figgen Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Jammen ikke lett å ta nattbilder av en sort bil. Men fikk nå værtfall ett blinkskudd. 😊 Dark Knight, williamwiers, AlexHD og 21 andre reagerte på dette 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 (endret) feilpost Endret Januar 5, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 EU kontroll på den gamle sliteren i morgen tidlig. Brukt kvelden på vask og godt førsteinntrykk Jimbo92, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 20 minutter siden, Evopower skrev: EU kontroll på den gamle sliteren i morgen tidlig. Brukt kvelden på vask og godt førsteinntrykk Oj.....Motorrom ser jo nytt ut 😊 Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 15 minutter siden, Tony Soprano skrev: Oj.....Motorrom ser jo nytt ut 😊 Takker eneste er emblemet som er begynt å flasse. Dette skal skaffes nytt. Væskebeholdere, påfyllingslokk osv er vasket grundig og ser nå presentabelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Veldig bra jobbet der, ja! Så forresten veldig lik ut min for litt under et år siden. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 23 minutter siden, Tony Soprano skrev: Oj.....Motorrom ser jo nytt ut 😊 Ser ut som du burde polert / pusset ned glasset på frontlyktene eller bedrar synet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 2 minutter siden, 316 skrev: Ser ut som du burde polert / pusset ned glasset på frontlyktene eller bedrar synet? Det er riktig observert det er strategisk at jeg lar glassene være matte på EU kontroll. De feilene jeg vet om er matte glass, 1stk defekt skiltlys og litt slakt håndbrekk. Erfaring viser at om man leverer bilen med et par småfeil, så henger mekanikeren seg opp i dette og lar andre ting gli forbi som han ellers ville satt som feil dersom bilen var strøken på de andre punktene. Verkstedene er livredde for å få ettersyn, noe dem får hvis dem godkjenner "alle" biler med 0 feil. Derfor går dem skikkelig inn for å finne en 2'er feil dersom bilen er i henhold til forskrifter ellers. Kan godt være den får feil som jeg ikke er klar over også. F.eks rust på bremserør. Uansett må bilen garanert inn igjen på ny visning, så da tar jeg å pusser lyktene og fikser de andre tingene til da Har autoglym headlight restore kit liggende klar mcelg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Innkjørselen idag Saltkjelen, williamwiers, AlexHD og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 Fahad og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 2 timer siden, Marius2002 skrev: Hehehehe...... 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 47 minutter siden, Evopower skrev: Hehehehe...... 😇 Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 34 minutter siden, Marius2002 skrev: Hva? Bmw....alene...is. Sier ikke mer Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 (endret) Winterfreude Endret Januar 6, 2017 av Tony Soprano Marius2002, AlexHD, Evopower og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 (endret) 50 minutter siden, Evopower skrev: Bmw....alene...is. Sier ikke mer Hehe... Vel jeg skal ikke benekte at den glapp litt på alle fire når jeg kjørte. Jeg kom ut fra butikken der og det er for meg en dyr bil også, så jeg må ta hensyn deretter Endret Januar 6, 2017 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå