Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er riktignok mitt sett kjøpt på ebay, men det ser veldig likt ut. Har brukt det flere ganger til å klemme AC-reima fast i vibrasjonsdemper og dra den på. Passer ikke på AC, men det er vel heller ikke meningen?

Skrevet
29 minutter siden, iittala skrev:

Nå er riktignok mitt sett kjøpt på ebay, men det ser veldig likt ut. Har brukt det flere ganger til å klemme AC-reima fast i vibrasjonsdemper og dra den på. Passer ikke på AC, men det er vel heller ikke meningen?

Mitt er også fra ebay.. Men det så veldig likt ut. 

Mulig at ditt kitt har noen millimeter lenger skruer og dermed får du mulighet for å holde reima fast når du tørner motor. 

Skrevet
På 15.9.2025 den 2:45 PM, Daniel. skrev:

I alle disse BMW diesel gruppene på Facebook så går det igjen at den tidlige N57 er den "beste" av de, altså 204/245/299hk 🤔

Det eneste problemet er at de kommer med en dårlig automat :D

Skrevet
48 minutter siden, GregS skrev:

Min fungerer da fint :) Men ZF8 hadde absolutt vært bedre.

Skrevet
20 timer siden, GregS skrev:

Heldigvis så får man E9X med N57 og MANUELL gir.. Jeg hadde det og det var en fantastisk kombinasjon. Absolutt å anbefale hvis man finner et bra eksemplar. :D

Skrevet

Hvordan holder girkassen til en E61 525d LCI seg i forhold til chip? Tåler den det over tid eller blir den for svak

Skrevet

Kommer vel an på både chip og flaks. Det er jo ikke sånn at man har kun 1 remap der ute til denne bilen. Kjøres det noe momentbegrensning for å skåne kassa går det nok bedre enn om man ikke gjør det.

Skrevet
5 timer siden, ChrisP skrev:

Hvordan holder girkassen til en E61 525d LCI seg i forhold til chip? Tåler den det over tid eller blir den for svak

Hvis det er gjort riktig så tåler den det over tid.

Skrevet

Jeg kjøpte steg 1 fra trf, da jeg hadde 525d lci I 2017, på 129kkm.

Solgte bilen i 2019 med 164kkm og den fungerte fint da jeg hadde den. 

Den jeg har nå X5 e70 har visstnok gått med tuning siden 150kkm, og har nå rullet 294kkm. Merker ikke noe negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...