Saltkjelen Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 Dette kommer til å bli lekkert. Helt enig i at "G-serie"-hjulene virkelig passer F01 godt. Her er en med originale 22" Alpina som ruller med overgangsspacere. fupsaker, Kolstad Jr., Reef89 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 27, 2022 Forfatter Share Skrevet November 27, 2022 1 time siden, Saltkjelen skrev: Dette kommer til å bli lekkert. Helt enig i at "G-serie"-hjulene virkelig passer F01 godt. Her er en med originale 22" Alpina som ruller med overgangsspacere. Ja, det er helt vanvittig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 10, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2023 Klart det skjer ting på en gammel bil selvom den ikke ser sånn ut Kveldens prosjekt var bytte av AUX vannpumpe. Ganske grei jobb egentlig, tok 1- 1,5 timer. Pumpen sitter under tanken Ny på plass Neste blir og skifte begge PCV ventil veivhus, trykkventil da jeg ser den ene svetter litt olje. I følge internett er dette også en svakhet på N63 som alle andre BMWs bensinere. Har også sett gjennom rep. guide og ser ut som en veldig grei jobb. ///M-ini95, sveigis, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2023 Kveldens jobb ble skifte av tennplugger og ny veivhusventilasjon. Ser tydelig her at den ene slangen svetter olje: Og ved første berøring for og demontere så knakk det, sprø som potetchips. Disse slangene er jo en svakhet som jeg viste om, men trodde ikke det skulle være så ille. Det positive da var jo at det var lettere og få ut hele røret og ventilhuset. Ny straks på plass og ferdig *MrB*, Daniel., Lars89 og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 29, 2023 Share Skrevet Januar 29, 2023 Dette er bra jobbet ,ikke minst viktig å ha iorden . Den veivhusventilasjonen den blir jaggu sprø etter tidens tann 😊 Av en nysgjerrighet ,er det trangt å ta pluggservice på denne ? Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2023 56 minutter siden, sveigis skrev: Dette er bra jobbet ,ikke minst viktig å ha iorden . Den veivhusventilasjonen den blir jaggu sprø etter tidens tann 😊 Av en nysgjerrighet ,er det trangt å ta pluggservice på denne ? Nei overraskende lett og tilgjengelig. Nå har jeg gjort det en gang før også så denne gangen gikk det ennå fortere enn første da jeg viste hva jeg måtte fjerne uten og inspisere osv. først. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2023 Litt pleie på E60n som ble EU godkjent 27/6. Er vanskelig å tro at denne her blir straks 20år gammel. Og felgene som har vært på bilen siden 2008 ser like ny ut. Man skulle jo gjerne tro at uorginale, «billige» felger sprekker, flasser, blir skjev osv. men her nei. Gidder ikke byttet bare for og bytte. Fikk også koblet ryggekamera ordentlig etter noen år med trådløs sender og mottaker. Ble plutselig sort bilde. Så nå ble det trekt videokabel fra skjerm til kamera, strøm fra ryggelys og signal fra skjerm. Kameraet er i knappen til luken sånn at det ser originalt ut. (jada, bilen trenger polish og litt div) Ble også satt inn nye kupè filtre Saltkjelen, mslello, Werther og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 2, 2023 Share Skrevet Juli 2, 2023 Flott e60 dette 😊 Og ja er utrolig at disse nå er 20 år gamle . Stadig like fine og så gode å kjøre . Bra du passer på den 😊 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 2, 2023 Share Skrevet Juli 2, 2023 E60/E61 må være et av de mest vellykkede bildesignene noen sinne (av nyere, normale biler). Det stod en vanvittig ryddig E61 M5 på Rudskogen i helgen, og det er vanskelig å skjønne at dette er en gammel bil. Rett og slett perfeksjonisme fra BMW og en bil fra en tid der det var stas å være best - ikke stas av å ha flest kostnadsbesparelser. Otis, sveigis, Reef89 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2023 På 2.7.2023 den 21.15, sveigis skrev: Flott e60 dette 😊 Og ja er utrolig at disse nå er 20 år gamle . Stadig like fine og så gode å kjøre . Bra du passer på den 😊 Ja det er veldig gode biler. Min skiller seg jo ut, de andre jeg møter på veien er jo full av klistemerker, lakkflass, gjerne fargede AE, depolykter, spoilere som går utenfor fangerene... og ja you know it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2023 På 2.7.2023 den 21.59, Saltkjelen skrev: E60/E61 må være et av de mest vellykkede bildesignene noen sinne (av nyere, normale biler). Det stod en vanvittig ryddig E61 M5 på Rudskogen i helgen, og det er vanskelig å skjønne at dette er en gammel bil. Rett og slett perfeksjonisme fra BMW og en bil fra en tid der det var stas å være best - ikke stas av å ha flest kostnadsbesparelser. Ja, helt enig. Det er vanvittig mye bil den dag i dag og designet er jo som det skulle vært nåtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 11, 2023 Share Skrevet Juli 11, 2023 Må si meg enig i at E6x karroseriet virkelig har tålt tidenes tann. Spesielt et eksemplar som den du har, med LCI ettermonteringer, ser utrolig flott ut den dag i dag Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 11, 2023 Share Skrevet Juli 11, 2023 Veldig fin E60 du har, er som det nevnes over her ganske vanskelig å se at dette er en 20 år gammel generasjon - med et design som jo ble ferdigstilt lenge før 20 år siden. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2023 9 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Må si meg enig i at E6x karroseriet virkelig har tålt tidenes tann. Spesielt et eksemplar som den du har, med LCI ettermonteringer, ser utrolig flott ut den dag i dag Ja, LCI lyktene/tingene gjør virkelig susen. Ellers er det ikke tenkt noe mer til den bilen utenom det vanlige vedlikeholdet. Den blir bare brukt som pendler bil til og fra ene jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2023 5 minutter siden, papertiger skrev: Veldig fin E60 du har, er som det nevnes over her ganske vanskelig å se at dette er en 20 år gammel generasjon - med et design som jo ble ferdigstilt lenge før 20 år siden. Takk for det Ja, det er sant. Folk gaper fremdeles når jeg forteller hvilken årsmodell dette faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå