Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

En kjenning har kjøpt og solgt en del Chevrolet, og det er visst ikke mye som skal til for å tjene opp til 25 raske. Rens innvendig, en vask og polering, male litt svart der stålet på ramme og hengerfeste etc. er rustet og fikse småtteri som potensielle kjøpere henger seg oppi..

Da snakker man Tahoe, Suburban, G30, Silverado i prisleie 0-80 000kr

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifreceived_10156108679215183.jpeg

Sjukt deilig interiør :)

 

Er den brukbar som russebil får du nok mer enn 15 for den! Hadde en G30 Starcraft i russetiden som vi plukket helt fra hverandre og pusset opp fra "bunn av". Må si jeg savner den vuggende båt-følelsen det er å kjøre de samt lyden de produserer om du dropper bakre lyddemper :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom den er registrert for mer enn 5 personer og kan kjøres på B-sertfikat så kan du prøve å selge den til russ.

Kjøres på B og er registrert for 4. Det var vel vår russebil også mener jeg å huske men den registrerte vi om til 8 uten noe særlig trøbbel mener jeg å huske. Får ta å legge den ut på nettet i dag, synes hvert fall 15 er alt for billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra langturbiler de der! Det beste er å sitte i kapteinstol bak med krakk forran deg og bare lene seg tilbake og slappe av :P Så har Starcraft montert et lysstyringspanel forran der, men mye ulike stemningslys. Persienner, utstrakt bruk av plysj i seter, gulv og gardiner gjør noe med stemingen det også.

 

Robkill her på forumet har en 9-seter Starcraft, fin skyss å bli fraktet rundt i :) Kapteinstolene er akkurat som å sitte i en skikkelig amerikansk recliner :)

 

Ulempen med disse er ukomfortabel fjæring på humpete vei.. De har såvidt jeg vet torsion-fjæring forran og bladfjærer bak. Det gir ingen god fjæringskomfort, stivt og samtidig mykt/stumpete.. 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar hva man har tilgjengelig av allerede eksisterende deler på lageret kan ha vært amerikanernes motto da de konstruerte disse farkostene. Jeg har aldri hatt sansen, men jeg ser poenget i USA der veiene stort sett er jevne og rette mil etter mil. Ford's forlengde arm i Europa kom imidlertid med Transit i 1965 og den hadde fornuftige kjøreegenskaper. Jmf. Top Gear gutta ble 95% av alle større innbrudd i England på 60 og 70-tallet gjennomført med en Transit fordi det var den eneste varebilen som kunne kjøre fra politiet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...