Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis selve panelet er ødelagt, så er jo det i praksis omtrent hele TV'en. Kan aldri tenke meg at det lønner seg i forhold til å kjøpe en ny TV. Hvis ikke er det jo og mange brukte TV'er på finn.no

Endret av Hansh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det lønner seg. Kompisen min fikk ny 50" fordi lydutgangen tok kvelden, bytte panelet er mye mer omfattende enn en lydutgang, så man kan tenke seg til mengde arbeid som skal til. Oppdrive panelet er neppe rett frem heller.

Kommer stadig tilbud på 40" LED til ca 2500, tror det er like greit å slå til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har greie på reperasjon av flatskjerm? Har en 5 år gammel Sony Bravia KDL40-W5500 lcd tv som jeg egentlig fortsatt er velidg fornøyd med og hadde en plan om å strekke levetiden på det 5 år til. Tven var helt iorden inntil guttungen valgte å fly det lille leke jagerflyet sitt full fart inn i skjermen, og det er nå noen merker der han kræsja, samt striper som går på horisontalt og vertikalt over hele skjermen der kræsjet fant sted.

Noen som vet noe om reperasjon av noe sånt? Evt hvor man får kjøpt selve panelet så regner jeg med at dette er noe som er mulig å bytte selv?

Jeg frykter jo at dette blir så kostbart at hele greia blir så ufornuftig at tven må bøte med livet og ny må kjøpes (hvilket jeg ikke er veldig gira på).

Nå kommer det an på størrelsen, men du får jo slike tver til nesten ingenting nye. Og det har skjedd mye på TV fronten på fem år, Så ville nok ha tatt å kjøpt en helt ny en, dag lever den garantert i nye 5 år og helt sikkert 10 år også. PS jeg jobber blant annet med slike skjermer, som regel når noe går istykker så er det billigere å kjøpe ny og det tar langt kortere tid enn å fikse den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg fryktet da altså.

Jeg har dårlig erfaring med "de rimeligste" tvene, og forsøker derfor å unngå disse (derav w serie den gang jeg kjøpte den). Men jeg får vel ta meg en titt i butikken eller på finn da.

Jeg skulle gjerne likt å forstå akkura hva slags tankerekke som fikk min eldste (5år) sønn til å tenke at det var en god ide å fly jagerflyet sitt i full fart inn i tven... (som han også tross alt burker)....

Endret av TRF-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det an på størrelsen, men du får jo slike tver til nesten ingenting nye. Og det har skjedd mye på TV fronten på fem år, Så ville nok ha tatt å kjøpt en helt ny en, dag lever den garantert i nye 5 år og helt sikkert 10 år også. PS jeg jobber blant annet med slike skjermer, som regel når noe går istykker så er det billigere å kjøpe ny og det tar langt kortere tid enn å fikse den. :)

Jupp, her har du gyldig grunn til å oppgradere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring eller vet om tilbud på 65''  TV ?  

de hadde på lefdal for en stund siden,  Grundig til 8900 kr , viste seg å være 50 hz , og det hakker jo veldig...

bør være 100 hz og oppover. 

Noen info ? komplett har vel mye billig ?

Vent til "Black friday" så tipper jeg at det kommer et tilbud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det kan ha vært stor etterspørsel som har ført til at lageret har blitt solgt ut fortere enn produksjonen greier å ta unna. Om du har bestilt på VIN, så kan det være at bilen er en US-versjon og at støtfangere til disse normalt sett ikke er lagerført i Tyskland (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...