bimmerR Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Av de du snuser på så liker jeg veldig godt Vikings, men har ikke sett de andre. Tenker at liker man Game of Thrones og Walking dead så er det ikke usansynlig at man liker Vikings også, selv om de alle veldig forskjellige. Sånn generelt så gir sider som imdb.com en grei pekepin på hvor godt likt en serie er.
sandersander Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Bloodline Netflix-serie, virker veldig bra foreløpig.
scoot Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Ut i fra det du har sett vil jeg anbefale "Hell on wheels"
Shattered Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Har du ikke sett The Shield? Mye bedre enn The Wire (har kun sett sesong 1 av The Wire til nå).
Fredrik 90 Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Er noen bra serier på Netflix nå, har selv nettopp sett The Americans som jeg synes var bra Ellers så kan jeg anbefale Mad Men som også er på Netflix og som jeg ser du ikke har sett. Selv bruker jeg HBO om dagen hvor jeg tar for meg hele serien av gode gamle Sopranos, må være en av det beste TV seriene som er laget bricks reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Hater folk som legger ut ting til salgs på finn for eksempel også svarer de ikke verken på finn eller på melding.. hvor for legge ut ting når det ikke er interessant å svare 'kunden'?
Diiesel Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 hva kan jeg smøre ruta med? høres ut som en stukken gris når det er varmt
Hpi Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 (endret) Hvis du liker mørk krim noir ala True Detective så er The Killing meget bra. Jeg likte også Bloodline og Harry Bosch. Har begynt på The Fall nå, britisk krim noir med Gillian Anderson fra X-Files. Jeg liker mørk og dyster krim noir, jo mørkere jo bedre Endret Mai 3, 2015 av Hpi hermanoo90 og Nytern reagerte på dette 2
sandersander Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Har du ikke sett The Shield? Mye bedre enn The Wire (har kun sett sesong 1 av The Wire til nå). Du må virkelig prøve på nytt med The Wire ass. Var også litt skeptisk, og skjønte ikke hypen rundt det, men nå er jeg helt frelst. Har sett alt to eller tre ganger nå, det blir bare bedre og bedre hver gang. Edith: Ellers så er jo Sopranos et must. Sykt å tenke på at serien er 16 år gammel... majuz reagerte på dette 1
Shattered Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Du må virkelig prøve på nytt med The Wire ass. Var også litt skeptisk, og skjønte ikke hypen rundt det, men nå er jeg helt frelst. Har sett alt to eller tre ganger nå, det blir bare bedre og bedre hver gang. Edith: Ellers så er jo Sopranos et must. Sykt å tenke på at serien er 16 år gammel... Skal se resten, tar bare "litt" tid Men folk som har sett The Shield sier at The Wire ikke er i nærheten så bra, så jeg vet ikke
Hpi Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Jeg har ikke sett the Shield men har sett The Wire og jeg synes også den er meget bra. På IMdb har den rating på 9.4 og det er kollosalt høyt. Stemt frem av 150.000 brukere. http://www.imdb.com/title/tt0306414/?ref_=fn_al_tt_1 The Shield har rating 8.8 stemt frem av 46.000 brukere. Selv om smak selvsagt ikke kan diskuteres så der det et ganske stort sprang fra 8.8 til 9.4 på Imdb. http://www.imdb.com/title/tt0286486/?ref_=fn_al_tt_1
hermanoo90 Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Takk folkens, da har jeg flere serier som dere har nå anbefalt på lista, nå blir ikke hverdagen så kjedelig Litt personlig: (Har kroniske smerter i kroppen, mest rygg og bein, så er mye hjemme i senga og da blir det serier og filmer) Hpi og tambur4 reagerte på dette 2
awt Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Hater folk som legger ut ting til salgs på finn for eksempel også svarer de ikke verken på finn eller på melding.. hvor for legge ut ting når det ikke er interessant å svare 'kunden'?Jeg er helt enig.Dessverre lite man kan gjøre med det...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Noen som har en kul serie å anbefale? Jeg har sett følgende: Lost Prison Break Heroes Franklin & Bash Hannibal True Detective How I met your Mother The Big Bang Theory The Wire OZ House M.D Criminal Minds Person of Interest White Collar Game of Thrones Breaking Bad The Walking Dead Dexter Sherlock Arrow Homeland Suits Orange is the new black Sons of Anarchy Blacklist Alcatraz Og sikkert flere. Snuser litt på: House of Cards Modern family Fringe Mad med Vikings Er noen av de bra? Har dere noen andre å anbefale? Takker for hjelp! Modern family [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Sent from my iPhone using Tapatalk scoot reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg