Fredrik 90 Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Din bil ser jo svært bra ut på bildet hvertfall! Men er kjekt å kjøpe det om man kommer over noe rustfritt om man har plass til å lagre det. Det er ganske ille hos meg.. Dette er forskjermer og bakluke, dørene er like dårlige og bak saccoen på ene skjermen er det ikke mer igjen av selve skjermen.. Henger fast i et feste.. Så ille er det ikke nei, har fått en del bobler nederst på begge framskjermer samt at det titter frem bobler nederst på samtlige fire dører. Har også en bulk i panseret jeg gjerne skulle vært foruten... Skal til å fjerne rusta men det hadde bare vært så greit å byttet ut med rustfrie deler Haha, skulle sagt det litt før! Solgte 4 rustfrie dører i den fargen for 100 kroner pr. stykk i påsken Har frontfanger igjen, om du trenger det? Søren også, det hadde vært perfekt. Frontfangern min er veldig hel og pen så den trenger jeg ikke, men du har ikke ett breifront panser liggende tilfeldigvis?
Daniel. Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Jeg hadde flaks da jeg hadde min islandgrønne E34, kjøpte ett lass av rustfrie deler når jeg først kom over de Ja du hadde vel bra flaks der ja Kommer nok aldri til å finne deler til min
Shattered Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Prøvde å like innlegget ditt, men som alltid så er mine likes brukt opp.... hvem kan man klage til ang. begrensning av likes? Har det vært diskutert før? Tilbakemeldinger til "nye Bimmers"-tråden
scoot Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 http://imgur.com/a/Z1Wy1 Hvis noen ønsker seg ny HQ bakgrunn Daniel. og Marius2002 reagerte på dette 2
axept Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 570km tilbakelagt i dag.. Gj. snitt fart: 76.2 Forbruk: 0.59 l/m Dette i følge idriven, noen lunde greit? Skal nevnes at det er 3 fjelloverganger og mye 50/60/70 soner.. Og 20" med lavprofil og breie gummisaker..
kvammis Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Kjørte Bergen-Trondheim-Bergen i helgen for å hente en campingvogn. Regnet ut fra liter brukt / km kjørt endte jeg på ganske nøyaktig 1 l/mil opp og 1,5 l/mil hjem.... Tror jeg må skaffe meg noe annet å dra med hvis vi skal på campingferie i sommer.
thbrekke Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Siste funksjonseksamen imorgen. Funksjon 3, Skipsteknikk, kontroll og omsorg for personell ombord, på ledelsesnivå! Skal bli herlig å bli ferdig. Kun 2 støttefageksamener igjen neste uke (norsk og engelsk), tror nok de blir plankekjøring. Deretter er det å reise ut og få litt fartstid til å løse sertifikat
MariusW Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Lykke til:) Eksamen i objektorientert programmering i morgen. Bare kos egentlig. Værre med statistikk neste uke thbrekke reagerte på dette 1
bimmerR Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Alle bør holde seg til BMW,..... BMW er litt oppskrytt. Det er viktig å tenke på at også Mercedes kan bringe med seg store mengder kjøreglede.. Fredrik reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Så jævla irriterende at ingen sider skal klare å finne bilen min via regnummer... Martin1993 reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Må derfor lakke fangerpølsa; Sånn.. Dagens dose Mercedes.. Men det er det jeg driver med om dagen, så da får det bli sånn. Må vel få meg BMW igjen snart Et dårlig, men tidsriktig bilde av vår tidligere MB W124 en eller annen gang i 1990/91. Akkurat denne blåfargen er nydelig på W124, men passer enda bedre på T-modellen synes jeg. Den modellen er som nevnt tidligere virkelig en klassiker når det gjelder oldschool modellene fra Mercedes-Benz (spesielt når den er nogenlunde original og i god stand). Dette er ved vår tidligere ganske enkle hytte på Ringebufjellet da gresstaket skulle legges om... bimmerR og FredrikE24 reagerte på dette 2
FredrikE24 Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 (endret) Utrolig gøy å se et tidsriktig bilde fra den gang W124 var en forholdsvis ny bil! 929-Nautikblau met. Er etter min mening også den fineste fargen å 'sko' den i Kjøpte min delvis pga. pris og motorisering, men også karosserifargen med kombinasjonen MOPF-2 grått stoff med ruter(mønster alá sportlinestolene) var avgjørende. Rust tok jeg ikke så nøye på da jeg fikk bilen i sin tid veldig billig i forhold til markedsprisen, men har vel innsett at den er hardest rammet på deler som er mulig å skifte ut. Da jeg inngikk avtale med han som har delebilen stående om å kjøpe delebilen sammen med han, og dele på delene så var det ikke mye å tenke på når alle delene i riktig farge, som jeg nå får koster mindre enn én bakluke hos en velkjent 124 hugger. Jeg har igrunn bremset kraftig opp med å snakke så mye om MB her på forumet, men er vel ok å dra det frem i ny og ne Har mitt "MB-liv" hos Mercedes Benz Entusiastklubb sitt forum så Min Europa-roadtrip blir i år gjort i en BMW faktisk, så det går vel i riktig retning, men jeg skal innom Ingolstadt på Audi-Forum Jeg synes Audi sin historie er interessant, nå ble det Audi-forum i år fordi jeg har med meg en skikkelig Audi-entusiast, og hotellprisen var på hele 450kr for en natt! Får bli München igjen, og BMW Welt neste år Endret Mai 25, 2015 av FredrikE24
Skårholen Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Kjørte Bergen-Trondheim-Bergen i helgen for å hente en campingvogn. Regnet ut fra liter brukt / km kjørt endte jeg på ganske nøyaktig 1 l/mil opp og 1,5 l/mil hjem.... Tror jeg må skaffe meg noe annet å dra med hvis vi skal på campingferie i sommer. Skal du så langt da? Kjører du 200 mil, så har du brukt bensin/ diesel for 1500kr ekstra ca. Og det er jo ikke engang prisen av en omreg avgift på en litt eldre bil, samt forsikring osv. Så blir det et vanskelig regnestykke med mindre du skal kjøre til Kina og opp igjen.
316 Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Positive og negative sider ved en MX5? Litt andre tilbakemeldinger enn at den er homo. Synes de første modellene er fine, med vippelykter men er litt usikker på neste karosseriet. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=59071195&sort=0&model=1.784.1155&make=0.784&ref=fas
Anbefalte innlegg