Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Var på tide med en avspyling av bilen i kveld, synes den blir overraskende ren uten berøringsvask når man bruker Surfex HD (1:20), skum og så høytrykk. Enkelt og rimelig. Kjøpte en trykkluftspumpe på Biltema til 45 kroner. Den rommer litt over 1,5 liter og er ypperlig å ha med i bilen, ferdigblandet med avfetting.

post-62632-0-22189400-1452120056_thumb.j

post-62632-0-44724300-1452120065_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt vask her også i dag, Januar må være den værste måneden å prøve å holde bilen ren. Jeg derimot må ha berøringsvask, har en lakk som krever det for å se ren ut. Er også minusgrader ute nå så jeg må tørke bilen etter vask, da må den være ren ;) Men har på Prickbort (av og til) og godt med skum, spyler også godt før jeg går på med microfiber hanske. Funker bra det, synes voksen også holder seg bra ennå :)

post-47692-0-58317600-1452121057_thumb.j

post-47692-0-44259300-1452121070_thumb.j

post-47692-0-51164600-1452121084_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig ironisk at vi har masse snø på Sørlandet nå mens nordover er det bart og fint :P Pleier jo å være stikk motsatt...

Pen og ryddig E61 forøvrig. Du burde absolutt ikke være redd for å legge ut bilder av den av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tide med en avspyling av bilen i kveld, synes den blir overraskende ren uten berøringsvask når man bruker Surfex HD (1:20), skum og så høytrykk. Enkelt og rimelig. Kjøpte en trykkluftspumpe på Biltema til 45 kroner. Den rommer litt over 1,5 liter og er ypperlig å ha med i bilen, ferdigblandet med avfetting.

 

YX Løkkeveien?

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør du det med skumlegging på offentlig vaskeplass? Er det stasjonen som har utstyr til det? :)

de felste selv vaskestasjoner har det nå, vil ikke påstå at de er veldig bra :P ikke i forhold til den man gjerne har hjemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...