Walkabout Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Siden det regner hver f*ckings dag i Stavanger så er det nesten ikke noe poeng å være mer grundig enn avspyling med skum og høytrykk. Blir jo skittent igjen med en gang uansett. figgen, Freakshow, Tollefsen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 (endret) Nyshina =) Endret Juli 31, 2016 av Amarios Freakshow, HenrikSolberg, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 (endret) Parkerer langt unna alle sammen, alltid Endret August 1, 2016 av Marius2002 sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 PÅ ferie i Kroatia koser oss med kjøretur langs kysten Tollefsen, Marius2002, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 (endret) Måtte benytte oppholdet slik som @Walkabout gjorde. Så ble kun skum og spyl på meg også. Meeeen tror kanskje jeg burde strekke litt på Z4en snart. Den har fått innbyggere 😳 Endret August 1, 2016 av StigJ Tollefsen, Walkabout, norbakken og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 6 timer siden, Eminent skrev: PÅ ferie i Kroatia koser oss med kjøretur langs kysten Fin bil, hvordan har du gått frem for å få lite skilt i front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 50 minutter siden, Peak skrev: Fin bil, hvordan har du gått frem for å få lite skilt i front? Iht. kjøretøyforskriften § 39-11 første ledd så skal bil ha stort kjennemerke (høyt eller smalt), så kjennemerket er nok ikke i henhold til regelverket. Så regner med at kjennemerket er bestilt av noen andre enn Statens Vegvesen. Men stilig er det nå uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Swissvax leather cleaner og leather milk leverer alltid et strålende resultat Fahad, Marius2002, Waterhouse og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 9 timer siden, Peak skrev: Fin bil, hvordan har du gått frem for å få lite skilt i front? Hei Ja det stemmer er ikke lov med små skilter forran. Mine små skilt har jeg bestilt på www.showplate.se Jeg selv har hatt det i over 1 år nå uten å oppleve noen problemer med det. Har til og med blitt stoppet i vanlig rutine kontroll 2 ganger uten at de har påpekt mangelen. Men sånn for sikkerhetsskyld har jeg alltid med med meg det originale skiltet i bilen i tilfelle det blir noe stress med vegvesen eller politi . Det du kan si når de stopper deg (hvis det blir problemer) er rett og slett at du beklager så mye , men at du er bilinteressert og pleier å sette på "show" skilter når du tar bilder av bilen din, så bare sier du du glemte å bytte tilbake. Hehe en kamerat av meg har sagt det 2 ganger, og det gikk bra . Skiltene mine (de små og de store) er festet med sånn dobbelsidige borrelås, enkelt å ta av og på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Må ærlig innrømme at det så bare veldig rart og feil ut med så lite skilt fremme som er montert hvor det er så god plass. Men er jo en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Ja som du sier er en smaks sak Jeg synes det blir alt for stort med de orginale skiltene, hehe .. men foreksempel i Sveits er det standard med små skilter forran. Her ser du bilde og forskjellen stort kontra små skilt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Mye penere med lite skilt - men jeg ville montert det litt høyere. HenrikSolberg, Eminent og Peak reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 E36 class II intimvask Marius2002 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Land Rover 3-serie? Anders92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå