Skulebollen Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 rent vann og tørkerull funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 (endret) Den følelsen når du hører digg mørk brumming fra rekkesekser, også ser du opp og det eneste du ser er en helt vanlig (og kjedelig) førstegenerasjon BMW X3.. Ble litt forvirret jeg. Er så vant til at de har diesel firer.. Endret Juni 27, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Førstegenerasjons X3 med bensinsekser har faktisk veldig bra lyd, bedre enn f eks E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Var ganske grom lyd i den ja. Men var litt sånn rart å se en X3 når jeg så opp. Nesten alle jeg har sett har vært diesel firer eller bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 På plass i Ingolstadt, 6. Etasje og suite.. Til en pris av 450kr. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Er på ferie i Antibes, fikk en eske ny A4 sedan. Det som er utrolig er at jeg har klart å kantkjøre 3 av 4 felger + skrape opp fangern under ene harrylyset Bra jeg kjøpte full forsikring så jeg slipper egenandel. Første gang jeg har virkelig skrapet opp felger også, men p husene er så sabla trange her! 6ern hadde blitt et mareritt [emoji16] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Oi. Har du bilder? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Er på ferie i Antibes, fikk en eske ny A4 sedan. Det som er utrolig er at jeg har klart å kantkjøre 3 av 4 felger + skrape opp fangern under ene harrylyset Bra jeg kjøpte full forsikring så jeg slipper egenandel. Første gang jeg har virkelig skrapet opp felger også, men p husene er så sabla trange her! 6ern hadde blitt et mareritt [emoji16] Godt det bare er en Audi da Men skal ikke si noe, tok litt av kanten på ene framfelgen på F10en ifjor samt ett like merke på ene bakfelgen i ett grisetrangt parkeringshus i Osnabrück Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Prøvde parkere i en FIat 500-size parkering under et hotell i Tyskland nylig. Med E39'en selvfølgelig. Ikke veldig vellykket. Svingradiusen er noe av det eneste jeg savner fra MB i denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Godt det bare er en Audi da Men skal ikke si noe, tok litt av kanten på ene framfelgen på F10en ifjor samt ett like merke på ene bakfelgen i ett grisetrangt parkeringshus i Osnabrück Klarte å gjøre det samme på felgene som Djwik bytta med meg, liten, trang plass i Drammen. Er aldri kult, uansett hvor lite du liker felgene. Tok begge på høyresida av bilen Får skylde på at det var mørkt og jeg ikke så oppmerkinga (var akkurat plass til en E39, med fortauskant ved siden av). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Oh my god, bilsjuk... http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=61079483&sort=0&model=1.744.837&make=0.744&ref=fas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Oh my god, bilsjuk... http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=61079483&sort=0&model=1.744.837&make=0.744&ref=fas Er flekken under tilfeldig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Unnet vogna v-power nitro diesel idag, virker som at den drar greiere og la merke til at den ikke rister like mye når jeg skrudde den av. Dette er vel bare en tilfeldighet, evt. placebo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Unnet vogna v-power nitro diesel idag, virker som at den drar greiere og la merke til at den ikke rister like mye når jeg skrudde den av. Dette er vel bare en tilfeldighet, evt. placebo? Jeg har fylt det på min i det siste. Fyller jeg vanlig så er det en forskjell Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Hmm, da er det kanskje verdt å legge den ekstra kronen i det! Er jo fremdeles billigere enn vanlig bens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg