kimhas Skrevet Mai 26, 2019 Skrevet Mai 26, 2019 Bilde fra idag. Nyinnkjøpt 320i som jeg har jobbet med de siste dagene. Ser finere ut på bilde en i virkeligheten Saltkjelen, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3
mowz Skrevet Mai 26, 2019 Skrevet Mai 26, 2019 (endret) En som fikk litt oppmerksomhet i dag med en skikkelig vask Endret Mai 26, 2019 av mowz Mathiseen, Walkabout, Reef89 og 5 andre reagerte på dette 8
Gjest Skrevet Mai 26, 2019 Skrevet Mai 26, 2019 Hvis du fortsatt bruker børsta på bensin stasjoner for å vaske bilen...
Steinark84 Skrevet Mai 26, 2019 Skrevet Mai 26, 2019 Klar for treff til helga👌 Walkabout, Saltkjelen, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
kimhas Skrevet Mai 27, 2019 Skrevet Mai 27, 2019 6 timer siden, FakeMechanic skrev: Hvis du fortsatt bruker børsta på bensin stasjoner for å vaske bilen... Har også sett de som vasker over hele bilen omtrent med den vindusnal/børsten som gjerne står mellom pumpene.. grøss
Skulebollen Skrevet Mai 27, 2019 Skrevet Mai 27, 2019 6 timer siden, Steinark84 skrev: Klar for treff til helga👌 Hvilken grå farge er dette? Space grey?
Steinark84 Skrevet Mai 27, 2019 Skrevet Mai 27, 2019 38 minutter siden, Skulebollen skrev: Hvilken grå farge er dette? Space grey? Space gray ja🙂 Skulebollen reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Mai 27, 2019 Skrevet Mai 27, 2019 7 hours ago, kimhas said: Har også sett de som vasker over hele bilen omtrent med den vindusnal/børsten som gjerne står mellom pumpene.. grøss Gratis vask! 😁
BjornarHS Skrevet Mai 30, 2019 Skrevet Mai 30, 2019 (endret) Klar til bud (gs-treff) i helgen Endret Mai 30, 2019 av BjornarHS Skulebollen, Marius2002, Orjan og 11 andre reagerte på dette 14
Slavearbeider'n Skrevet Mai 30, 2019 Skrevet Mai 30, 2019 1 time siden, BjornarHS skrev: Klar til bud (gs-treff) i helgen Ååååå, det ene året jeg ikke drar, da drar du.......
BjornarHS Skrevet Mai 30, 2019 Skrevet Mai 30, 2019 54 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Ååååå, det ene året jeg ikke drar, da drar du....... Hehe, kjedelig! Har igrunnen ikke tatt turen til bud siden 2014, da jeg har forstått det slik det er smått kaotisk grunnet hvor mye bil som er der, men i år skal jeg stille ut på bmwccn-standen, så da måtte en nesten ta seg entur
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mai 30, 2019 Skrevet Mai 30, 2019 På 27.5.2019 den 6.29, kimhas skrev: Har også sett de som vasker over hele bilen omtrent med den vindusnal/børsten som gjerne står mellom pumpene.. grøss Jeg tar jo frontruten, men hender jeg tar lyktene på bilen med svampen.... føles fælt, men ser jo ikke en dritt uten ren rute og lys 😂
Gjest Skrevet Mai 30, 2019 Skrevet Mai 30, 2019 41 minutes ago, Lifeasiknowit_bmw said: Jeg tar jo frontruten, men hender jeg tar lyktene på bilen med svampen.... føles fælt, men ser jo ikke en dritt uten ren rute og lys 😂 Rute og lys er jo en ting men å ta hele bilen med det? Da kan en like gjerne ta sand papir og gå over hele bilen...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mai 30, 2019 Skrevet Mai 30, 2019 3 timer siden, FakeMechanic skrev: Rute og lys er jo en ting men å ta hele bilen med det? Da kan en like gjerne ta sand papir og gå over hele bilen... Synes det er fælt nok med rute og lykter. Er som regel utrolig mye dritt på svamp/børste... Lyktene blir jo ripete og må poleres om man er veldig uheldig med smuss fra sånne😵 Som du sier, kunne gjerne brukt sandpapir 😂
Gjest Skrevet Mai 30, 2019 Skrevet Mai 30, 2019 17 minutes ago, Lifeasiknowit_bmw said: Synes det er fælt nok med rute og lykter. Er som regel utrolig mye dritt på svamp/børste... Lyktene blir jo ripete og må poleres om man er veldig uheldig med smuss fra sånne😵 Som du sier, kunne gjerne brukt sandpapir 😂 😄 Heldigvis er det lett å polere vekk ripper på lyktene... Skal hente Rain-X fra GS og prøve det på frontruta og se om det vil hjelpe med insektene. Det er jo beregnet for regn men min tanke er at voks gjør at møkk ikke fester seg på områder du har det på så hvis jeg har et tykk lag med glassvoks på frontruta, så skal ikke insektene sette seg fast...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå