Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Evt. Motorhavari... Ikke godt og si Tvilsomt, er jo en M52 maskin det var da veldig så glade man er i å trekke opp fredrik 90 for tida da Er jo egentelig min feil som lar meg trekke opp, men kjenner jeg blir mer og mer forsynt av Bimmers.no dessverre... Blir nok mer fokus på de større utenlandske forumene etterhvert for min del Skulebollen reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Jeg synes at vi skal slutte å mobbe hverandre her inne (direkte og indirekte). I all den tid dette er tulletråden ser jeg heller ikke problemet med å diskutere andre bilmerker. Det var faktisk det som egentlig var meningen med tråden slik at andre mer dedikerte BMW tråder ikke ble belastet med snakk om f.eks Mercedes-Benz og Porsche.
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Mercedesen vant... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53044248
ahj Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Så en F11 535d xDrive som drosje i Oslo i dag. Stilig bil
FredrikE24 Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Samme sugedieselen som sitter i den, som i min bil, og min har gått ganske nøyaktig halvparten etter telleverket. At min er skrudd tilbake konkluderte jeg med for ca. et år siden da jeg skiftet speedometerklokke den gang jeg skiftet diff med annen lavere utveksling.. Kvalitetsmotor og drivverk er det hvertfall. Så ruster det meste annet rundt mens stjerna fortsatt skinner Hadde av toppdekselet for å bytte registerkjede i våres, ikke slitekant på kammen eller noe som helst tegn på slitasje i det heletatt
Skulebollen Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Mercedesen vant... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53044248 Oh! lyst på!
316 Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Dattera mi har lært seg å gå i dag! Bare dager før 1-årsdagen Stolt pappa! Mens jeg drev og la lappen i ruta i bilen i sta kom det ei dame i en E46 som skulle parkere i p-huset... To ganger på rad kjørte hu fronten rett i en søyle mellom plassene og bare gliste... Shattered og VegarVS reagerte på dette 2
Ess Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Hvorfor ble mitt forrige innlegg fjernet? Moderatoren som gjorde det må gjerne sende meg en utfyllende begrunnelse som PM. Dette er da vitterlig et forum hvor meningen er å utveksle meninger. Jeg prøver igjen: Jeg er lei jeg også, men jeg gidder ikke å sitte å se på at noen disser favorittmerket mitt! Når ingen andre gidder så må jeg ta den sure jobben med å motargumentere og sette ville påstander i søkelyset.... Jeg gidder ikke å sitte å lese en hel masse crap om at W212 er bedre enn F10, fantastiske W124 og S-klasse meg her og C-klasse meg der når jeg logger meg inn på dette BMW forumet.De som tydligvis aldri går lei er den faste Mercedes klanen her inne, nevner ingen navn men det er tydlig hvem det er... Respektløst er det første ordet som slår meg.. Er det respektløst å ha en annen mening enn deg og ikke ukritisk forgude BMW som en annen hjernevasket pinsevenn? Det bildet av den E39en er steingammelt og egentelig postet på en litt halvironisk måte. Men den bilen ble også EU godkjent i Desember 2013 og avskiltet i April 2014... kanskje den endte sine dager etter en kollisjon Jeg stiller meg tvilende til om bildet av E39-en var ironisk. Tror heller at du prøver å ro deg i land i ettertid. Ellers liker jeg at du insinuerer at BMW-en med motorhavari ved 211 000 km har blitt jukset med. Det er jo utenkelig at en BMW kan havarere ... wicky124 og Shattered reagerte på dette 2
Shattered Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Dattera mi har lært seg å gå i dag! Bare dager før 1-årsdagen Stolt pappa! Mens jeg drev og la lappen i ruta i bilen i sta kom det ei dame i en E46 som skulle parkere i p-huset... To ganger på rad kjørte hu fronten rett i en søyle mellom plassene og bare gliste... Fantastisk, at det går an
316 Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Ja, hadde det vært min samboer hadde jeg klikka... Men neida, bare gliste, rygga og prøvde igjen... Bang!
Skårholen Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Hva skjer om man blir stoppa med bil med henger med god vekt på uten BE?
eriksen76 Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Hva skjer om man blir stoppa med bil med henger med god vekt på uten BE?Kommer litt an på hvor god vekt hehe. Med E46n jeg hadde, kunne jeg laste en passe stor henger med over 900kg på klasse B (skjekket med vegvesenet sin app)
awt Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 I beste fall må du sette den i fra deg, i verste fall blir det bot og evt. anmeldelse. BE-lappen koster forøvrig normalt mindre enn boten man risikerer.
janerik171187 Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 (endret) Kommer litt an på hvor god vekt hehe. Med E46n jeg hadde, kunne jeg laste en passe stor henger med over 900kg på klasse B (skjekket med vegvesenet sin app) hengerreglene er tåpelige, med ene e30'n min (316) så kan jeg dra (med b lappen) henger med tillatt totalvekt 2050kg men ikke laste så den veier mer enn 990kg (aktuell vekt) mens med 7'rn bare 1265kg har tatt be nå da så ekke problem lenger kjørelæreren jeg hadde på be var rar (men de fleste eldre er vell sånn) prøvde å forklare han at reglene var endret til det enkle at 3500kg minus bilens tilatte totalvekt = maks tilatt totalvekt henger med b lappen, men ikke laste mer enn bilens hengerfeste tåler seff. men neida det stemte ikke, viste han tilogmed appen vegvesenet har lagd med ene e30'n som eksempel Endret Oktober 31, 2014 av janerik171187 eriksen76 reagerte på dette 1
316 Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Hva skjer om man blir stoppa med bil med henger med god vekt på uten BE? 7000 kroner i bot...
Anbefalte innlegg