Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Blei veldig bra med M-sporten Dal, men uoriginale Blackline? FyFy :P

:whistle:

Uoriginale fangere gir automatisk lov til å ha uoriginale lys! Var på jakt etter originalvare, men ville ikke betale 4000 kroner for de, så endte opp med disse til halve prisen. Syns hekken ble litt freshere med LED i tillegg.

 

Fant et bilde av bilen din på mitt kamera også :)

Se der, ja! Konge :D

..Bare synd jeg ikke fikk gjort meg helt ferdig med fronten før treffet starta. Gjenstår å få bredda fangern litt, få nye stickere til grøftelysa så de lyser i tillegg til justering av skjermene. Måtte til å heve fronten klokka 11:50, så var litt småstressa! :P

 

Bilde før treff idag

Denne var skikkelig tøff IRL og! :)

 

 

 

Vask og litt voks etter Trollstigturen i dag.  \:D/

Lå bak deg på vei oppover.. Sikla hele veien fra bunn til topp, griserå bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:whistle:

Uoriginale fangere gir automatisk lov til å ha uoriginale lys! Var på jakt etter originalvare, men ville ikke betale 4000 kroner for de, så endte opp med disse til halve prisen. Syns hekken ble litt freshere med LED i tillegg.

 

Se der, ja! Konge :D

..Bare synd jeg ikke fikk gjort meg helt ferdig med fronten før treffet starta. Gjenstår å få bredda fangern litt, få nye stickere til grøftelysa så de lyser i tillegg til justering av skjermene. Måtte til å heve fronten klokka 11:50, så var litt småstressa! :P

 

Denne var skikkelig tøff IRL og! :)

 

Lå bak deg på vei oppover.. Sikla hele veien fra bunn til topp, griserå bil! :)

Hvor kjøpte du fangerne hen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du fangerne hen? :)

Endte opp med å handle på eBay, selgern kalte seg for rokitt cartuning elns. Veldig fornøyd med kvaliteten på fangere og lakk, men passforma på fronten og klipsa til å feste sideskjørtene med var elendig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...