awt Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 Kan kanskje diskuteres om disse er "spottet", da jeg har oppsøkt de selv, men la gå. 991 GT3: 991 GT3 RS #1: 991 GT3 RS #2: 991 GT3 RS #3: 991 GT3 RS #4: 991 911R: 918 Spyder: I tillegg hadde de en 991 911 50 jahre som jeg ikke tok bilde av, samt noen andre veldig heftige og sjeldne biler jeg ikke fikk ta bilde av. Fredrik, fupsaker, Patteyh og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 On 15.09.2016 at 19.15, Werther skrev: ...og en snasen 1983 (1986) S123 280TE. Ikke rart sistnevnte ble tatt inn brukt som varebil, da disse kostet 700 000kr i 1984, eller gode 1,5mill. Rikmannsfolkets "soccermom"-bil for 30 år siden. Møtte på denne igjen i dag. Ikke fullt så snasen nå uten Lorinser-felger og med noe mer rust, men det står nå respekt av en småtørst 280TE som fortsatt pendler til og fra jobb i rushen etter 34 år på norske veier. Passerte også en helt original svensk-registrert E34 525i. Fredrik og stig. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 Støtte på denne skjønnheten i dag. Uff. Thundercoil, Patteyh og Dark Knight reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 32 minutter siden, Gabz skrev: Støtte på denne skjønnheten i dag. Uff. Hahahahahahahahaha Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 I dag så jeg en flett ny M4 i den spreke Austin Gul fargen. Tipper 2017 blir ett toppår for salg av M biler. Ingen bilde siden jeg møtte den i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 Litt fra idag. Mye på Kaldbakken, alltid på KongHelle! 😌 GTR'n møtte jeg på Alnabru. Senere på kvelden, når jeg hadde pause ble en av kollegaene mine på hhk, hentet i en 16' Turbo S.. Evig misunnelse Werther og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 Kom bak denne pene E34en, den så veldig hel og rustfri ut. Hadde Bimmers.no skiltplater Werther og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 Original diffsperr på den og Så pen ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Kom bak denne pene E34en, den så veldig hel og rustfri ut. Hadde Bimmers.no skiltplater Dæven, er du ute og råner på Ensjø/Tøyen? Kom over en veldig sjelden og kul vinterbil i dag - en 2009 (2017) Chevrolet Camaro 6.2l i original gulfarge på skilt. Den stikker seg kraftig ut i trafikken! Patteyh, Peak og Dark Knight reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 1 time siden, Werther skrev: Dæven, er du ute og råner på Ensjø/Tøyen? Jada, hadde nettopp vært en liten tur innom Bergheim og siklet litt på amerikansk pickup Hilux og Amarok blir liksom ikke det samme... Kenny_ og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 On 3/3/2017 at 17.19, Fredrik 90 skrev: Kom bak denne pene E34en, den så veldig hel og rustfri ut. Hadde Bimmers.no skiltplater Meg det der! Bilen er hel og pen den 👍 Durochris og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 2 timer siden, lasseln skrev: Meg det der! Bilen er hel og pen den 👍 Så artig da, jeg kjørte bak deg opp til der Bavaria ligger da jeg skulle dit. Jeg kjører en helt orignal E34 520i selv og gleder meg over å se flere som gjør det. Kjørte dog ikke min E34 da jeg så deg, prøver å spare den for salta veier selv om jeg bruker den om vinteren også. Ta godt vare på bilen din, den tok seg godt ut der du kjørte avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 (endret) Spottet SSP X5M'en i dag Fet skute det! Endret Mars 4, 2017 av Gabz Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 15 timer siden, Fredrik 90 skrev: Så artig da, jeg kjørte bak deg opp til der Bavaria ligger da jeg skulle dit. Jeg kjører en helt orignal E34 520i selv og gleder meg over å se flere som gjør det. Kjørte dog ikke min E34 da jeg så deg, prøver å spare den for salta veier selv om jeg bruker den om vinteren også. Ta godt vare på bilen din, den tok seg godt ut der du kjørte avgårde Bilen blir brukt daglig, dessverre! Har ikke mulighet for å sette bort begge bilene for vinteren og denne har definitivt lavest verdi, så regnestykket blir enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 1 time siden, lasseln skrev: Bilen blir brukt daglig, dessverre! Har ikke mulighet for å sette bort begge bilene for vinteren og denne har definitivt lavest verdi, så regnestykket blir enkelt. neimen i alle dager lasse?! erre liv i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå