Marius2002 Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 NSX HenrikSolberg, Thundercoil, bimmerR og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 30, 2016 Share Skrevet September 30, 2016 Havnet bak en eldre kar i en 1980 (1983) Chevy Malibu Classic. Har knipset denne en gang tidligere gatelangs for et par år siden. Bilen ser meget pen ut, og har hatt samme eier siden våren 1988... Fredrik, Peak og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 Litt forskjellig: 928S som jeg tror er spottet her inne tidligere (litt sjelden i rød og med manuell), 7-er med ekstremt tykke vinduer - regjeringsbil?, 944 følger etter en gammel SL, i8 med spreke gule detaljer, et par gamle Vetter, Lancia HPE og en trist Jaguar som har gitt opp. DonaldT, Werther, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 Jeg spottet også denne HPEen i dag. Trodde det bare gikk en slik i Oslo, en grå norsksolgt 78-modell, men nå har det dukket opp en 77-modell importert i 2014. Man kan si mye om Lancia, men design har de aldri hatt helt dreisen på. Ser ut som enn oppjazzet Passat, men med enda verre kjørestilling, dårligere kvalitet og kanskje de verste rustproblemene bilindustrien har sett. N.E.W., Patteyh og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 @N.E.W. Den 928S'en ga seriøse flashbacks selv om den er en USA modell med stygge gummistøtfangere bak og ditto sideblinkere (standard på USA modellene) samt har uoriginal eksos (den originale går ut på skrå som på en E30 325i). 928S med indisch rot lakkfarge og 16" utstansede "flat discs" er definitivt klassisk vare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Jeg så en helt rød E38 som var medlem av Stanceworks utenfor Nardo Centeret her om dagen. Mener den hadde 4 eksos utløp og svarte ruter. Har aldri sett den før her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Kanskje denne @Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 @StigJ Så jo veldig lik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Enda et bilde av den røde 928'n - nå vis-à-vis Z3C'n, grønn Mustang med saftig V8 rumble og en herlig matt Duett. Werther, DonaldT og Patteyh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 (endret) Sjelden pickup jeg kom over i dag - en Jeep Comanche Laredo 4.0l. Det ser ut som denne akkurat har blitt importert fra den franskspråklige provinsen Quebec i Canada (som for øvrig er 5 ganger større enn Norge...). Disse ble produsert mellom 1986 og 1992, og det ble solgt en 50-100 biler nye i Norge i 1986/87 så vidt jeg har skjønt. Har selv bare sett to stk langs veien før jeg så denne her, som for øvrig ikke kan ha sett mye saltlake/vinterkjøring og i tillegg er utstyrt med et småkult kapell med et uvanlig design. Jeg har litt sansen for de eldre Jeepene - solide biler med god fremkommelighet og et design som holder seg bra (Cherokee) til å være over 30 år gammelt. Endret Oktober 5, 2016 av Werther awt og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Traff på en grønn 1965 Jaguar E-Type Ifølge regnr.info holder den til ikke langt unna og et kult regnr, T50000. Ingen bilder da jeg kjørte selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M// Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 (endret) E39 M5. Noen herfra som kjørte forbi Sandefjord-Larvik på e18 rundt 18.00 tiden? Sry for dårlig kvalitet men gikk så fort og hva gjør man ikke for å ta bilde av en m5 Endret Oktober 5, 2016 av M// Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 34 minutter siden, Werther skrev: Sjelden pickup jeg kom over i dag - en Jeep Comanche Laredo 4.0l. Det ser ut som denne akkurat har blitt importert fra den franskspråklige provinsen Quebec i Canada (som for øvrig er 5 ganger større enn Norge...). Disse ble produsert mellom 1986 og 1992, og det ble solgt en 50-100 biler nye i Norge i 1986/87 så vidt jeg har skjønt. Har selv bare sett to stk langs veien før jeg så denne her, som for øvrig ikke kan ha sett mye saltlake/vinterkjøring og i tillegg er utstyrt med et småkult kapell med et uvanlig design. Jeg har litt sansen for de eldre Jeepene - solide biler med god fremkommelighet og et design som holder seg bra (Cherokee) til å være over 30 år gammelt. Denne har jeg gått forbi et par dager nå. Lagt merke til skiltene. Kul pickup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 2 timer siden, Werther skrev: Sjelden pickup jeg kom over i dag - en Jeep Comanche Laredo 4.0l. Det ser ut som denne akkurat har blitt importert fra den franskspråklige provinsen Quebec i Canada (som for øvrig er 5 ganger større enn Norge...). Disse ble produsert mellom 1986 og 1992, og det ble solgt en 50-100 biler nye i Norge i 1986/87 så vidt jeg har skjønt. Har selv bare sett to stk langs veien før jeg så denne her, som for øvrig ikke kan ha sett mye saltlake/vinterkjøring og i tillegg er utstyrt med et småkult kapell med et uvanlig design. Jeg har litt sansen for de eldre Jeepene - solide biler med god fremkommelighet og et design som holder seg bra (Cherokee) til å være over 30 år gammelt. Relativt hårete slede det der! Takk for at du deler alle spottingene dine Werther og Peak reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 (endret) Tar selv jevnlig bilder av biler jeg spotter, men får aldri somlet meg til å legge de ut. -Bortsett fra i dag, her kommer endelig et: Endret Oktober 6, 2016 av Hansh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå