Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, FakeMechanic skrev:

Hvis du fortsatt bruker børsta på bensin stasjoner for å vaske bilen...

IMG_20190526_150749.thumb.jpg.17fe1c1026ea33c1245fa82ac0a2f1a2.jpg

Har også sett de som vasker over hele bilen omtrent med den vindusnal/børsten som gjerne står mellom pumpene.. grøss 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, kimhas said:

Har også sett de som vasker over hele bilen omtrent med den vindusnal/børsten som gjerne står mellom pumpene.. grøss 

Gratis vask! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Ååååå, det ene året jeg ikke drar, da drar du....... 

Hehe, kjedelig!

Har igrunnen ikke tatt turen til bud siden 2014, da jeg har forstått det slik det er smått kaotisk grunnet hvor mye bil som er der, men i år skal jeg stille ut på bmwccn-standen, så da måtte en nesten ta seg entur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2019 den 6.29, kimhas skrev:

Har også sett de som vasker over hele bilen omtrent med den vindusnal/børsten som gjerne står mellom pumpene.. grøss 

Jeg tar jo frontruten, men hender jeg tar lyktene på bilen med svampen.... føles fælt, men ser jo ikke en dritt uten ren rute og lys 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutes ago, Lifeasiknowit_bmw said:

Jeg tar jo frontruten, men hender jeg tar lyktene på bilen med svampen.... føles fælt, men ser jo ikke en dritt uten ren rute og lys 😂

Rute og lys er jo en ting men å ta hele bilen med det? Da kan en like gjerne ta sand papir og gå over hele bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FakeMechanic skrev:

Rute og lys er jo en ting men å ta hele bilen med det? Da kan en like gjerne ta sand papir og gå over hele bilen...

Synes det er fælt nok med rute og lykter. Er som regel utrolig mye dritt på svamp/børste...

Lyktene blir jo ripete og må poleres om man er veldig uheldig med smuss fra sånne😵

Som du sier, kunne gjerne brukt sandpapir 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, Lifeasiknowit_bmw said:

Synes det er fælt nok med rute og lykter. Er som regel utrolig mye dritt på svamp/børste...

Lyktene blir jo ripete og må poleres om man er veldig uheldig med smuss fra sånne😵

Som du sier, kunne gjerne brukt sandpapir 😂

😄 
Heldigvis er det lett å polere vekk ripper på lyktene...

Skal hente Rain-X fra GS og prøve det på frontruta og se om det vil hjelpe med insektene. Det er jo beregnet for regn men min tanke er at voks gjør at møkk ikke fester seg på områder du har det på så hvis jeg har et tykk lag med glassvoks på frontruta, så skal ikke insektene sette seg fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...