noekult Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Igjen da, dette handler jo om at man ikke er tro mot hva det å være "flyktning" egentlig vil si, og det er jo åpenbart at disse ikke er flyktninger i ordets rett forstand. Derimot er immigrant/emigrant en mer korrekt beskrivelse, og av en noe ufyselig sort.Problemet er, som vanlig, at de uærlige ødelegger for de som trenger hjelp. Det er særdeles frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Problemet er som vanlig at muslimer har dårlige holdninger - de krever og krever og krever og krever, og er ikke fornøyde før de har overtatt landet. Jeg har full forståelse for at man flykter fra et land med krig og terror, men den holdningen de tar med seg er ufyselig. Når nordmenn dro til Amerika for 100+ år siden kom man med lua i hånda, man fikk seg en jobb og deltok i felleskapet. Men dette er ikke aktuelt for slike parasitter som man ser invaderer Norge om dagen - de skal suge ut alt av blod til det er tomt uten å yte en døyt tilbake. Ganske utrolig at Norge går i samme fella nå som vi har sittet i 15 år og sett på at Sverige rakner og opplever borgerkrig-tilstander og med stadig større kulturkrasjer, hat og konflikter. Jeg håper at alle landssvikere som ønsker dette velkomment, spesielt de som blir millionærer på asylindustrien, dør en langsom og smertefull død gjennom kreftsvulster som spiser dem opp innenfra. Men over en til helt annen sak - jeg så en helt ny BMW X5 uniformert politibil på E6 ved Svinesundparken i dag. Er vel ikke lenge før F11 begynner å erstatte alle Passatene... BMWE39turbo, Daniel., Fredrik 90 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Problemet er som vanlig at muslimer har dårlige holdninger - de krever og krever og krever og krever, og er ikke fornøyde før de har overtatt landet. Jeg har full forståelse for at man flykter fra et land med krig og terror, men den holdningen de tar med seg er ufyselig. Når nordmenn dro til Amerika for 100+ år siden kom man med lua i hånda, man fikk seg en jobb og deltok i felleskapet. Men dette er ikke aktuelt for slike parasitter som man ser invaderer Norge om dagen - de skal suge ut alt av blod til det er tomt uten å yte en døyt tilbake. Ganske utrolig at Norge går i samme fella nå som vi har sittet i 15 år og sett på at Sverige rakner og opplever borgerkrig-tilstander og med stadig større kulturkrasjer, hat og konflikter. Jeg håper at alle landssvikere som ønsker dette velkomment, spesielt de som blir millionærer på asylindustrien, dør en langsom og smertefull død gjennom kreftsvulster som spiser dem opp innenfra. Men over en til helt annen sak - jeg så en helt ny BMW X5 uniformert politibil på E6 ved Svinesundparken i dag. Er vel ikke lenge før F11 begynner å erstatte alle Passatene... Har nettopp vært innom en del mottak i forbindelse med jobben min, spurte på det ene om folk hadde enerom, ja men de prøvde å appelere til å få folk til å bo 2 i lag, men det var vanskelig(nektet de så var det lite de kunne gjøre),,,,,Siste årene av livet bodde min 90 år gamle mormor på tomannrom på pleiehjem, kjenner jeg får det meste av flykninger langt opp i halsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Men over en til helt annen sak - jeg så en helt ny BMW X5 uniformert politibil på E6 ved Svinesundparken i dag. Er vel ikke lenge før F11 begynner å erstatte alle Passatene... Ja dette er ett syn vi må vende oss til i de kommende årene, tror Politiet går bedre tider i møte iallfall når det gjelder å ha kjøretøy som passer bedre til oppgavene dems. Ellers så er det godt å se at Norge endelig føyer seg i rekken av mange land som bruker BMW 5-serie som politibil, skulle bare hatt litt mer motor også slik at man kan fakke tyver på motorveien og ikke bare på svingte veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Stoppet på bensinstasjon der mine brisne venner var å kjøpte noe mat før fylla. Så kom onkel politi og lurte på korsen det gikk og spurte om det var min bil. Jada. Det er det sa eg. Var jo veldig fin dinna, sa sjåføren. Og så lurte dei på kor dyrt det var å lakkere felgene mine slik dei er nå (inn på tråden min) og eg sa 170-180 kr felgen, så er det berre å ta av så er det flonkanes rein felg på baksiden. Og så lurte dei på ka det heite også kor lang tid det tar med kunn svart felg [emoji23] Så lurer meg på eg kommer til å se politi med plastidippet felger. [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 image.jpgSenk og litt finere felger så blir jo dette helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Senk og litt finere felger så blir jo dette helt rått! Tror det hadde bydd på litt praktiske problemer når man jakter etter stjålne mopeder på skogsbilveier eller kjører biljakt i sentrum over fartsdumper og fortaukanter Men de kunne godt ha kosta på seg M-sport synes jeg, men alt som er unødvendig og koster penger blir nok prioritert bort. Ser det samme gjelder for blandt annet Tyskland og Storbritania hvor de bruker mye F10/11 som politibil. Eneste forskjellen her er at de som regel bruker 530d eller 535d, de hadde sikkert ledd litt når de hører at vi skal bruke 520d her i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 (endret) Barske politibiler og den tyske er også estetisk elegant. Her i Danmark går politiet i disse dager over fra VW Passat til Mercedes-Benz C-klasse stasjonsvogn, men politiet bruker stadig BMW K1600 GT motorsykler. Nye biler til hundepatruljene er i anbud og trolig velger politiet i likhet med legene (som også har utrykningskjøretøyer her i Danmark) Mercedes-Benz GLE som SUV. Nope... ikke like tøff som de norske BMW politibilene... http://localeyes.dk/67296-2816-se-politiets-nye-mercedes-politibil/ Endret November 8, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Ser fornøyd ut med BMW politibil han her i alle fall. danskiii og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 E28 politibil <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 E34 Politi er tøffest Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Var en tur/retur Moss i dag, må nok være ærlig med meg selv og si at vinterhjula har noen kvaliteter sommerhjulene mine ikke innehar. Digg med nesten lydløsbil og en bil som kan rulle i nedover bakker uten å miste alt for mye fart. Sommersetup. Vintersetup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Jeg liker også å kjøre med vinterdekk. Signifikant lavere støy og mer komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Foretrekker helt klart original dimensjoner når det kommer til hjul, selv om litt størrelse og bredde gjør mye for utseende sin del. På en annen side, en gammel BMW med Mtechnik understellet, og noen flotte BBS hjul med moderat bredde(8") med Michelin PilotSport dekk, det var moro å kjøre med Det er allikevel en god følelse å sette på originaldimensjoner igjen, til tross for langt mindre moro gjennom svingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Ny bil i hus igjen da, litt annen kombo denne gangen. Føles litt rart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg