Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært på båttur i dag :P Sykt komfortabel bil, null styrefølelse og seter like gode som sofaen hjemme. Men tro det eller ei, dette er en 1990 modell, skulle tro det var en 1975 modell på designet. De som valgte denne fremfor E32 skulle virkelig ha en bil som kun var komfortabel.

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

Det der er jo nesten sånn som gamle bestemødre i USA ruller rundt i mens de her hjemme kjører rundt i små Toyota Corolla. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nesten kul, legg merke til nesten :)

Jeg er igrunn enig. Jeg liker egentli få amerikanske biler, det finnes unntak selvfølgelig.... Men eldre strøkne amerikanske muskelbiler som mustang, challenger osv er tøft. Jeg har derimot sansen for lowridere type ghettobiler. Ikke de med 25" osv, men slike:

Det er kult!

(Når det er sagt er min Veloster designer i og for USA :-# )

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veloster synes jeg ser drit bra ut, hvordan oppleves den å kjøre og eie?

Vel norske utgaven leveres kun med manuell og alt av utstyr som var mulig å få(keyless, navi, panorama, tlf osv osv). Den er morsom og rask nok i trafikken. Det er kun 140hk men drar greit, den liker turtall og er ikke så kjapp før den kommer litt opp. Jeg savner 4x4 eller Rwd på en slik bil, men da hadde prisen vært annerledes. Det er kun 1 dør bak og folk stusser, men jeg synes det er kult selv om det er mindre praktisk enn 4 dører. Den er LAV i tak for baksetene og jeg tar oppi taket der, eller glasset på bagasjeluken. Du skjønner bagasjeluken åpnes såpass lang opp at den åpnes forbi baksetepassasjerene(egen advarsellapp om fare for hodeskade ved lukking). God plass i bagasjerom selv om mye går vekk pga den lave bakenden. Drivstoffmessig er den gjerrig. Pga hvordan bakakslingen/demperen bak er, (husker ikke hva det heter men de henger sammen tror det er noe med torsion beam? Eller tar jeg feil?) er den stiv og bakenden gir etter på snø og kan hoppe litt på humper. Lite behagelig å treffe en hump litt skjevt. Men alt i alt en artig og spennende bil som vekker mye oppmerksomhet! Den er dog ikke på Audi/BMW nivå på kvalitet på interiør, men gode sportsstoler og eljustering av førersete og et sportslig design på alt, topp stereo med blåtann og iphone/usb tilkobling samt aux. Kult kult, er en elsk/hat bil!

IMG_0241_zpstsen1ld6.jpg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sveise på kanaler på E34en seinere i dag, noe spess som bør kobles fra? Batteriet må jo kobles av, men bare minus pol, eller fjerne batteri helt? Bør hjernen kobles fra også?

Napp ut både batteriet og hjernen / essensiell elektronikk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan få prikker på førerkortet om man får fartsbot i sverige? Evnt andre land enn Norge.

Kan jeg aldri tenke meg at man får, men bota må du nok betale nå med det nye sammarbeidet mellom landa. Har du vært for hard på pedalen nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan få prikker på førerkortet om man får fartsbot i sverige? Evnt andre land enn Norge.

Det er vel svenske regler som gjelder i Sverige.

Dette sier Forskrift om prikkbelastning. Forskriften gjelder for person som er fast bosatt i Norge og som fører motorvogn hvor vedkommende må ha førerkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...