Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Indeed. Jeg ga de negativ tilbakemelding i en tidligere tråd (forrige bilen) Og da begynte de å lyve, for å få meg til å virke som "bad guy'en" offentlig. F.eks. At jeg terroriserte dem på telefon og da maste på når tingene mine kom. Men har aldri ringt dem før, og la ut nummeret til meg og samboeren (også offentlig), slik at de kunne sjekke telefonloggen sin og få det bekreftet. Men de ga seg ikke og sa at det var for mye stress å finne, for det var så mange som ringte, men joda, de husket meg godt og jeg hadde ringt og mast, nesten daglig, i ukesvis. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 timer bruker man som regel ikke på en normal shine av lakken. Da snakker vi showcar finish. :P

Går jo ett par timer bare og vaske bilen :P men tenker da en grundig korrigering, glass, hjul, plast osv.

Kommer selv til og sette vekk m3 for en grundig korrigering nå første gang, for deretter og bare polere kjapt hver vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kundebehandlingen til P&R er i allefall ikke noe jeg ville vært stolt over. Hyggelig kar på telefonen, men han som sitter bak tastaturet er direkte uhyggelig i formuleringene.

 

 

En ting har jeg fått ut av dagens e-poster, det er i allefall ikke de som har gjort en feil, det er meg.  :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte denne på Ler i går, 'pinkbenz' på Facebook. Artige folk! Hadde gleden av å møte så godt som hele bunten på tur fra Trondheim til Tynset. Ja, de trodde jeg var deltager, tror de prata nederlandsk til meg i etpar minutter før de godtok at jeg ikke var en av dem. Sier vel litt om E46en.

Hahaha gjorde de? Tenk om du hadde hatt 2105n da... Da hadde de gapa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] En ting har jeg fått ut av dagens e-poster, det er i allefall ikke de som har gjort en feil, det er meg.   :roll:

 

Man kan like gjerne klage inn slike firmaer til Forliksrådet med det første, slik at man får en rettskraftig dom på det utestående kravet, med tillegg i saksomkostninger og forsinkelsesrenter. Det bør i mine øyne "svi" litt ekstra når man opptrer slikt, og det vil forsinkelsesrenter på 9,25% etter Finanstilsynets satser anno 01.01.2015 gjøre dersom det dreier seg om et litt større beløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kundebehandlingen til P&R er i allefall ikke noe jeg ville vært stolt over. Hyggelig kar på telefonen, men han som sitter bak tastaturet er direkte uhyggelig i formuleringene.

 

 

En ting har jeg fått ut av dagens e-poster, det er i allefall ikke de som har gjort en feil, det er meg.  :roll:

Legg inn erfaringene dine med P&R i denne samletråden her :)

http://bimmers.no/topic/699690-positivenegative-erfaringer-med-partsandretards/page-6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...