Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan iallfall bare bekrefte at E34 er ypperlige turbiler, bruker selv min E34 flittig på langturer. Den har god bagasjeplass, veldig god kjørekomfort med standard oppsett og den er driftsikker og enkel. Jeg kunne dog ønsket meg crusiecontroll og bitte litt mer motor til de raske motorveietapene på kontinentet, men når man først kommer seg opp i 150 km/t så klarer M50B20 motoren fint å ligge der å cruise :) Forbruket er heller ikke så aller værst med 0,77 l per mil ved konstant 110 km/t, 5 trins Automaten har en effektiv lockup i femtegir som senker turtallet og kjør at bilen flyter fint i motorveihastigheter selv med litt slapp motor. E34 er dog ikke noen særlig Kollisjonssikker bil etter dagens standard, men forstsatt en trygg bil til å være så gammel som den nå er. Dette var definetivt en av de sikreste bilene da den var ny, med ABS, Airbag for fører og passasjer, deformasjons soner og støtabsorberende rattsøyle.

En kamerat av meg bruker stadig sin E34 535I på langtur, den brukes også flittig som familiebil med to barn. Jeg eier jo også siste generasjon 5-serie F10 og føler jeg har godt grunnlag til å uttale meg når det kommer til E34 og dens anvenlighet. Jeg er faktisk overasket over hvor god E34 er å kjøre når jeg sammenlikner den med F10, selvsagt er F10 mye bedre på alle møter men det skulle bare mangle. Men den gamle holder seg overraskende godt :)

Skal faktisk ha en søndagstur til Sandefjord i dag med E34 :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått et nytt syn på polering i helga.. Dette er faktisk noe jeg får til! :o

Etter sikkert 10års mangel på Polish, så gikk en kamerat og jeg på den med to eksentriske Rupes maskiner og Menzerna produkter.. Ble mildt sagt fornøyd :)

Den røde Tahoen som skimtes fikk også en hard runde og ble utrolig bra :)

f20c1c1723b42dee9ebcf08ff5557225.jpg

65e5fa44a15ad1a6e5c20f1888786c46.jpg

a7afc16cd983fd59d6216c9b938e7fa5.jpg

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få fjernet sotingen bak også nådå ;) fått skiftet alle delene?

Noen som har tips til en luftslangetrommel på vertfall 10 meter som funker uten og vere priset som en bil :)?

Clasholson sin er grei nok, den har 3/8" slange. Liker også at den er bygd mere likt somm industrimodellene i stål. http://www.clasohlson.com/no/Cotech-15-m-slangetrommel/40-8784

Mange billigere har kun 1/4" slange, men det er for lite med lang slange. Overaskendes hvor mye mere luft som går igjennom 3/8" vs 1/4", noe man merker veeeldig godt med luftverktøy.

Endret av Håskjold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...