Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er en del norske blader jeg fikk i fjor. Autofil 2002-2013 samt en del ymse manneblader...

De engelske, svenske og amerikanske bladene (1958-1995) beholder jeg inntil videre, og håper på å få noen hundrelapper den dagen de evt skal vekk.

Åja, Autofil har jeg nok av selv men ville bare høre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del norske blader jeg fikk i fjor. Autofil 2002-2013 samt en del ymse manneblader...

De engelske, svenske og amerikanske bladene (1958-1995) beholder jeg inntil videre, og håper på å få noen hundrelapper den dagen de evt skal vekk.

Hmm, hvor holdet du til, igjen? Østlandet er stort.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en ok måte å lagre hjul på? Var jo billig. Ser dekkbutikkene bruker lign. reoler, men det er vel bare til nye dekk uten felg?

9e5870512808f80e045249df972f4926.jpg

Endret av fish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter seg jo at de skal ligge flatt eller henge, men jeg ser ingen problem med en slik løsning. Biler kan jo stå hos f.eks forhandlere i måneder uten å bli flyttet noe særlig, og det er jo en helt annnen belastning en kun vekten av hjulet i seg selv.

 

Har selv kjøpt inn deler til å lage noe lignende, bare litt lengre og en etasje til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hvordan noen firmaer har en solidarisk politikk om at gode resultater skal komme alle ansatte like mye tilgode og ikke bare ledelsen og/eller eierne. Porsche AG har en slik politikk og i år fikk hver og en av de 14600 ansatte i konsernet i forbindelse med lønnen for mars måned et gratiale på knapt 70000 kroner (7900 Euro) i tillegg til en ekstra innbetaling til pensjonsfondet på 6000 kroner (700 Euro). Jeg kan godt tenke meg en jobb hos Porsche. Intet tyder på at salget av deres biler stagnerer... snarere tvert imot egentlig... :)

 

http://b.bilen.dk/bilnyheder/2015/04/fedt-at-vaere-ansat-hos-porsche/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...