG med samme eier siden import i 1995 (!) og en 1983 Citroen 2CV med gamle Bærums-skilter. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Rimelig frisk fargen på Land Roveren også da Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonaldT Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 On 18. august 2016 at 0.54, Werther skrev: 2001 Rolls Royce Silver Seraph solgt ny i Norge, nypris 3 mill. BMW V12-motor fra E38, men det trengs nok hvis man skal frakte 2500kg med litt umph. Og en koselig gammel arbeidsbil, 1968 Duett. Den Rolls Roycen er litt av en kuriositet, ikke bare var den en av de dyreste bilene noen gang solgt i Norge når den var ny, den er faktisk eneste Rolls Royce som er solgt ny i Norge noen sinne:-) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/foerste-nye-rolls-royce-i-norge/a/2591594/ http://e24.no/bil/ultra-luksus-setter-salgsrekorder/23369320 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Takk for hyggelig informasjon, DonaldT DonaldT reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonaldT Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Flott tysk pensjonist på besøk i Bergen. Mener dette er en W112 Mercedes Benz S280 Cabriolet fra slutten av 60-tallet. Werther og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå