hermanoo90 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg visste det, jeg bare visste det kom til å skje... Nå ringer madammen meg og sier ho står på IKEA i Kristiansand med elbilen, som ikke har nok rekkevidde for å komme hjem. Så nå må jeg bort dit, la ho kjøre hjem med F10en og jeg må vel bort på Bavaria å lade noen timer for å få lista meg hjem. Lenge leve fossilbilen sier bare jeg Kunne ikke hun selv kjøre til nærmeste ladestasjon og lade den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Dårlige tider for meg nå... Vannlekkasje i taket. Skulle gi barnet mitt kveldsmat og fikk en dråpe i trynet. Renner inn via ventilatorrøret og drypper nå ned i en bøtte. Det var den kvelden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) Da har man endelig fått dratt frem litt utstyr, slik at banekjøringa 2015 kan komme! Jomfrudekket var så klart noe som satt på en BMW-felg Endret Januar 28, 2015 av Robkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Dårlige tider for meg nå... Vannlekkasje i taket. Skulle gi barnet mitt kveldsmat og fikk en dråpe i trynet. Renner inn via ventilatorrøret og drypper nå ned i en bøtte. Det var den kvelden!!! Du har helt nytt hus jo.... kjedelig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg visste det, jeg bare visste det kom til å skje... Nå ringer madammen meg og sier ho står på IKEA i Kristiansand med elbilen, som ikke har nok rekkevidde for å komme hjem. Så nå må jeg bort dit, la ho kjøre hjem med F10en og jeg må vel bort på Bavaria å lade noen timer for å få lista meg hjem. Lenge leve fossilbilen sier bare jeg Er vel 10-12 ladeplasser på IKEA hun kan bruke? Enig med siste setning, selv om noen ELbiler er ganske kule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Du har helt nytt hus jo.... kjedelig :/ Jepp... Ordner seg vel, kommer noen i mårra tidlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) Jeg sier som Hermano, klarer ikke dama di lade sin egen bil, Fredrik? La nå henne ta litt ansvar for egne handlinger. Kunne ikke hun selv kjøre til nærmeste ladestasjon og lade den? Ho klarer å lade den selv men ho mener jeg er bedre til å kjøre økonomisk. Men det ordna seg greit, ho hadde selv kjørt bort på Bavaria for å lade og hadde såpass med rekkevidde når jeg kom bort dit så vi slipstreama tilbake. Er firefelts motorvei hele veien så jeg la meg foran med 530en i 80 km/t og ho la seg tett bak meg, hadde 4 km rekkevidde når vi kom hjem Ho har snakka denne elbilen opp i skyene så mange ganger etter hun fikk den, ENDELIG måtte den ha hjelp av min fossil BMW for å komme trygt hjem Det skal jeg bruke for alt det er verd.... Er vel 10-12 ladeplasser på IKEA hun kan bruke? Enig med siste setning, selv om noen ELbiler er ganske kule. Ho hadde visst nesten flatt batteri når jo kom bort dit, rakk ikke å lade nok på de vanlige kursen de har der. Etter 3 timer så hadde fått sånn 30 km rekkevidde eller noe, hjem er de ca 55 km... Endret Januar 28, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Ho klarer å lade den selv men ho mener jeg er bedre til å kjøre økonomisk. Men det ordna seg greit, ho hadde selv kjørt bort på Bavaria for å lade og hadde såpass med rekkevidde når jeg kom bort dit så vi slipstreama tilbake. Er firefelts motorvei hele veien så jeg la meg foran med 530en i 80 km/t og ho la seg tett bak meg, hadde 4 km rekkevidde når vi kom hjem Ho har snakka denne elbilen opp i skyene så mange ganger etter hun fikk den, ENDELIG måtte den ha hjelp av min fossil BMW for å komme trygt hjem Det skal jeg bruke for alt det er verd.... Ho hadde visst nesten flatt batteri når jo kom bort dit, rakk ikke å lade nok på de vanlige kursen de har der. Etter 3 timer så hadde fått sånn 30 km rekkevidde eller noe, hjem er de ca 55 km... haha herlig. Lurt å slipstreame! Ja det må du gjøre, bruk det for alt det er verdt Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 posta på en fb side http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=55385801&ov=m&usergroup=58 men hva faen???? han her har tilpassa et f10 paneler på en e39.... damn! - lyst på f10 men ikke råd? kjøp en e39 med f10 kit .... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 posta på en fb side http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=55385801&ov=m&usergroup=58 men hva faen???? han her har tilpassa et f10 paneler på en e39.... damn! - lyst på f10 men ikke råd? kjøp en e39 med f10 kit .... ? Den er overalt på nettet og på forumet. Kan folk slutte å poste MOBILVERSJONEN AV FINN på forumet? Skårholen, sandersander, hermanoo90 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Den er overalt på nettet og på forumet. Kan folk slutte å poste MOBILVERSJONEN AV FINN på forumet? Enn hvis de surfer forumet på mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Før Underveis Etter! Hahaha [emoji38][emoji111]️[emoji111]️ Sent from my iPhone using Tapatalk hermanoo90, turbina10 og scoot reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Den er overalt på nettet og på forumet. Kan folk slutte å poste MOBILVERSJONEN AV FINN på forumet? Helt enig, men det som irriterer meg minst like mye er at om du trykket på "flere annonser fra samme selger" fra en PC kommer du inn på mobilversjonen, og det er totalt umulig å komme tilbake til web-versjonen uten å åpne finn.no på ny.Har klaget på dette flere ganger, men ser ikke ut som om de bryr seg. Cbrooen, Skårholen og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg sitter også med en følelse av at finn.no gir blaffen i tilbakemeldingene som kommer inn. De nye bilsidene er katastrofale og det ser ikke ut til at de bryr seg nevneverdig om det heller. Jeg ser at det er mange som har reagert på dette, men tilbakemeldingene og løsningen fra finn.no er bøttevis med brukermanualer - uten at dette gjør sidene mer funksjonelle av den grunn. For min del har jeg gått fra å sjekke dagens annonser og annonser generelt daglig til å sjekke toppen èn gang i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Når man nå velger "bmw", for så å browse gjennom siste annonser, har man nå også ei liste med andre bilmerker på venstre side (sammen med "bensin" "diesel" etc). Vanvittig irriterende da det blir mer jobb å sjalte mellom ulike valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg