Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Den følelsen når du hører digg mørk brumming fra rekkesekser, også ser du opp og det eneste du ser er en helt vanlig (og kjedelig) førstegenerasjon BMW X3.. Ble litt forvirret jeg. :blink: Er så vant til at de har diesel firer.. :lol:

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på ferie i Antibes, fikk en eske ny A4 sedan. Det som er utrolig er at jeg har klart å kantkjøre 3 av 4 felger + skrape opp fangern under ene harrylyset :P Bra jeg kjøpte full forsikring så jeg slipper egenandel. Første gang jeg har virkelig skrapet opp felger også, men p husene er så sabla trange her! 6ern hadde blitt et mareritt [emoji16]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på ferie i Antibes, fikk en eske ny A4 sedan. Det som er utrolig er at jeg har klart å kantkjøre 3 av 4 felger + skrape opp fangern under ene harrylyset :P Bra jeg kjøpte full forsikring så jeg slipper egenandel. Første gang jeg har virkelig skrapet opp felger også, men p husene er så sabla trange her! 6ern hadde blitt et mareritt [emoji16]

Godt det bare er en Audi da :P Men skal ikke si noe, tok litt av kanten på ene framfelgen på F10en ifjor samt ett like merke på ene bakfelgen i ett grisetrangt parkeringshus i Osnabrück ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde parkere i en FIat 500-size parkering under et hotell i Tyskland nylig. Med E39'en selvfølgelig. Ikke veldig vellykket. Svingradiusen er noe av det eneste jeg savner fra MB i denne bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det bare er en Audi da :P Men skal ikke si noe, tok litt av kanten på ene framfelgen på F10en ifjor samt ett like merke på ene bakfelgen i ett grisetrangt parkeringshus i Osnabrück ;)

Klarte å gjøre det samme på felgene som Djwik bytta med meg, liten, trang plass i Drammen. Er aldri kult, uansett hvor lite du liker felgene. Tok begge på høyresida av bilen :( Får skylde på at det var mørkt og jeg ikke så oppmerkinga (var akkurat plass til en E39, med fortauskant ved siden av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnet vogna v-power nitro diesel idag, virker som at den drar greiere og la merke til at den ikke rister like mye når jeg skrudde den av. Dette er vel bare en tilfeldighet, evt. placebo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnet vogna v-power nitro diesel idag, virker som at den drar greiere og la merke til at den ikke rister like mye når jeg skrudde den av. Dette er vel bare en tilfeldighet, evt. placebo?

Jeg har fylt det på min i det siste. Fyller jeg vanlig så er det en forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...