Clevion Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 denne siden som er fjernet? https://www.facebook.com/nmerker.no http://bimmers.no/topic/790993-svart-rundt-n-p%C3%A5-skiltet/ Linken Reef89 linka er fjernet. Den du har funker. Måtte knipse noen bilder av 530d'en mens det var opplett og bilen enda var rein! Og ja, nye bredere bakdekk er bestilt og på veg, hehe DSC02961.JPGDSC02970.JPGDSC02964.JPG Hvilke felger er dette? Var virkelig pene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 (endret) //del Endret Mai 25, 2015 av Hauerik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Nope! Dette er "GS fighter" felger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Nye hjul til sommeren endelig (nesten) ferdig StigJ og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 530'en venter på coilovers Peak og Durochris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Måtte knipse noen bilder av 530d'en mens det var opplett og bilen enda var rein! Og ja, nye bredere bakdekk er bestilt og på veg, hehe DSC02961.JPGDSC02970.JPGDSC02964.JPG Det var da en merkelig mobilholder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Lamin-X montert i dag Durochris, Mariuskv, MarTo og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Ikke at jeg bryr meg, men sort merke er strengt tatt ikke lovelig. http://no.wikipedia.org/wiki/Kjennemerke_for_motorkj%C3%B8ret%C3%B8y_i_Norge Hvorfor ikke bestille skilt uten N-merke? Eller får man ikke det lenger? Husker når dette ble innført kunne man velg med eller uten nasonalitetsmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 traktoren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Ikke at jeg bryr meg, men sort merke er strengt tatt ikke lovelig. http://no.wikipedia.org/wiki/Kjennemerke_for_motorkj%C3%B8ret%C3%B8y_i_Norge Hvorfor ikke bestille skilt uten N-merke? Eller får man ikke det lenger? Husker når dette ble innført kunne man velg med eller uten nasonalitetsmerke. Er lovlig samme åssen man har det så lenge "N" synes. Flagget er ikke noe obligatorisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Wikipedia blir feil å referere til, da det står mye rart der, men når man leser på Lovdata så stemmer det som Espen A. skriver. § 39-12.Nasjonalitetsmerke "Integrert nasjonalitetsmerke skal bestå av den latinske bokstaven N malt i hvitt og supplert av det norske flagget. Begge symboler skal stå på blå, retroreflekterende bakgrunn. Bokstaven skal være 20 mm høy for stort kjennemerke og 16 mm høy for lite kjennemerke." Likevel tror jeg ikke dette er et problem i praksis, og om noen skulle henge seg opp i dette er det ikke verre enn å bare rive det av vil jeg tro. Jeg har selve sorte N-merker på 1-serien, og synes dette er en fin detalj. Man får forøvrig ikke bestilt skilt uten N-merker, men man kan få et helt hvitt klistremerke som man kan lime over. ...og for å ikke spore helt av kan jeg jo poste dette bildet fra i dag, med sorte N-merker. Espen Aass, Durochris og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Campingsesongen er igang og 1'ern, med litt mer krutt under panseret enn originalt, dro vogna som hakka møkk! Veldig gøy å kjøre forbi andre i oppoverbakke HypeTraxX, Bimmer fan, bimmerR og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Ble en liten photoshoot idag mropedal og flonoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 (endret) Har bare få dager igjen i Kirkenes! Så jeg og frua tok oss en lufte tur etter pakking og styring. Og der vi stoppa så fortjente bilen et bilde [emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mai 26, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå