Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

@Rublings: Sett inn SSD-disk. Gjorde det når jeg kjøpte min Pro for to år siden, den er fortsatt supersmooth. 

 

Pro med retina (idiotisk benevnelse forøvrig) har SSD fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om kvalitetsundersøkelser, så er denne litt morsom, i og med at det er en engelsk undersøkelse og Land Rover/Range Rover kommer så dårlig ut. Kan bekrefte at begge to ikke er feilfrie eierskap, men du verden som jeg koste meg i begge to. Ingen bil jeg har hatt før eller etter kan måle seg i kjøreglede eller kulhetsfaktor :) Kan også bekrefte det som sies om at man er på hils med verkstedene, det var jeg, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om kvalitetsundersøkelser, så er denne litt morsom, i og med at det er en engelsk undersøkelse og Land Rover/Range Rover kommer så dårlig ut. Kan bekrefte at begge to ikke er feilfrie eierskap, men du verden som jeg koste meg i begge to. Ingen bil jeg har hatt før eller etter kan måle seg i kjøreglede eller kulhetsfaktor :) Kan også bekrefte det som sies om at man er på hils med verkstedene, det var jeg, haha!

 

hehe morsom den der! :P ja alfa er desverre kjent for å være mye feil på også.

men utrulig morsome biler og kjøre når det er i orden! :D

men er jo som gutta i top gear sier hver gang de tester en alfa romeo opp mot andre merker, dårligste bilen av de bilene de prøver men de velger alfa hver gang! morsome biler å kjøre, jeg personelig elsker utseende på de :)

on another note, så skal jo faktisk Alfa gå tilbake til de gamle røttene og begynne å lage bakhjulstrekkere igjen :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tatt en formatering av maskinen og satt den opp på nytt, kan være et eller annet software-relatert som gjør at den går i stå, en SSD er også en god måte å få en raskere PC-opplevelse på. Min Mac er fra Juni 2010 og har overhodet ingen hastighetsproblemer. Jeg er veldig fornøyd sånn sett og maskinvarekvaliteten er veldig god. Savner på mange måter Windows når det skal jobbes(kjører VMware med W7 så fort en skal programmere noe som helst), til nettsuring og enkelt-oppgaver er Mac suverent.

Kjernen i MacOS X er POSIX-kompatibel og basert på BSD/FreeBSD, så OSet burde takle fleroppgavekjøring like godt som de fleste UNIX-baserte operativsystemer. Egentlig ganske festlig at det kanskje mest fjonge og "jålete" operativsystemet også lett kan være blant de mest nerdete... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg fullstendig klar over, men ABB software og andre programmeringsverktøy må kjøres i Windows, og når det gjelder hva jeg mener med enkelt-oppgaver, så synes jeg Windows egner seg best når man sjonglerer mellom Excel-ark, nettsider, Word-ark og ønsker flere vinduer jevnt fordelt over skjermen osv. Jeg synes Os X blir litt tungvinn i bruk når man jobber slik.

Jeg verdsetter dog Os X for at det er perfekt sammen med Linux, Terminalvinduet åpner for opp en ny verden, Python og C-programmering er helt enestående under koding og testing.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at Chris Harris har sitt eget show nå, og ikke blir styrt av magasin osv, jeg så masse på Chris Harris før, men når "drive" showet begynte å ta betalt for videoen sine, så stoppet jeg, men gøy at det er tilbake :D

 

Fin bil underholdning!

 

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...